محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرسی 2022

 محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرسی 2022
 محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرسی 2022
8 ماه پیش

وردپرس یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که به با توجه که کاربری سایت، برای عملکرد بهتر به پلاگین‌های مختلفی احتیاج دارد. اگر به دنبال بهترین افزونه‌های وردپرس برای بیزینس خود هستید و می‌خواهید بهترین بازدهی را از وب‌سایت خود داشته باشید، با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که پلاگین‌های مهم و مناسب را بر روی یک وب‌سایت نصب می‌شود، بهبود طراحی و عملکرد سایت است. برنامه‌نویسان و متخصصین سئو، تلاش زیادی برای بهتر کردن بازدهی سایت می‌کنند. اما تلاش در راستای اشتباه، نتیجه‌ای نخواهد داشت. با اینکه وردپرس به‌عنوان یک پلتفرم بسیار قوی و حوزه وب و طراحی آن عمل می‌کند، اما امکانات آن به‌تنهایی نمی‌توانند نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را فراهم کنند. به همین دلیل است که هر بیزینس، برای بهتر کردن شرایط وب‌سایت خود، از افزونه‌های مختلفی استفاده می‌کند.

به‌طورکلی، وردپرس از حدود ۶۰۰۰۰ پلاگین مفید پشتیبانی می‌کند که البته تعداد بسیار کمی از آن‌ها برای یک بیزینس کافی است. نکته مهم درباره افزونه‌های مختلف وردپرس، انتخاب موارد مناسب است. پلاگین‌های مختلف، برای رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلفی مانند امنیت، سرعت سایت، سئو و محتوا، تجزیه‌وتحلیل، ایمیل مارکتینگ، پشتیبان گیری و غیره ارائه شده‌اند. اگر نیازهای سایت خود را بشناسید، انتخاب بهترین پلاگین و استفاده از آن، کار ساده‌ای خواهد بود

بهترین پلاگین‌های وردپرس برای وب‌سایت‌ها

در این قسمت قصد داریم به بررسی بهترین پلاگین‌های ارائه شده بپردازیم و مزایا و معایب هریک را بررسی کنیم.

WP Forms

این پلاگین معروف، توسط تعداد بسیار زیادی از برنامه‌نویسان، طراحان سایت و توسعه‌دهندگان سایت، پیشنهاد شده است. دلیل این محبوبیت، کامل بودن خدمات پلاگین WP Forms است. این پلاگین تمام ابزارها و خدماتی که شما برای بهبود سایت خود به آن‌ها احتیاج دارید را داراست. درواقع این پلاگین با داشتن امکانات زیاد و مهم، وجود آن در هر وب‌سایتی ضروری محسوب می‌شوند و توسعه‌دهندگان برتر جهان نیز داشتن آن در هر وب‌سایتی را توصیه می‌کنند.

پلاگین WP Forms، به کاربران سایت اجازه می‌دهد تا به‌طور غیرمستقیم با شما در تماس باشند. علاوه‌برآن، این پلاگین از یک سیستم drag and drop به‌صورت آنلاین استفاده می‌کند که ساختن فرم‌های متنوع را ساده‌تر می‌کند. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم به فرم‌های اشتراک ایمیل، فرم پرداخت و نظرسنجی‌ها اشاره کنیم.

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربری‌های پلاگین WP Forms، فراهم کردن سیستمی یکپارچه با پلتفرم‌های پرداخت است که محیطی مناسب را با شرایط استفاده آسان برای شما به ارمغان می‌آورد. برخی از امکانات این پلاگین به‌صورت زیر است:

فرم‌های محاوره‌ای

ایجاد صفحات لندینگ

ردیابی کاربر در وب‌سایت

ردیابی موقعیت جغرافیایی کاربر

مزیت‌ها

استفاده سریع و آسان

دارای GDPR

شخصی‌سازی آسان

تغییرپذیر باتوجه به نیازهای شما

دارای خدماتی برای ایجاد راحتی کاربران

معایب

نسخه رایگان آن دارای برخی محدودیت در استفاده است.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۳۹.۵۰ دلار به ازای یک سال

SeedProd

یکی دیگر از پلاگین‌های مناسب برای drag and drop در صفحات لندینگ، پلاگین SeedProd است. یکی از مزیت‌های جذاب این پلاگین، فضای ساده آن است که محیطی برای استفاده افراد مبتدی و پیشرفته را فراهم می‌کند. این پلاگین در ابتدا به این دلیل ایجاد شد تا به‌صورت سفارشی، فضایی را برای طراحی و ایجاد صفحات لندینگ فراهم کند. در این پروسه، شما نیازی به استفاده کدهای برنامه‌نویسی نخواهید داشت. به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان سراسر دنیا، پلاگین ‍ SeedProd را بسیار کاربردی دانسته و داشتن آن را ضروری می‌دانند.

