ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS

ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS
ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS
8 ماه پیش

با توجه به استفاده روز افزون وب سایت در موبایل ها و گجت های جدید تمامی شرکت های بزرگ و وب سایتداران به سمت ساخت قالب های ریسپانسیو کرده تا کاربران بدون مشکل اطلاعات داخل سایت را مشاهده کنند ، در راستای همین امر در این مقاله به ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS پرداخته تا مشکلات وب سایت های وردپرسی حل گردد.

ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS

iWappPress نام یک افزونه تجاری است که می‌توانید با یک کلیک نسخه موبایلی وب سایت خود را برای سیستم IOS ایجاد کنید. با گسترش روز افزون دنیای مجازی استفاده از این نوع افزونه ها برای ساخت app موبایل بسیار کاربردی می باشد .

iWappPress یکی از بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌های ساخت نسخه موبایل سایت می باشد ، بصورتی که عملکرد این افزونه کاملا خودکار و هوشمند می‌باشد ، این افزونه کاربرانی که با تلفن‌های همراه هوشمند خود وارد سایت شده اند را شناسایی کرده و نسخه بهینه شده سایت برای تلفن های آنان را آماده و نمایش میدهد.

هنگامی که شما از طریق موبایل به جستجوی یک عنوان در موتورهای جستجو می گردید وب سایت هایی در جستجوها در اولویت قرار می گیرند که کاربر بتواند پس از ورود به آن ها،‌ به سادگی و بدون نیاز به زوم کردن و یا چرخاندن موبایلش برای ایجاد فضای بیشتر، متن موجود در آن ها را بخواند .

با تغییر اندازه صفحه نمایش نیز تغییر کند. برای فهمیدن این که یک وب سایت ، ریسپانسیو هست یا نه ، می توانید صفحه مرورگرتان را کوچک کنید ، طول و عرض آن را کم و زیاد کنید یا از یک تبلت یا موبایل برای بازدید آن وب سایت استفاده کنید و تغییرات نحوه ی نمایش وب سایت را در هرکدام مشاهده کنید .

قابلیت های نرم افزار iWappPress

1- کاربری آسان

2- همگام با فونت‌های فارسی

3- تنظیم فونت و تم به صورت یک نواخت

4- شناسایی نسخه موبایل به موتورهای جستجو

5- قابلیت تنظیم به صورت دستی

6- قابلیت ارسال push در برنامه

7- لانچر آیکون

8- صفحه لانچر

9- عملکرد بلادرنگ

امیدواریم مطلب ایجاد نسخه موبایل وب سایت وردپرسی برای IOS برای شما مفید واقع شده باشد.

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

3932
A
A