دانلود افزونه سوییچ بین اکانت کاربران سایت

دانلود افزونه سوییچ بین اکانت کاربران سایت
دانلود افزونه سوییچ بین اکانت کاربران سایت
8 ماه پیش

دانلود افزونه سوییچ بین اکانت کاربران سایت

اگر شما نیز یک سایت با مدیریت اعضا دارید و نیاز به مدیریت کامل پنل اعضایتان دارید باید بگوییم افزونه وردپرس User Switching بهترین گزینه برای شما می باشد و با نصب آن در وردپرس خود بدون نیاز به دانستن رمز حساب کاربری اعضای سایتتان می توانید داخل حساب کاربری آن ها شوید . این ویژگی در موارد زیادی به درد شما خواهد خورد .

به کمک افزونه وردپرس User Switching می توانید در بخش مدیریت وردپرس و مدیریت اعضا بین اکانت کاربران سوییچ کنید . شما اینکار را فقط با فشردن یک دکمه می توانید انجام دهید . یکی از بهترین و بزرگترین مزیت های نصب این افزونه این است که شما می توانید بدون نیاز به دانستن پسورد کاربرانتان می توانید وارد اکانت آن ها شده و یا از اکانت آن ها خارج شوید . در واقع موقعی که تغییری در تنظیمات حساب کاربری اعضا ایجاد می کنید و نیاز دارید که برای تست و امتحان تنظیمات به طور متعدد وارد حساب کاربری آن ها شوید این افزونه بسیار می تواند به شما کمک کند .

برخی از ویژگی ها و خصوصیات افزونه وردپرس User Switching :

  • سوییچ بین کاربران : به منظور مشاهده تغییرات اعمال شده در بخش حساب کاربری اعضا می توانید از طریق صفحه ی کاربران بین اعضا سوییچ کنید .
  • سوییچ بک : امکان سوییچ راحت و سریع به اکانت خودتان و یا اکانت پیشفرض
  • پایان دادن به سوییچ : امکان خارج شدن از اکانت خود اما به حفظ ویژگی سوییچ بک و امکان برگشت به اکانت سابق
  • افزونه User Switching دارای امنیت کامل و کافی می باشد
  • سازگار با انواع نسخه های وردپرس , مدیریت وردپرس چندین سایت و وبلاگ ها
  • و …

دانلود افزونه سوییچ بین اکانت کاربران سایت

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

2207
A
A