همچنین شما می‌توانید از صدها تمپلیت آماده‌ای که در این پلاگین وجود دارد، برای طراحی صفحات مختلف استفاده کنید. همچنین این پلاگین، تمپلیت‌های آماده‌ای را برای صفحات مختلف مانند لندینگ پیج، صفحه فروش، صفحه تشکر، صفحه ثبت‌نام و غیره، تدارک دیده است.

مزیت‌ها

استفاده سریع و آسان

بدون نیاز به استفاده از کدهای برنامه‌نویسی

دارای سیستم طراحی هوشمند

صرفه‌جویی در زمان با طراحی کاربردی و مناسب

معایب

نسخه رایگان این پلاگین، دارای محدودیت است.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۳۹.۵۰ دلار به ازای یک سال

WP Webhooks

پلاگین WP Webhooks، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از وب‌سایت وردپرس، به سرویس‌ها و سایت‌های دیگر متصل شوید و همچنین این اجازه را به سایت‌های دیگر می‌دهد تا به شما متصل شوند. شاید تصور کنید این موضوع از نظر امنیتی با مشکلاتی همراه است. اما هدف اصلی آن ایجاد اتوماسیونی قدرتمند با هر پلاگین یا نرم‌افزار است. همچنین با استفاده از این پلاگین می‌توانید قسمت‌های خاصی از وب‌سایت خود را روی حالت کنترل خودکار یا اتوپایلوت قرار دهید تا بتوانید شخصاً روی قسمت‌های مهم‌تر تمرکز کنید.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۷۹ دلار به ازای یک سال

MemberPress

MemberPress، یک پلاگین بسیار ایمن یا شرایطی کاملاً متعادل است که در ایمنی وب‌سایت شما، نقش مهمی را ایفا می‌کند. با استفاده از این پلاگین شما می‌توانید کارهای مختلفی را روی وب‌سایت خود به انجام برسانید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید دوره‌های آنلاین بسازید، ارتباطات خود را گسترده‌تر کنید و همچنین در وب‌سایت‌هایی عضو شوید که از وردپرس استفاده می‌کنند. با استفاده از MemberPress می‌توانید برای کاربران سایت خود، اشتراک‌های خاصی ایجاد کنید و دسترسی به محتواهای موجود در وب‌سایت را باتوجه‌به نوع برنامه اشتراک آن‌ها، محدود کنید. این موضوع برای سایت‌هایی بر پایه WooCommerce نیز انجام‌شدنی است.

MemberPress ویژگی‌هایی مانند مدیریت دوره‌ها، عضویت در گروه‌ها، قوانینی قدرتمند برای دسترسی و ویژگی‌های اتوماسیون در وب‌سایت را در اختیار شما قرار دهد. این پلاگین با توجه کردن به نیازهای مشتریان شما، دارای قابلیت یکپارچه شدن با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیل نیز هست تا بهتر بتوانید با کاربران وب‌سایت خود ارتباط برقرار کنید.

مزیت‌ها

دارای ویژگی‌های متنوع و قدرتمند

عمل کردن در هرکدام از تم‌های وردپرس

نصب آسان

فراهم کردن یکپارچه‌سازی درگاه پرداخت ساده

گسترش‌پذیر

دارای پشتیبانی عالی

معایب

فاقد قابلیت سفارشی‌سازی برای فرم‌های ثبت‌نام و ورد به سایت

فاقد امکان خرید دائم

هزینه اندکی بالا

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۱۷۹ دلار به ازای یک سال

OptinMonster

پلاگین OptinMonster یکی از بهترین پلاگین‌های موجود برای پلتفرم وردپرس است که به‌عنوان بهترین نرم‌افزار بهینه‌سازی نرخ تبدیل در بازار محسوب می‌شود. همچنین به شما این قابلیت را می‌دهد تا بازدیدکنندگان وب‌سایت را به مشترکین ایمیل و مشتری‌های خود تبدیل کنید و به این وسیله می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. این پلاگین امکانات بسیار متنوعی را برای جلب‌توجه مشتریان ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال تمپلیت‌های مختلف برای پاپ‌آپ‌های وردپرسی، صفحات slide-in، نوارهای اعلامیه، گردانه‌ها و صفحات خوشامدگویی.

