آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس

آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس
آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس
8 ماه پیش

آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس

بصورت پیش فرض آدرس فید اصلی وردپرس site.com/feed  هست ، امروز افزونه ای رو خدمتتان معرفی میکنیم که بتوانید آدرس فید اصلی وردپرس رو غیرفعال کنید یا در کنار آدرس اصلی فید وردپرس ، آدرس فید سفارشی داشته باشید . با اینکار جالب میتوانید از فید سایتتان محافظت کنید . افزونه ی feed changer نام افزونه ای هست که میتوانید با نصب و فعال سازی آن ، آدرس فید اصلی سایتتان را تغییر بدهید . در ادامه به آموزش بخش های افزونه می پردازیم

 

پس از دانلود و فعال سازی افزونه ی feed changer گزینه ای بنام فیدو به تنظیمات سایتتون اضافه خواهد شد ، با رجوع به این گزینه به تنظیمات اصلی افزونه هدایت خواهیم شد . تصویری به این شرح خواهید دید :

آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس

افزونه کاملا فارسی هست و از مخزن وردپرس برایتان به دانلود گذاشته شده است . در بخش اول ، با تیک زدن گزینه اول مشخص میکنیم که فید اصلی وردپرس آیا در سایت ما فعال باشد یا نه ! در صورتی که این گزینه فعال باشد در کنار فید سفارشی ، فید اصلی وردپرس نیز نمایش داده خواهد شد ، با غیرفعال سازی این گزینه ، فید اصلی وردپرس خاموش شده و بجای آن فید سفارشی فعال خواهد شد . لازم به ذکر هست میتوانید بصورت همزمان هم از فید اصلی وردپرس بهره ببرید هم از فید سفارشی .

 

در بخش بعدی برای فعال کردن فید سفارشی می بایستی تیک گزینه ی دومی رو روشن کنیم ، بعد از تیک زدن این قسمت ، پیغامی رو مبنی بر اینکه وقتی فید اصلی وردپرس غیرفعال باشد را وارد میکنیم . به عبارت دیگر اگر شما فید اصلی وردپرس را غیرفعال کنید در این بخش میتوانید پیام شخصی رو هنگامی که کاربری آدرس فید اصلی وردپرستان را وارد کرد اضافه کنید . در مرحله ی بعد رشته رمز فید سفارشیتون رو وارد میکنید . این رشته رمز به آخر فید سفارشی سایتتون اضافه خواهد شد . پس از انجام این عملیات با فشردن دکمه ی ثبت ، تغییرات اعمال خواهد شد و فید سفارشیتان آماده خواهد شد

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

2885
آموزش تغییر آدرس پیش فرض فید وردپرس
100.001
A
A