برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بزرگ از چه سروری استفاده کنیم؟

برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بزرگ از چه سروری استفاده کنیم؟
برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بزرگ از چه سروری استفاده کنیم؟
8 ماه پیش

سرور فروشگاه آنلاین را شما باید یک سرور قوی در نظر بگیرید؛ چراکه خرید یک هاست مناسب صددرصد می تواند فروشگاه اینترنتی شما را از هر گونه مشکلات ریز و درشت در آینده دور نگه دارد. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان به دنبال خرید هاست ارزان نباشید. به این دلیل که بعد از ثبت دامنه انتخاب و تهیه هاست کاملا مناسب با ظرفیت عالی و منبع اختصاصی صددرصد می تواند پشتیبانی فنی قابل قبول و کیفیت منحصر به فرد تری را ارائه دهد. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که سعی کنید، برای انتخاب هاست به هزینه و کیفیت پایین تر بی توجه نباشید؛ چرا که پشتیبانی حرف های زیادی برای سرور اختصاصی برای گفتن دارد، تا شما بدون محدودیت از خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به راحتی استفاده کنید و نصب انواع نرم افزارهای فوق العاده خاص  را بر روی سایت فروشگاهی در در نظر بگیرید.

سرور اختصاصی

صددرصد نگهداری سرور خود موضوع مهمی است که شما برای راه اندازی فروشگاه آنلاین باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. سرورهای اختصاصی از جمله سرور های فوق العاده قدرتمندی به حساب می آیند که انواع نرم‌افزار را با کارکردها و ساختار فوق العاده بالا شما می توانید با یک اینترنت بهینه شده مورد استفاده قرار دهید. سرعت پردازنده، تعداد پردازنده، انواع گوناگون هارد دیسک، تعداد هارد دیسک و کارت شبکه به خاطر سرعت و تعداد آن  تفاوت‌های چشمگیری دارد که در بین انواع سرور این موارد به چشم می آید. زمانی که شما از سرور اختصاصی به عنوان سرور فروشگاه آنلاین استفاده می کنید این اختیار را دارید که از انواع نرم افزار و کد به راحتی استفاده نمایید و بدون شک پشتیبانی از این سرور خود یکی از نکات قوت استفاده از آن به حساب می آید سرور vps نیز در این بین یک سرور مجازی معرفی می شود

تفاوت سرور اختصاصی و سرور مجازی

 تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی این گونه است که شما در اندازه، تنظیم و انتقال آن و هم چنین عملکرد و قیمت باید تفاوت های خاصی را برای انتخاب سرور فروشگاه آنلاین در نظر بگیرید؛ چرا که وی پی اس در اندازه کوچک خود در سرور اختصاصی می تواند برای فروشگاه های بزرگ چندان کاربردی نباشد و هم چنین از لحاظ عملکردی شما می توانید سرور اختصاصی را با عملکرد قابل قبول تری در نظر بگیرید و قیمت آن نسبت به وی پی اس بسیار کمتر برآورد می شود و صد در صد استفاده از سرور اختصاصی برای انتخاب سرور فروشگاه آنلاین گزینه قابل قبولی به حساب می آید که نباید آن را به هیچ عنوان نادیده گرفت. هم چنین تنظیمات سرور اختصاصی نسبت به سرور مجازی در بسیاری از اوقات کم دردسر تر است و به همین خاطر، روال کار آسان تری را از سرور اختصاصی می توانید انتظار داشته باشید.

مقایسه سرور اختصاصی با سرور مجازی

سرور مجازی فروشگاه راه اگر با سرور اختصاصی مقایسه کنید، احتمالا نسبت به هاست اشتراکی می توانند مقرون به صرفه تر باشند؛ چون که نرم افزار در فروشگاه آنلاین باید به خوبی حفظ شود و تنها یک تیم ماهر می تواند بهترین سرور فروشگاه آنلاین را مدیریت کند و اگر شما به دنبال سروری هستید که بتوانید کامپیوتر خود را کاملا اجاره کنید، سرور اختصاصی برای تنها بخشی از اجاره سرور مجازی گزینه قابل قبولی است و به روز بودن امکانات سرور اختصاصی خود از جمله دلایلی است که امروزه تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.  

برای انتخاب سرور فروشگاه آنلاین همان گونه که گفته شد پشتیبانی از سرور اختصاصی بسیار قابل قبول تر است و از هر نوع مشکلاتی که می تواند به هر دلیلی سرور شما را تحت تأثیر قرار دهد به شکل ویژه‌ای جلوگیری به عمل می آید.

سخن پایانی

هدف اصلی ما در این مقاله آشنایی شما با سرور فروشگاه آنلاین بود که بدانید از چه سروری با چه امکاناتی می توانید به نحو احسن استفاده کنید. به این دلیل که سرورهای مجازی و اختصاصی هر کدام به نوعی امکانات و شرایط خاصی را دنبال می‌کنند. اما در هر صورت شما بهتر است بدانید که تنها آن دسته از افرادی که به دنبال کیفیت سرور هستند می دانند که باید به امکانات بیشتر از قیمت توجه نمود. 

دریا بهرامی- نویسنده

1356
A
A