هر فرم یا کمپینی، با استفاده از روش drag and drop در این پلاگین، بسیار آسان خواهد بود. همچنین با داشتن سیستمی قوی برای هدف‌گذاری، قابلیت شخصی‌سازی کمپین‌ها را برای کاربران مختلف و باتوجه‌به هرکدام، فراهم می‌کند که با استفاده از آن شما پیام درستی را برای فرد درست و در زمان مناسب، ارسال می‌کنید. نکته آخر درباره پلاگین OptinMonster این‌که به شما کمک می‌کند تا از ترافیک وب‌سایت خود، فروش بیشتری به دست آورید.

مزیت‌ها

دارای نسخه رایگان

سیستم هدف‌گذاری

دارای خدماتی برای ایجاد راحتی کاربران

قابلیت شخصی‌سازی

دارای قابلیت هدف‌گذاری بر اساس موقعیت جغرافیایی

امکان تنظیم صفحات پاپ‌آپ حتی برای موبایل

معایب

فاقد امکان ادغام رسمی با کمپین‌های بازاریابی SendGrid

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۹ دلار به ازای یک ماه

Formidable Forms

پلاگین Formidable Forms، یک فرم ساز همه‌کاره، قدرتمند و دارای امکانات متنوع و گسترده‌ای مانند ایجاد فرم‌هایی با عملکرد عالی است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای یک استایلر بصری

امکان نصب 1 click add-on

تمپلیت‌های متنوع

امکان زمان‌بندی فرم‌ها

فیلدهای پویا

۲۵ قالب حرفه‌ای ازپیش‌طراحی‌شده

تمپلیت‌های مخصوص موبایل

سازوکار وام

امکان رزرو مسافرت

امکان استفاده از فونت‌های شخصی‌سازی‌شده

رنگ‌ها و حاشیه‌های مختلف

پلاگین Formidable Forms می‌تواند پلاگینی مناسب برای فریلنسرها، مالکان بیزینس، بلاگرها، طراحان،

توسعه‌دهندگان، عکاس‌ها و هر فرد دیگری باشد. چرا که استفاده از آن به مهارت خاصی نیاز ندارد و همچنین امکاناتی بسیار کاربردی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل اگر قصد دارید فرمی مخصوص را برای وردپرس ایجاد کنید، می‌توانید پلاگین Formidable Forms را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

مزیت‌ها

بدون نیاز به استفاده یا بلد بودن کدهای برنامه‌نویسی

سرعت بارگیری بالا

استفاده آسان برای کاربران

امکان شخصی‌سازی کردن فرم‌ها

امکان کار با انواع فرم‌های وردپرس

معایب

با افزونه‌هایی مانند Zapier به‌سختی ادغام می‌شود.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۳۹.۵۰ دلار به ازای یک سال

Live Chat

پلاگین بعدی که قصد معرفی آن را داریم، Live Chat است که انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال محیطی برای تماس یا چت به‌صورت آنلاین به مشتریان خود هستند. این پلاگین می‌تواند در هر بیزینسی بکار برده شود تا علاوه بر افزایش فروش شما، رضایت مشتریان را نیز در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. با استفاده از Live Chat، شما می‌توانید تمام قسمت‌های مختلف وب‌سایت خود را در یک اکانت داشته باشید. برخی از ویژگی‌های این پلاگین به‌صورت زیر است:

دارای پاسخ‌های آماده

سفارشی‌سازی فضای چت

پشتیبانی از آپلود فایل در چت

امکان داشتن نظرسنجی در این فضا

گزارش کامل از چت

تجزیه‌وتحلیل گزارش

انتقال چت

علاوه بر ویژگی‌های عنوان‌شده، این افزونه امکان ارتباط فوری با کاربران و مشتریان را نیز فراهم می‌سازد و همچنین امکان حل سریع پرسش‌های آنان را نیز برای شما ایجاد کرده است. شما می‌توانید با بهبود ارتباط مجموعه با مشتریان، فروش را نیز افزایش دهید.

