ابزارهای مدیریت وب سایت

ابزارهای مدیریت وب سایت
ابزارهای مدیریت وب سایت
8 ماه پیش

ابزارهای مدیریت وب سایت کدامند؟ از جمله سوالاتی می باشد که برای تعداد زیادی از کاربران پیش می آید. همه ما می دانیم که گوگل جزء یکی از موتورهای جستجو بسیار قدرتمند محسوب می شود. این کمپانی برای اینکه افراد قادر باشند از فناوری به بهترین شکل ممکن استفاده کنند قدرتمندترین ابزارها را ارائه داده است.

 این ابزارها برای شما شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید به شکل هدفمند طراحی سایت را انجام داده و از وب سایت خود محافظت نمایید. علاوه براین سعی کنید تا در بازاریابی محتوا و تولید کردن مطالب بهترین باشید و کارایی وب سایت خود را به طور قابل توجهی ارتقاء دهید.

در ادامه مطلب ابزارهای مدیریت وب سایت و کارایی آنها را معرفی خواهیم کرد که تاثیرگذارترین ابزارها می باشند و پشتیبانی سایت را راحت تر می کنند. اما باید بدانید که امکان دارد شما به طور روزمره همه آنها را مورد استفاده قرار ندهید. حتی احتمال اینکه با اهداف کارتان تناسب نداشته باشند نیز وجود خواهد داشت.

مطالعه بیشتر : هاست وردپرس

ابزار جی تی متریکس

اگرچه ابزارهای بسیار زیادی برای مدیریت و پشتیبانی وب سایت طراحی شده است ولی باید گفته شود این ابزار به عنوان یکی از حرفه ای ترین ابزارهای مدیریت وب سایت به شمار می آید که میزان سرعت وب سایت را ارزیابی کرده و آن را می سنجد.

تعداد زیادی از کسانی که یک کسب و کار اینترنتی را مدیریت می کنند از خطاهای وب سای خود آگاه نیستند. جی تی متریکس gtmetrix به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و آسانی سرعت وب سایتتان را به وسیله استانداردهای گوگل و یاهو مورد بررسی قرار دهید و هر گونه اشتباه یا مشکلی که در وب سایت وجود دارد را به طور واضح ببینید. به طوری که تهیه کردن یک گزارش به شکل فایل پی دی اف از اشتباه های موجود امکان پذیر می باشد. کسانی که از سرعت وب سایت خود رضایت ندارند و فکر می کنند که به اندازه کافی نیست انتخاب جی تی متریکس بهترین گزینه خواهد بود. چرا که با استفاده از این ابزار می توانند در کوتاه ترین زمان به ایرادهای وب سایتشان پی ببرند و آنها را رفع کنند.

ابزار سند پلاس

یکی دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت وب سایت، سند پالس sendpulse می باشد که برای اینکه قسمت بازاریابی وب سایت به خوبی مدیریت شود طراحی شده است. لازم به ذکر است که این ابزار جزء بهترین و پیشرفته ترین ابزارها جهت پشتیبانی و مدیریت سایت محسوب می شود و به گونه طراحی و ساخته شده است که پشتیبان سایت قادر است تمام تمرکز خود را روی آن قرار دهد.

 پوش نوتیفیکیشن، ایمیل و smtp از جمله تجهیزاتی می باشند که سند پلاس در اختیارتان می گذارد و از طریق به کار بردن چنین تجهیزاتی به آسانی قادر خواهید بود قوی ترین بازاریابی را در وب سایت خود به وجود آورید.

 به همین جهت در صورتی که به دنبال یکی از ابزارهای مدیریت وب سایت می باشد تا به وسیله آن بتوانید دامنه تبلیغات خود را تا حد چشمگیری گسترش داده و بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید پیشنهاد می کنیم تجهیزات سند پلاس را به کار ببرید. تمام کسانی که از این ابزار استفاده کرده اند در مدت خیلی کوتاه توانستند کسب و کار اینترنتی خود را ارتقاء دهند.

سخن پایانی

در صورتی که قصد دارید فعالیت های خود را در مدیریت کسب و کار اینترنتی آسان و راحت نمایید باید بدانید که مورد استفاده قرار دادن ابزارهای مدیریت وب سایت الزامی می باشد.

 این ابزارها نه تنها به شما کمک می کنند وب سایت خود را با کیفیت بالایی مدیریت و پشتیبانی کنید بلکه برای شما شرایطی را فراهم می نماید تا خیلی سریع در کسب و کارتان به موفقیت دست پیدا کنید. ممکن است برخی از افراد براین باور باشند که مدیریت و پشتیبانی سایت سخت و دشوار می باشد اما اگر ابزارهای مدیریت را به کار ببرید  همه کارها  با سرعت بسیار بالایی پیش خواهند رفت.

 تمام ابزارهایی که در این مطلب ذکر کردیم به عنوان اصلی ترین و موثرترین ابزارهای مدیریت وب سایت به شمار می آیند که توسط شرکت گوگل به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای طراحی و ارائه شده اند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به جز ابزارهای ذکر شده ابزارهای دیگری نیز وجود دارد.

Web Admin- مدیر صفحات

1460
A
A