بهترین جایگزین های وردپرسی

بهترین جایگزین های وردپرسی
بهترین جایگزین های وردپرسی
8 ماه پیش

اولین پلت فرمی که در این مقاله ارائه می دهیم در مورد پلت فرم مادوکس است. این پلت فرم به شما کمک می کند تا آن را برای وبلاگ نویسی جایگزین وردپرسی کنید. در واقع پلتفرم مادوکس یک سیستم مدیریت محتوایی است که دست شما را در وبلاگ نویسی باز می گذارد. پلت فرم دیگر joomla است. در حقیقت باید بیان کنیم که یکی از برجسته و پیشرفته ترین پلت فرمی که وجود دارد، پلت فرم joomla است. به همین جهت می توانید وبلاگ های پیچیده بسازید. پلت فرم دیگر Drupal است. این پلت فرم بسیار پیشرفته تر از پلت فرم joomla است. در حقیقت در پلت فرم Drupal می توانید وبلاگ های پیچیده تر از پلت فرم joomla بنویسید. همانطور که مشاهده کردید جایگزین های وردپرسی بسیار زیاد و پیشرفته هستند. 

وردپرس چیست؟

وردپرس در واقع یک سیستمی است که شما با راه اندازی آن می توانید وبلاگ بسازید. این سیستم مدیریتی کاربرد های گوناگونی دارد. در حقیقت باید بیان کنیم که وردپرسی خود یک سیستم مدیریتی است که به آن سیستم سایت ساز می گویند، یعنی افراد می توانند با کار کردن با وردپرسی وبسایت و وبلاگ برای خود بسازند. در حقیقت این سیستم به گونه ای است که افراد می توانند هرگونه وبسایتی که مدنظر شان است را در این سیستم راه اندازی کنند. سیستم وردپرسی جزو نرم افزار های باز قرار دارد، یعنی استفاده از آن کاملاً رایگان است و در کل جهان کاربران زیادی دارد. سیستم متن ساز و وبلاگ ساز این امکان را به کاربران می دهند که وبلاگ و وب سایت دلخواه خود را بتوانند بر روی این نرم افزار به راحتی اجرا کنند. در واقع وردپرس و جایگزین های وردپرسی که یک سرور مجازی هستند و باید برای تهیه وردپرس یک هاست تهیه کنید. 

برای اطلاع از قیمت هاست وردپرس با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از وردپرس

همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم یکی از دلایل استفاده از آن این است که برای ایجاد انواع سایت ها و وبلاگ های پیچیده می توانید از وردپرس کمک بگیرید. در حقیقت وردپرس دارای دو پشتیبانی است که می توانید به راحتی با استفاده از وردپرس مشکلات خود را مطرح کنید. این سیستم پشتیبان دهی دارای خدمات غنی است. یعنی به کاربران خود تا حد امکان برای حل مشکلاتشان کمک می کند، لذا اگر در استفاده از وردپرس دچار مشکل شدید، می توانید به راحتی با کمترین زمان اقدام به مشاوره از پشتیبان های سایت کنید. از دیگر دلایل استفاده از وردپرس امنیت آن است. زیرا امنیت مهم ترین عامل برای کاربران در استفاده از سایت های وبلاگ نویسی است. در واقع وردپرس یک سیستم بهینه و استاندارد است. به علاوه بر این باید ذکر کنیم که شما می توانید از جایگزین های وردپرسی هم استفاده کنید. 

مزیت های استفاده از وردپرس

شما می توانید با استفاده از وردپرس به منابع تخصصی آن دسترسی کامل داشته باشید. در حقیقت می توانید با استفاده از وردپرس و اطلاعاتی که ارائه می دهد، سایت خود را پیشرفته تر و به روز تر کنید. علاوه بر این وردپرس رایگان است. همانطور که می دانید یکی از مهمترین موضوعاتی که در استفاده از یک سیستم تخصصی مورد توجه قرار می گیرد، مقرون به صرفه بودن آن سیستم است. در حقیقت سیستم وردپرس یک سیستم کارآمد و کاربردی است که می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد در زمینه متن نویسی باشد. همچنین باید بیان کنیم که وردپرس یک سیستم قابل اطمینان است. به همین علت محبوبیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این وردپرس یک سیستم انعطاف پذیر است که بهترین بازخورد ها و خدماتی را برای کاربران و مدیران سایت ها ارائه می دهد. وردپرس و جایگزین های وردپرسی دارای مزایای زیادی اند .

سخن پایانی

در واقع وردپرس یک سیستم مدیریتی متن ساز است که کاربرد بسیار زیادی دارد. این سیستم انعطاف پذیر است، یعنی دارای کاربران بسیار زیادی است. به جای وردپرس می توان از جایگزین های وردپرسی استفاده کرد که ما در مطالب فوق بعضی از آنها را شرح داده ایم. اما یکی از جایگزین های وردپرسی پلت فرم joomla است. در واقع برای راه اندازی و استفاده از وردپرس باید اقدام به خرید هاست کرد. وردپرس یک سیستم مدیریتی رایگان است شما می توانید با استفاده از آن وبلاگ و وبسایت های گوناگون و پیشرفته را ایجاد کنید. یکی از این مزایا آن امنیت و پشتیبانی قوی آن است. در واقع خدمات و بازخوردهایی که وردپرس ارائه می دهد، بسیار غنی و زیاد است. همچنین جایگزین های وردپرسی دارای مزیت های زیادی اند. 

Web Admin- مدیر صفحات

877
A
A