مزیت‌ها

نصب آسان و سریع

فضایی با کاربردهای متنوع و گسترده

دارای پشتیبانی قوی

امکان شخصی‌سازی کردن

ThirstyAffiliates

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از وب‌سایت‌هایی بر پایه وردپرس، استفاده از بازاریابی وابسته است. پلاگین ThirstyAffiliates به شما این امکان را می‌دهد تا لینک‌های مختلف وب‌سایت خود را طوری مدیریت کنید که به کسب درآمد بیشتر منجر شود. اگر شما در حال ایجاد یک بلاگ هستید، به‌احتمال زیاد قصد دارید از این طریق کسب درآمد کنید. این پلاگین به شما برای کسب درآمد بیشتر و راحت‌تر کمک می‌کند.

پلاگین ThirstyAffiliates ویژگی‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کند که بسیاری از آن‌ها برای راحتی دسترسی برای کاربران وب‌سایت شماست. برخی از این ویژگی‌ها به‌صورت زیر هستند:

مکان‌یابی

دنبال‌کردن کلیک‌های گوگل

مزیت‌ها

فضایی سریع و استفاده آسان

حجم مناسب برای وب‌سایت

دارای قابلیت شخصی‌سازی

صرفه‌جویی در زمان با در دسترس قراردادن نیازهای کاربران

پشتیبانی عالی

تلاش برای بهبود وضعیت وب‌سایت شما

معایب

فاقد امکان یک‌پارچه‌سازی با ووکامرس‌ها

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۴۹ دلار به ازای یک ماه

All In One SEO (AIOSEO)

AIOSEO به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را افزایش دهید. این پلاگین به‌عنوان یکی از بهترین پلاگین‌های وردپرس در سال‌های اخیر معرفی شده است که کاربردهای متنوع و گسترده‌ای دارد. همچنین توسط بیش از ۲ میلیون وب‌سایت، استفاده می‌شود. با استفاده AIOSEO، می‌توانید ترافیک و ورودی وب‌سایت خود را با استفاده از متدهای روز دنیا در حوزه سئو، افزایش دهید. همچنین ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها به‌صورت زیر هستند:

اضافه‌کردن متاتگ‌ها

تولید نقشه سایت

اتصال وب‌سایت به سرچ کنسول گوگل

بهینه‌سازی وضعیت وب‌سایت برای فضای مجازی

اضافه‌کردن ویژگی‌های کاربردی سئو

بهبود رتبه‌بندی سئو سایت

این پلاگین دارای نسخه رایگان نیز هست که می‌توانید از ویژگی‌های موجود در این نسخه‌ها نیز استفاده کنید.

مزیت‌ها

پشتیبانی از ووکامرس

پشتیبانی از اسکیماهای سایت

بدون نیاز به استفاده از کدهای برنامه‌نویسی

دارای دو نوع نسخه رایگان و پریمیوم

دارای ویژگی‌های گسترده

معایب

نسخه رایگان آن دارای محدودیت استفاده است.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۴۹.۵۰ دلار به ازای یک سال

Constant Contact

یکی از موضوعات مهم در زمینه بیزینس، استفاده از ایمیل مارکتینگ است. به‌کاربردن این روش برای حفظ یا برقراری ارتباط با مجموعه‌های بزرگ، مشتری‌ها مهم یا مشتری‌های گذشته راهی بسیار مناسب است. با بازاریابی ایمیل، شما می‌توانید با مشتریان خود به‌صورت مستقیم صبحت کنید. با استفاده از پلاگین Constant Contact، شما می‌توانید این کار را عملی کنید.

همان‌طور که از نام آن پیداست، این پلاگین به شما اجازه می‌دهد تا ارتباط خود را حتی زمانی که کاربر از وب‌سایت شما نیز خارج شده است، حفظ کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا یک لیست برای ایمیل‌های مرتبط با بیزینس خود ایجاد کنید. همچنین پلاگین Constant Contact با افزونه‌هایی مانند OptinMaster  و WPForms نیز سازگاری دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این پلاگین داشتن سیستمی برای شخصی‌سازی و طراحی حرفه‌ای ایمیل‌هاست.

