آموزش فعال سازی لینک بازاریابی در آذرآنلاین

آموزش فعال سازی لینک بازاریابی در آذرآنلاین
آموزش فعال سازی لینک بازاریابی در آذرآنلاین
9 ماه پیش

افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های جدید بازاریابی آنلاین است که برای کمپانی و بازاریاب افیلیت سودآور است و شما می‌توانید در لحظه به عنوان یک شرکت یا شخص تحت عنوان بازاریاب حوزه افیلیت مارکتینگ شروع به فعالیت کنید. در واقع برای فعالیت و کسب درآمد از همکاری در فروش، نیازی به سرمایه اولیه نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پلتفرم آنلاین مانند وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی را برای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات راه اندازی کنید.

با ارجاع مشتریان به ما کسب درآمد کنید!

همین الان حساب بازاریابی خود را فعال کرده و لینک انتصابی خود را برای دوستانتان ارسال کنید تا بابت هر خریدی که از لینک افیلیت مخصوص شما انجام می‌شود، درصدی به عنوان پورسانت دریافت کنید.

 

برای فعال سازی لینک همین حالا کلیک کنید:

ورود به داشبورد

آموزش ویدیویی دریافت لینک بازاریابی (افیلیت) در داشبورد آذرآنلاین

https://azaronline.com/my/affiliates.php

آموزش تصویری نحوه دریافت لینک افیلیت آذرآنلاین

گام اول: برای دسترسی به داشبورد، ابتدا وارد سایت آذرآنلاین شوید و از قسمت بالای صفحه با انتخاب گزینه ورود را انتخاب کنید.

  • اگر هنوز در سایت ثبت‌نام نکرده‌اید، با انتخاب گزینه «ایجاد حساب کاربری» به خانواده بزرگ آذرآنلاین بپیوندید.

image1

گام دوم: شما می‌توانید از طریق وارد کردن نام کاربری و پسورد خود، یا از روش‌های ورود شماره موبایل و یا حساب گوگل خود به داشبورد خود دسترسی داشته باشید.

image2

گام سوم: پس از ورود به داشبورد از بخش‌های بالای صفحه وارد تب حساب کاربری شوید.

image3

گام چهارم: اکنون از میان گزینه‌های سمت راست صفحه، وارد بخش «همکاری در فروش» شده و با کلیک روی دکمه، لینک بازاریابی خود را دریافت کنید.

image4

حال که با موفقیت لینک افیلیت مخصوص خودتان را دریافت کردید، می‌توانید با ارسال آن برای دوستان و آشنایان خود، به سادگی کسب درآمد کنید.

 
زری محمدی- احراز هویت

1976
A
A