آشنایی با محیط داشبورد جدید آذرآنلاین

آشنایی با محیط داشبورد جدید آذرآنلاین
آشنایی با محیط داشبورد جدید آذرآنلاین
9 ماه پیش

داشبورد جدید آذرآنلاین

داشبورد یک وب‌سایت محیطی است که شما می‌توانید از طریق آن به تمامی سرویس‌ها، تیکت‌ها و سایر اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را ویرایش کنید. به منظور استفاده راحت‌تر و دسترسی سریع‌تر به بخش‌های مورد نظر شما، محیط داشبورد آذرآنلاین به روز شده و با طراحی جدید در دسترس شما قرار گرفته است. در ادامه با بخش‌های مختلف داشبورد جدید آشنا خواهیم شد.

ویدیو آشنایی با داشبورد جدید

بخش‌های مختلف داشبورد جدید آذرآنلاین، به تفکیک در ویدئوی زیر آورده شده است. میتوانید با کلیک بر روی آن با محیط این داشبورد بیشتر آشنا شوید.

ورود به داشبورد

برای ورود به داشبورد جدید آذرآنلاین، ابتدا باید وارد ناحیه کاربری خود شوید؛ اگر هنوز حساب کاربری ندارید، «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کرده و در سایت ثبت‌نام کنید و چنانچه از قبل حساب کاربری ایجاد کرده بودید، روی گزینه ی «ورود» کلیک کنید.

1

در صفحه «ورود» می‌توانید از سه طریق وارد ناحیه کاربری خود شوید:

1- با استفاده از آدرس ایمیل

2- با وارد کردن شماره تلفن و ارسال کد تایید

3- با استفاده از اکانت گوگل

2

در صفحه اصلی داشبورد چندین کادر وجود دارد؛ در اولین کادر، پیشنهادهای ویژه آذرآنلاین با هدف اطلاع رسانی هرچه سریع‌تر تخفیف‌ها و جشنواره‌‌ها برای شما نمایش داده می‌شود.

کادر پایین مربوط به سرویس‌های شماست؛ هر سرویسی که از آذرآنلاین تهیه کرده‌ باشید، در این بخش قابل مشاهده است.

نظرات شما همیشه برای ما اهمیت زیادی دارد تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم. با کلیک روی کادر نظرات، راجع به سرویس‌ها و خدمات آذرآنلاین انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

کادر پایین بخش نظرات، اطلاعیه‌ها و اخبار مهم را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید از آخرین مقالات و تخفیف‌های ویژه باخبر شوید.

صورت‌حساب‌ها و درخواست های پشتیبانی خود را نیز می‌توانید در کادر بعدی مشاهده و پیگیری نمایید.

3

تب دوم و سوم داشبورد، به ترتیب مربوط به «سرویس‌ها» و «دامنه ها» هستند که می‌توانید تمامی سرویس‌های فعال، در انتظار پرداخت و غیر فعال خود را مشاهده کنید. بخش دامنه‌ها نیز مربوط به تمامی دامنه‌های تحت مالکیت شماست.

4

5

در بخش «صورت‌حساب‌ها» می‌توانید وضعیت تمامی فاکتورهای خود را مشاهده کنید. چنانچه فاکتور پرداخت نشده‌ای دارید، به راحتی می‌توانید در این بخش اقدام به پرداخت آن نمایید.

6

تمامی سوالات و درخواست‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ می‌دهیم؛ در بخش «تیکت‌ها» می‌توانید وضعیت آن‌ها را پیگیری کنید یا درخواست جدیدی را ثبت کنید تا توسط کارشناسان ما بررسی شود.

7

قسمت «حساب کاربری» مربوط به اطلاعات فردی، آدرس‌ها و اطلاعات هویتی است؛ هر زمان که مایل باشید می‌توانید این اطلاعات را ویرایش کرده و به روز کنید. برای آشنایی بیشتر با این بخش می‌توانید به مقاله «نحوه تکمیل اطلاعات کاربری در داشبورد جدید» مراجعه کنید.

9

با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش جدید»، لیستی از تمامی سرویس‌ها را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به سادگی سفارش مدنظر خود را ثبت کنید. 

همواره می‌کوشیم محیطی بهتر برای استفاده از خدمات آذرآنلاین برایتان بسازیم که بتوانید به راحتی در آن کار کنید و به تمامی فعالیت‌ها، سرویس‌ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. بهبود این فضا بدون نظرات و بازخوردهای شما ممکن نیست! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دریا بهرامی- نویسنده

934
A
A