مزیت‌ها

قابل‌اعتماد و مفید

استفاده سریع و آسان

نصب ساده

بدون نیاز به کدهای برنامه‌نویسی

امکان کارکردن با پلاگین‌های معروف دیگر

معایب

رابط کاربری در این پلاگین باید بصری‌تر باشد.

باید قابلیت ادغام با ابزارهای third-party software را نیز داشته باشد.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۲۰ دلار به ازای یک ماه

TrustPulse

با استفاده از پلاگین TrustPulse، می‌توانید به بازدیدکنندگان وب‌سایت خود، آماری کلی از فروش‌های وب‌سایت بدهید تا به آن‌ها نشان دهید که قابل‌اعتماد هستند. ایجاد این حس مثبت در کاربران، باعث افزایش ترافیک سایت و در نهایت بالارفتن فروش می‌شود. بازدیدکنندگان وب‌سایت شما با استفاده از این پلاگین، می‌توانند فعالیت سایر کاربران را به‌صورت زنده و به‌وسیله صفحات پاپ‌آپ، مشاهده کنند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلاگین، به‌صورت زیر هستند:

هدف‌گیری هوشمند

تجزیه‌وتحلیل داده‌های سایت

امکان طراحی منعطف و مناسب وب‌سایت شما

مزیت‌ها

کارکردن در پلتفرم‌های معروف

نصب ساده

کمک به بهبود نرخ تبدیل

امکان شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۵ دلار به ازای یک ماه

MonsterInsights

پلاگین MonsterInsights، به‌عنوان بهترین پلاگین گوگل آنالیتیکس برای وب‌سایت‌هایی بر پایه وردپرس معرفی شده است. این پلاگین که توسط بیش از ۳ میلیون از وب‌سایت‌های کوچک و بزرگ جهان مورداستفاده قرار گرفته است، به کاربران وردپرس این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی وب‌سایت خود را به گوگل آنالیتیکس متصل کنند و از قابلیت‌های آن استفاده کنند. استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از این طریق، کمک می‌کند تا ترافیک وب‌سایت افزایش پیدا کرده و درنهایت فروش شما نیز بالا برود.

برخی از ویژگی‌های این پلاگین به‌صورت زیر است:

امکان ردیابی رویدادها

امکان ردیابی کلمات کلیدی مهم در وب‌سایت

ردیابی لینک وابسته

ردیابی جهانی

امکان ردیابی رسانه‌ها

همچنین با WooCommerce، WPForms، Yoast، AMP، Memberpress، Gravity، Pretty links، Google Optimize و Google Adsense نیز قابل ادغام است.

مزیت‌ها

نصب آسان و سریع

پشتیبانی از ووکامرس

ایجاد فضایی راحت برای کاربران

دارای حجم و وزن مناسب برای وب‌سایت

دارای نسخه رایگان

صرفه‌جویی در زمان با کاربری آسان

معایب

نسخه رایگان آن دارای محدودیت است.

نسخه کامل آن هزینه بالایی دارد.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۹۹ دلار به ازای یک سال

PushEngage

این پلاگین، فضایی مناسب برای ای‌کامرس‌هاست تا به‌وسیله نوتیفیکیشن‌های متنوع، فروش خود را افزایش دهند. پلاگین PushEngage، به شما این امکان را می‌دهد تا مشتری‌های خود را از چیزهایی مانند تخفیف‌ها، کمپین‌ها، کارت‌ها، محصولات جدید و غیره، آگاه کنید. برخی از ویژگی‌های این پلاگین به‌صورت زیر است:

اعلان‌های از پیش راه‌اندازی شده

نام تجاری سفارشی

تقسیم‌بندی پویا

منطبق با GDPR

با استفاده از این پلاگین کاربردی، می‌توانید ترک سبدهای خرید را کاهش داده و فروش وب‌سایت خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید پیام‌های ارسالی خود را سفارشی‌سازی کنید و متناسب با هر کاربر، پیام مناسبی را برای او ارسال کنید. همچنین پلاگین PushEngage، امکان آنالیزکردن پیام‌ها و گزارشی کلی به شما می‌دهد تا بتوانید ببینید درصد موفقیت شما از پیام‌های ارسالی چقدر بوده است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید از روش A/B نیز برای ارسال پیام‌ها استفاده کنید.

