چگونه بهترین قالب وردپرس را خریداری نماییم؟

چگونه بهترین قالب وردپرس را خریداری نماییم؟
چگونه بهترین قالب وردپرس را خریداری نماییم؟
8 ماه پیش

افراد برای آنکه بتوانند در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند و بتوانند رتبه اول را از آن خود کنند اقدام به بهینه سازی وب سایت می کنند. همچنین بر روی سئو وب سایت خود کار می نمایند. بدون شک در صورتی که وب سایت شما سئو شده باشد.

در این صورت خواهید توانست رتبه بالای  در نتایج جستجو بدست خواهید آورد در نتیجه کاربران بیشتری به سوی وب سایت شما روانه خواهد شد. به دلیل آنکه طراحی و راه اندازی وب سایت به وسیله وردپرس آسان می باشد و به سهولت امکان پذیر است و همچنین هزینه کمتری را برای مدیران به همراه دارد.

از اینرو بسیاری از افراد برای تأسیس وب سایت خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بکار می برند. از بهترین ویژگی های که این ابزار میتوان به قالب یا تم وردپرس اشاره نمود. تا انتهایی این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با چگونه بهترین قالب وردپرس را خریداری نماییم؟ گفتگو کنیم.

قالب وردپرس چیست؟

از مهم ترین مواردی که میتواند سبب موفقیت یک سایت گردد. بدون شک شکل ظاهری یک وب سایت می باشد. ظاهر وب سایت شما بایستی به گونه ای باشد که سبب جذب مخاطبان گردد. حتی میتوان چنین بیان نمود که اگر وب سایت شما از منظر محتوا و دیگر جنبه از کیفیت بالای برخوردار باشد. ولیکن ظاهری جذاب نداشته باشد به احتمال بسیار نخواهد توانست موفقیت بدست. سیستم وردپرس این امکان را برای شما فراهم ساخته است که از قالب های متعددی برای طراحی وب سایت های نظیر فروشگاهی، شرکتی خود استفاده نمایید‌.

معرفی ویژگی قالب وردپرس خوب

لازمه آنکه شما بتوانید بهترین قالب وردپرس را خریداری نمایید. این است که در وهله اول نسبت به ویژگی های یک قالب خوب آگاهی داشته باشید. در ادامه برخی از ویژگی و قابلیت های یک قالب وردپرس خوب را برای شما شرح خواهیم داد.

  • ریسپانسیو بودن قالب وردپرس

در دنیای امروز اشخاص بیشتر کار های خود را با گوشی انجام می دهند. از اینرو این امر نیز بدیهی است که برای ورود به وب سایت ها نیز از این ابزار هوشمند استفاده نمایند. از اینرو منظورمان از  ریسپانسیو بودن آن است؛ که محتوای وب سایت به گونه ای باشد که در دستگاه های متعدد نظیر موبایل، لپ تاب و یا تبلت قابل نمایش باشد. توجه کنید که گوگل به این مسئله بسیار اهمیت می دهد. از اینرو یکی از معیار های گوگل برای رتبه بندی همین مسئله می باشد.

  • سبک و کم حجم بودن قالب

از نکاتی که بایستی در زمان خرید قالب وردپرس به آن توجه نمایید سبک و کم حجم بودن قالب انتخابی می باشد. چرا که یک قالب سنگین سرعت لود شدن وب سایت شما را کاهش می دهد. همین مسئله میتواند اثر گذاری منفی بر روی تجربه کاربری داشته باشد و همانگونه که میدانید گوگل به تجربه کاربری بسیار اهمیت می دهد. علاوه بر این نکات در صورتی که شما از یک قالب سنگین استفاده می کنید بایستی هاست شما دارای حجم بالای باشد. در غیر این صورت در زمان نصب به مشکل بر خواهید خورد. جهت خرید هاست وردپرس می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

  • سازگاری قالب با دیگر افزونه های وردپرس

چنانچه که شما وب سایتی را با وردپرس راه اندازی میکنید به منظور آنکه قادر باشید ویژگی و قابلیت های را به وب سایت خود اضافه کنید؛ بایستی از افزونه ها استفاده نمایید. برای مثال اگر شما تمایل دارید تا یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید بایستی از افزونه ووکامرس استفاده نمایید. از اینرو در زمان تهیه قالب وردپرس به یاد داشته باشید که قالب انتخابی با افزونه مورد نظر سازگاری داشته باشد.

  • جذاب و کاربر پسند بودن قالب وردپرس

از دیگر نکاتی که شما بایستی در زمان تهیه قالب وردپرس به آن توجه نمایید این است که قالب انتخابی برای کاربران هدف شما جذاب باشد. در صورتی که قالب انتخابی شما ظاهر مناسب و جذابی نداشته باشد. در این صورت به احتمال بسیار افراد در همان ابتدای ورود وب سایت را ترک خواهند کرد. این مسئله سبب افزایش نرخ پرش می گردد که میتواند تأثیر منفی بر روی سئو وب سایت شما داشته باشد.

  • امنیت قالب وردپرس

به دلیل آنکه امروزه در بستر اینترنت هک اطلاعات بسیار افزایش یافته است. از اینرو یکی دیگر از مواردی که بایستی در زمان خرید قالب به آن توجه کنید امنیت قالب خریداری شده می باشد.

کلام پایانی

تمام تلاش خود را نمودیم تا اطلاعت مفید و کاملی در رابطه با چگونه بهترین قالب وردپرس را خریداری نماییم؟ برای شما شرح دهیم. همانگونه که مشاهده کردید انتخاب یک قالب مناسب و خریداری آن برای موفقیت بسیار اهمیت دارد.

 

Web Admin- مدیر صفحات

1138
A
A