شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند shop

شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند shop
شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند shop
8 ماه پیش

شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند shop

پسوند دامنه SHOP. یکی از TLD های عمومی و محبوب است که مناسب فروشگاه های اینترنتی است.

کلمه SHOP در لغت به معنی فروشگاه، مغازه و یا خرید کردن است و این امر shop را تبدیل به بهترین پسوند دامنه برای سایت شما می‌کند.

در این مطلب با شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند .shop آشنا خواهیم شد.

کاربرد پسوند SHOP

این پسوند عمومی است و کاربران مختلف هیچ محدودیتی در ثبت آن ندارند؛ اما اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید و یا سایت شما درباره معرفی فروشگاه‌های مختلف است، این پسوند انتخاب مناسب‌تری برای شماست.

شرایط ثبت پسوند shop

دامنه با پسوند "shop" جزو دامنه‌های بین‌المللی است و به دلیل تحریم بودن کشور ایران، باید برای ثبت دامنه با این پسوند، آدرس غیر ایران و معتبر وارد کنید تا در صورت نیاز به احراز هویت، امکان ارائه مدارک برای شما وجود داشته باشد.

دوره ثبت

می‌توان دامنه shop را در بازه زمانی یک تا 10 ساله ثبت کرد. همچنین می‌توان سرویس مخفی سازی اطلاعات را برای آن فعال نمود.

مهلت تمدید

در صورت عدم تمدید به موقع، دامنه 40 تا 45 روز در وضعیت منقضی بوده و با پرداخت هزینه تمدید و جریمه، امکان تمدید مجدد وجود دارد.

در صورت عدم تمدید در مدت زمان مذکور، بایستی مبلغی علاوه بر هزینه تمدید به عنوان جریمه پرداخت نمایید تا بتوانید دامنه را آزاد کنید. در نظر داشته باشید که مهلت قفل گشایی 40-45 روز است و پس از اتمام این دوره، دامنه از حساب کاربری شما حذف شده و سایر افراد می‌توانند آدرس شما را ثبت نمایند.

لازم به ذکر است 30 روز پیش از سررسید اتمام اعتبار دامنه، یک ایمیل حاوی یادآوری تمدید و ۱۰ روز پیش از تاریخ انقضا، فاکتور تمدید دامنه خود را طی یک ایمیل از آذرآنلاین دریافت خواهید کرد.

شرایط انتقال

طبق قوانین رجیسترار اصلی، انتقال دامنه بین‌المللی با پسوند shop تا 60 روز پس از خرید امکان‌پذیر نیست.

در صورت انتقال دامنه به شرکت آذرآنلاین، با پرداخت هزینه انتقال، دامنه شما به مدت یک سال تمدید و این یک سال به تاریخ سررسید دامنه افزوده خواهد شد.

 

اکنون که با شرایط ثبت و تمدید دامنه با پسوند shop آشنا شدید، می‌توانید از صفحه جستجوی دامنه در سایت آذرآنلاین، نام دامنه دلخواه خود را با پسوند .shop جستجو و ثبت کنید.

یاسمن جلالی- نویسنده

1200
A
A