نحوه ی تکمیل اطلاعات ناحیه کاربری

نحوه ی تکمیل اطلاعات ناحیه کاربری
نحوه ی تکمیل اطلاعات ناحیه کاربری
8 ماه پیش

نحوه ی تکمیل اطلاعات ناحیه ی کاربری

اطلاعات کاربری اهمیت بالایی برای شرکت‌های هاستینگ دارد و صحیح بودن آن می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به حفظ اطلاعات شما کمک کند. در پی راه‌اندازی داشبورد جدید آذرآنلاین، در این مطلب با ناحیه کاربری و نحوه تکمیل اطلاعات در آن آشنا می‌شویم.

آشنایی با ناحیه کاربری آذرآنلاین در داشبورد جدید

برای دسترسی به ناحیه کاربری، ابتدا وارد پنل خود در آذرآنلاین شوید. در صورتی‌که عضو آذرآنلاین نیستید، روی گزینه «ایجاد حساب کاربری» کلیک و در سایت ثبت‌نام کنید.

Screenshot (478)

 اکنون می‌توانید از منوی بالای صفحه گزینه «ورود» را انتخاب کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

1

  • در بخش اول این قسمت، منوی «حساب کاربری» را مشاهده می‌کنید که اطلاعات شخصی شما در این بخش قرار دارد. حتما توجه کنید که کادر‌های این بخش را با اطلاعات صحیح پر کنید تا در صورت لزوم، دسترسی و تماس با شما ممکن باشد. پس از وارد کردن اطلاعات یا ویرایش آن‌ها، گزینه «اعمال تغییرات» را انتخاب کنید.

2

  • منوی دوم، منوی «اعتبار» است؛ در این بخش می‌توانید اعتبار حساب آذرآنلاین خود را بررسی و در صورت نیاز آن را افزایش دهید.

اگر مایل به دریافت فاکتور رسمی از سوی بانک هستید، عملیات پرداخت را از طریق درگاه بانک ملت انجام دهید.

3

  • منوی سوم نمایش‌دهنده «نشست‌های فعال» شماست؛ در این بخش می‌توانید تمامی دستگاه‌هایی که به ناحیه کاربری شما در آذرآنلاین وارد شده‌اند را مشاهده کرده و کنترل کنید.

4

  • بخش چهارم، بخش «مدارک هویتی» است که شما باید برای احراز هویت، مدارک خود را در این بخش وارد کنید. برای راه‌اندازی حساب کاربری حقوقی، تکمیل این بخش ضروری است.

5

  •  منوی پنجم مربوط به بخش «رابط ها» است. در صورتی که دامنه بین‌المللی دارید، می‌توانید در این بخش اطلاعات خود (مثل آدرس و…) را به عنوان یک کاربر خارجی ثبت و مدیریت کنید تا هنگام ثبت دامنه بین‌المللی بتوانید از آدرس غیرایرانی استفاده کنید و اطلاعات حساب اصلی خود را تغییر ندهید.

6

  • در صورتی‌ که مایل به همکاری در فروش و کسب درآمد هستید، از بخش بعدی یعنی «همکاری در فروش» می‌توانید لینک مخصوص خود را دریافت کرده و با اشتراک گذاری آن از هر فروش خود سود کسب کنید.

7

  • در بخش آخر این قسمت نیز می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. پیشنهاد می‌کنیم که رمزهای عبور خود را مجموعه‌ای از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادهای خاص استفاده کنید تا امنیت بالایی برای حساب کاربری خود فراهم کنید. 

ما در آذرآنلاین همه سعی خود را برای فراهم کردن بیشترین امنیت برای اطلاعات کاربران خود می‌کنیم؛ شما با ثبت اطلاعات دقیق و صحیح می‌توانید بزرگ‌ترین کمک به ما در این راستا باشید.

دریا بهرامی- نویسنده

1202
A
A