برای توسعه کسب وکار خود از چه سروری استفاده کنیم ؟

برای توسعه کسب وکار خود از چه سروری استفاده کنیم ؟
برای توسعه کسب وکار خود از چه سروری استفاده کنیم ؟
8 ماه پیش

سرور برای توسعه کسب و کار را باید از شرکتی معتبر با پشتیبانی حرفه ای تهیه کنید؛ چرا که امنیت، بهینه‌ سازی و سرعت عمل از جمله مهم ترین شاخصه های اصلی انواع سرور اختصاصی و سرور مجازی به حساب می‌آید. شما نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است، حتی اگر به دنبال خرید سرور ویرایش هستید، از سرورهایی استفاده کنید که قابلیت و توانایی بالایی داشته باشند. سفارشی سازی، قدرت بالا و سادگی کار می تواند کسب و کار شما را به شکل ویژه ای توسعه دهد.

به هر حال برای یک سایت فروشگاهی شما باید از سروری قدرتمند و البته پرسرعت استفاده کنید که با وجود قالب های گوناگون و حجم درخواست بالا عملکردی مناسب و قابل قبول به کاربران ارائه کند.

سرور اختصاصی

معمولا برای کسب و کارهای بزرگ و توسعه آن ها، استفاده از سرور اختصاصی می تواند پیشنهاد معقولانه و هوشمندانه ای ‌باشد؛ چرا که این سرور برای توسعه کسب و کار سروری کاملا امن و مهم‌تر از همه با منابع عالی سخت افزاری و نرم افزاری به حساب می‌آید که شما می‌توانید از سرور با سیستم عامل ویندوز و یا لینوکس استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شما با استفاده از سرویس سرور اختصاصی می‌توانید از به‌روزترین و پیشرفته ترین امکانات یک سرور استفاده کنید. هم چنین سرور اختصاصی به عنوان یک سرور برای توسعه کسب و کار پهنای باند بالایی دارد و می تواند ترافیک بالایی را مدیریت کند. سرورهای اختصاصی به راحتی می توانند از سرویس‌هایی مانند جوملا، پرستاشاپ و وردپرس میزبانی خوبی را به عمل آورند.

سرورهای اختصاصی قدرت و سرعت فوق العاده ای به سایت شما می‌دهند اما هزینه بالا و پیچیدگی در نگهداری آن جزو نکاتی است که باید پیش از خرید این نوع سرور در نظر گرفت.

سرور وی پی اس

انتخاب سرور برای توسعه کسب و کار می تواند سرور مجازی (VPS) باشد. این انتخاب صددرصد می‌تواند انتخاب قابل قبولی به حساب آید؛ چراکه برخی از افراد برای توسعه کسب و کار خود شاید توانایی خرید سرور اختصاصی را نداشته باشند و به همین خاطر، از سرور مجازی که به آن وی پی اس گفته می شود در این نوع سرور برای توسعه کسب و کار استفاده می کنند. به هر حال این سرور نیز می تواند پیشنهاد قابل قبولی جهت انتخاب سرور مناسب توسعه کسب و کار به شمار آید. سرور فیزیکی شما به چند سرور مجازی تقسیم بندی می شود که با نیاز کاربر قسمت های مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سرور نیز از جمله سیستم های عالی و مقرون به صرفه ای است که شما در هر شرایط و زمانی که قصد داشته باشید می‌توانید از تنظیمات پیکربندی این سرور استفاده کنید. 

هاست لینوکس

سرور برای توسعه کسب و کار می تواند از نوع هاست لینوکس باشد؛ چرا که این نوع سیستم عامل با قابلیت های ویژه خود صددرصد می تواند یکی از بهترین و معروف ترین سرور هایی باشد که به خاطر مزایای خاصی که دارد مورد توجه و کاربرد صاحبان کسب و کار های مختلف قرار گرفته است. لینوکس که از زبان های برنامه نویسی خاصی مانند پایتون پشتیبانی می کند؛ جزو سیستم های فوق العاده مدیریت محتوا به شمار می آید که سادگی کار با آن سرور برای بسیاری از صاحبان کسب و کار آنلاین یک مزیت به حساب می آید و همان گونه که می دانید بسیاری از سایت های فروشگاهی امروزه جزء سایت های وردپرسی هستند که شما با ابزار متفاوت می توانید به راحتی از هر کدام از رابط های گرافیکی با استفاده از هاست لینوکس برای جذابیت هر چه بیشتر وب سایت خود استفاده کنید.  

سخن پایانی

سرور برای توسعه کسب و کار باید سروری باشد که قابلیت های ویژه ای را درون خود جای دهد. ایمنی، سرعت، امنیت، پشتیبانی از فرمت و زبان های گوناگون، قیمت مناسب و... هرکدام جزء ویژگی های اصلی این سرور به حساب می آیند و شما نیز باید به این موضوع توجه داشته باشید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان از خدمات آنلاین به این شکل به نحو احسن استفاده نمود.

دریا بهرامی- نویسنده

1106
A
A