مدیریت دامنه‌ها در داشبورد جدید آذرآنلاین

مدیریت دامنه‌ها در داشبورد جدید آذرآنلاین
مدیریت دامنه‌ها در داشبورد جدید آذرآنلاین
9 ماه پیش

مدیریت دامنه‌ها در داشبورد جدید آذرآنلاین

دامنه آدرس وب‌سایت شماست و از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به درستی مدیریت نشود، ممکن است سایت شما را از دسترس خارج کند یا خسارت زیادی به کسب‌وکارتان وارد نماید. برای مدیریت بهتر و راحت‌تر دامنه، در پنل کاربری جدید آذرآنلاین یک تب جداگانه به نام «دامنه‌ها» قرار داده‌ایم تا بتوانید به سادگی نیم سرورها را تنظیم و دامنه را تمدید کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت تمدید خودکار زمان تمدید دامنه خود را مشخص کنید.

ویدیو مدیریت دامنه در داشبورد جدید

نحوه مدیریت دامنه‌ها در داشبورد جدید آذرآنلاین

وارد ناحیه کاربری خود شده و از تب «دامنه‌ها» روی دامنه مورد نظر کلیک کنید.

domain-manage-1

در صفحه باز شده می‌توانید اطلاعات کلی دامنه را مشاهده نمایید.

domain-manage-2

در پایین صفحه، می‌توانید گزینه «تمدید خودکار» را انتخاب کنید تا در زمان سررسید دامنه، در صورت وجود اعتبار کافی، دامنه به‌طور خودکار تمدید شود. توجه کنید که شما می‌توانید دوره مدنظر جهت تمدید را نیز مشخص کنید.

در تب «مدیریت نیم سرورها» تعیین می‌کنید که دامنه به کدام سرویس میزبانی وب متصل شود. اگر دامنه خود را به تازگی از آذرآنلاین تهیه کرده‌اید، نیم سرورهای آن،‌به صورت پیشفرض نصب شده‌اند.

domain-manage-3

در کادرهای مربوطه نیم سرورهای جدید را وارد کنید تا دامنه به هاست متصل شود. اگر هاست خود را از آذرآنلاین تهیه کرده باشید، ایمیلی حاوی نیم سرورها دریافت خواهید کرد که با وارد کردن آن‌ها در این کادرها، دامنه را به هاست متصل خواهید کرد. فعال شدن نیم‌سرورهای جدید پس از تغییر، بسته به نوع پسوند دامنه زمان می‌برد.

 domain-manage-4

توجه داشته باشید که مدیریت دامنه‌های ملی (.ir) صرفا از طریق پنل ایرنیک امکان‌پذیر است.

 

در صورت وجود هر سوال می‌توانید از طریق لایوچت، تیکت یا تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریا بهرامی- نویسنده

995
A
A