نمایندگی هاست یا Reseller چیست ؟

نمایندگی هاست یا Reseller چیست ؟
نمایندگی هاست یا Reseller چیست ؟
8 ماه پیش

نمایندگی هاست یا Reseller چیست ؟

برای تجارت پرسود و بی زحمت راه های زیادی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از نمایندگی فروش هاست می باشد و هر فروشنده ای می تواند بدون نیاز به خرید سرور اختصاصی که طبیعتا هزینه بالا دارد می تواند از نمایندگی هاست استفاده کرده و کسب کار خود را راه اندازی کنید .

در نمایندگی هاست شخص فروشنده نیازی به علم فنی و اطلاعات دیگر ندارد مدیر سرور تمامی تنظیمات را انجام داده و تنها موردی که برای نماینده فروش باقی می ماند پشتیبانی مشتریان خود می باشد و در صورتی که مشکل خاصی به وجود بیاید می تواند از مدیر سرور پیگر باشد تا مشکل را برایشان حل کند .

نمایندگان فروش بر حسب نیاز خود و مشتریانشان می توانند اقدام به ریسلری هاست لینوکس و هاست ویندوز نمایند. نماینده با دریافت نمایندگی برای هر کدام از موارد گفته شده، یک کنترل پنل مدیریتی برای ایجاد مشتری و ارائه خدمات هاستینگ به آنان دریافت می کنند.

این کنترل پنل ممکن است با توجه به سیستم ها و کنترل پنل های هاستینگ مختلف، متفاوت باشد. برای مثال کنترل پنل نمایندگان فروش هاست لینوکس ایزی هاست، cPanel/WHM می باشد و در هاست ویندوز از کنترل پنل پلسک (Plesk) استفاده می شود.

همچنین شرکت ها و افرادی که بطور مستمر و یا هر از چند گاهی نیاز به تأمین سرویس میزبانی وب برای مشترکین خود را دارند ( مانند شرکت های خدمات اینترنت و …، شرکت های میزبانی وب، شرکت های طراحی وب، شرکت های تبلیغاتی و … )، می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

در برخی اط نمایندگی های فروش امکان OverSell وجود دارد که برای نماینده فروش خیلی بهتر است و با این قابلیت می تواند تعداد هاست بیشتری را بفروشد .

در این قابلیت اگر نمایندگی هاست فروشنده 1 گیگابایت باشد و بخواهد یک هاست 1 گیگابایتی بفروشد دیگر سیستم نمایندگی اجازه فروش هاست دیگری را نمی دهد چون فضا نمایندگی به فروش رفته اما در Oversell می تواند تعداد زیادی هاست ارائه دهد و زمانی که هاست های فروخته شده از فضای خود استفاده نکنند و خالی باشد می توان فضای خالی آن ها رو دوباره فروخت .

برای مشاهده پلن های نمایندگی هاست لینوکس آذرآنلاین کلیک کنید .

 

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

7031
A
A