مزیت‌ها

امکان یکپارچه‌سازی با پلتفرم‌های مختلف و ابزارهای بازاریابی

فضایی قابل‌اعتماد

استفاده‌پذیر برای افراد مختلف

نصب آسان و ساده

امکان شخصی‌سازی

دارای نسخه رایگان

معایب

پیداکردن منابع ترافیک جدید که به فروش تبدیل می‌شوند، کمی دشوار است.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۹ دلار به ازای یک ماه

Smash Balloon

پلاگین Smash Balloon، فضایی مناسب برای مالکان بیزینس، بلاگرها، بازاریابان، اینفلوئنسرها و هرکسی است که می‌خواهد فضای سوشال‌مدیا را با وب‌سایت خود ادغام کند تا در نهایت به رشد مجموعه منجر شود. این کار باعث افزایش تبدیل‌ها، صرفه‌جویی در زمان و مدیریت کاربران می‌شود. برای استفاده از این پلاگین نیازی به یادگیری برنامه‌نویسی ندارید.

Facebook Feed Pro، Instagram Feed Pro، Custom Twitter Feeds Pro و Feeds for YouTube، افزونه‌هایی هستند که Smash Balloon شما ارائه می‌کند. برخی از ویژگی‌های این پلاگین به‌صورت زیر است:

پاسخگو بودن

قابل‌دسترسی به موتورهای جستجو

دارای قابلیت تنظیم

بهینه‌سازی شده برای فضای موبایل

پشتیبانی از نظرها و واکنش‌ها در فضاهای مجازی

مزیت‌ها

نصب ساده و سریع

پلاگینی قدرتمند با طراحی مناسب و زیبا

دارای قابلیت سفارشی‌سازی

بدون محدودیت

پشتیبانی از سئو

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۴۹ دلار به ازای یک سال

Drip

اگر ترافیک وب‌سایت شما در حد بالایی قرار دارد یا بخش‌های مختلف وب‌سایت شما ترافیک متفاوتی دارد یا اگر می‌خواهید از روش‌های به‌روز و مناسب بازاریابی در بیزینس خود استفاده کنید، Drip می‌تواند به شما کمک کند. این پلاگین در ابتدا برای مجموعه‌های کوچک ساخته شده بود. با استفاده از دریپ،

شما می‌توانید ایمیل‌های خود را شخصی‌سازی کنید، کاربران را بر اساس سفارش‌ها، برچسب‌گذاری کنید، تجربه کاربران را از طریق فونل‌های ایمیل تحلیل کنید و به‌طورکلی فضایی حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید.

مزیت‌ها

کمک برای تبدیل مشتری‌ها به مشتری‌های وفادار

امکان ارسال راحت ایمیل‌ها

دارای خدمات و ابزارهای متنوع و گسترده در ای‌کامرس

معایب

از موبایل، پشتیبانی نمی‌کند.

هزینه بالاتری نسبت به پلتفرم‌های دیگر دارد.

هزینه

برنامه پایه به مبلغ ۱۹ دلار به ازای یک ماه

Akismet

پلاگین Akismet، فضایی قوی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هاست. این پلاگین زمانی به کمک شما می‌آید که برای مرتب کردن اسپم‌های وب‌سایت زمانی که مشتری‌های واقعی و مشتری‌های دارای پتانسیل دارید، وقت ندارید! در واقع Akismet امکان فیلترکردن کامنت‌هایی در وب‌سایت را می‌دهد که عمل هرز بوده و باید حذف شوند. برخی دیگر از ویژگی‌های این پلاگین به‌صورت زیر است:

نگه‌داشتن تاریخچه‌ای از نظرهای فیلترشده

ذخیره‌سازی فضای سایت

پنهان کردن لینک‌های موجود و نامناسب در کامنت‌ها

مزیت‌ها

کاربری آسان و سریع

کار با کامنت‌ها Jetpack

معایب

برای وب‌سایت‌ها تجاری رایگان نیست.

سخن پایانی

انتخاب درست و به‌جای پلاگین برای وب‌سایت‌های خدماتی و تجاری، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا به دیده‌شدن وب‌سایت شما کمک می‌کند و به این طریق ترافیک و فروش نیز بالا می‌رود. امیدواریم مطالب ارائه شده، به شما برای انتخاب بهترین پلاگین‌ها، کمک کرده باشد. از همراهی شما سپاسگزاریم.

دریا بهرامی- نویسنده

910
A
A