سرور مجازی  انگلیس - منچستر

از محبوب ترین لوکیشن های منتخب کاربران آذرآنلاین می‌توان به منچستر اشاره نمود. با افزایش تقاضای بیش از حد کاربران برای سرورهای مجازی منچستر، آذرآنلاین با حفظ کیفیت سرویس دهی، به افزایش کمیت سرورها هم پرداخته است.
انتخاب منابع سخت افزاری بسیار حرفه‌ای به تنهایی پاسخگوی نیاز کاربران نمی‌باشد بنابراین آذرآنلاین با افزایش تعداد سرورها این موضوع مهم را در اولویت های خود قرار داد و به موجب این رویکرد مهم، لوکیشن منچستر به یکی از مهم‌ترین لوکیشن‌های خرید سرو مجازی آذرآنلاین تبدیل گردید که  در ابعاد مختلف پاسخگوی نیاز کاربران به بهترین کیفیت ممکن می‌باشد. شایان ذکر است که منابع سخت افزاری سرورهای انگلیس، از تکنولوژی SSD برای فضای ذخیره سازی بهره مند شده است.

تحویل فوری
آپ‌تایم 99.99%
بک‌آپ گیری منظم
امنیت پایدار

آشنایی با سرور مجازی انگلیس – منچستر

منچستر یکی از شهرهای بزرگ و مرکزی در انگلستان است و به عنوان مرکز تجاری و فناوری مهمی شناخته می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از ارائه دهندگان سرویس‌های ابری و میزبانی وب، سرور مجازی انگلستان – منچستر را ارائه می‌دهند. این ارائه دهندگان معمولاً امکانات و پلن‌های مختلفی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.برای خرید سرور مجازی انگلستان – منچستر Virtual Private Server ، شما می‌توانید از ارائه دهندگان مختلف خدمات میزبانی وب مانند شرکت آذرآنلاین استفاده کنید. سرور مجازی انگلستان – منچستر یک نوع سرور مجازی است که در دیتاسنتر منچستر در انگلستان قرار دارد. این دیتاسنتر یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین دیتاسنترهای اروپا است و از ساخت بسیار قوی و پایداری زیر برخوردار است.

۲۲ موقعیت مختلف دیتاسنتر ها در کل جهان

امکانات سرور مجازی انگلیس

آذرآنلاین با استفاده از سرورهای قدرتمند در معتبرترین دیتاسنترهای جهان و استفاده از سیستم مجازی ساز Vmware ESXi توانسته امکانات بروز و مدرنی را در اختیار کاربران قرار دهد که در ادامه برخی از امکانات این سرویس را مشاهده می نمایید.

راه اندازی سریع

راه اندازی و تحویل فوری تمامی پلن‌های سرور مجازی پس از تکمیل سفارش

پورت ۱ گیگابایتی

ارائه پورت ۱ گیگابیت اتصال به اینترنت همراه تمام سرور های مجازی

مجازی ساز ESXi و KVM

استفاده از مجازی ساز های پرسرعت و قدرتمند ESXi و KVM با ارائه کنسول

دسترسی

ارائه دسترسی root و Administrator برای سرورهای لینوکس و ویندوز

دسترسی کنسول

امکان ارائه دسترسی کنسول برای کنترل و مدیریت بهتر سرور مجازی

پهنای باند

پهنای باند بالا برای تمامی پلن های سرور مجازی

تنوع لوکیشن

امکان انتخاب ۲۲ لوکیشن مختلف در دیتاسنترهای معتبر از سراسر جهان 

تنوع سیستم عامل

قابلیت انتخاب بیش از 100 سیستم عامل ویندوز و لینوکس

پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از طریق تیکت ، تماس و چت آنلاین

امکانات سرور مجازی انگلیس – منچستر

قبل از انتخاب یک ارائه دهنده سرویس one of many virtual machines running on a single computer ، مهم است که نیازها و الزامات خود را مشخص کنید. برخی از عوامل مهم که به هنگام خرید خرید vps باید در نظر بگیرید عبارتند از:
قابلیت مقیاس‌پذیری: اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده امکان ارتقاء منابع سرور را به صورت آسان و سریع فراهم می‌کند تا با رشد نیازهای شما همراهی کند.
پهنای باند و سرعت شبکه: اطمینان حاصل کنید که سرور مجازی شما از پهنای باند بالا و اتصالات اینترنت پایداری برخوردار است تا کارایی و عملکرد بهتری داشته باشید.
محل مرکز داده: بررسی کنید که مرکز داده ارائه دهنده در منچستر واقع شده است و دارای استانداردهای امنیتی و قابلیت های مرتبط با محافظت از داده‌ها است.
پشتیبانی فنی: اهمیتی دارد که ارائه دهنده سرویس پشتیبانی فنی قوی و 24/7 را فراهم کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک کند.
قیمت: قیمت‌ها و پلن‌های مختلف ارائه شده توسط ارائه دهنده‌ها را مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمت با کیفیت و خدماتی که دریافت می‌کنید، سازگار است.

آموزش و مقالات
در مورد IT، هاستینگ و شبکه در بلاگ ما بخوانید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی، آموزش‌های به‌روز دنیای وب، برنامه نویسی، شبکه، سرور مجازی، لینوکس و ویندوز را در بخش آموزش سایت آذرآنلاین برای شما آورده‌ایم تا در مسیر رسیدن به اهداف‌تان، با خیال راحت‌تری قدم بردارید.

بهترین و مهم‌ترین اکستنشن های گوگل کروم برای سئو
13 دقیقه زمان برای خواندن
بهترین و مهم‌ترین اکستنشن های گوگل کروم برای سئو

با انتخاب بهترین اکستنشن‌ها، کاربران قادرند از امکانات و قابلیت‌هایی استفاده کنند که به آن‌ها در مسیر تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت‌ها، بهبود سئو، مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

اجرای php در Xampp
3 دقیقه زمان برای خواندن
اجرای php در Xampp

XAMPP یا زمپ یک نرم‌افزار متن باز و یکی از پرکاربردترین نرم افزارها برای اجرای کد PHP روی سیستم عامل‌های ویندوز و کامپیوترهای شخصی است.

مزایای سرور مجازی انگلیس – منچستر

سرعت بالا: دیتاسنتر منچستر از زیرساخت شبکه بسیار قوی و پایدار است که باعث می شود وب سایت ها و سایر سرویس ها در این سرور مجازی بسیار بالا باشند.
امنیت بالا: دیتاسنتر منچستر از استانداردهای امنیتی بسیار بالاتری است که باعث می شود کاربران در این مجازی کاملاً ایمن باشند.
دسترسی آسان: دیتاسنتر منچستر در اروپا واقع شده است و دسترسی به آن برای کاربران ایرانی بسیار آسان است.

در مجموع، سرور مجازی انگلستان – منچستر یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران است که به دنبال یک سرور مجازی با سرعت بالا، امنیت بالا و دسترسی آسان هستند. این سرور برای میزبانی وب سایت ها، سرویس های CDN، سرویس های VPN و سایر سرویس های کاربردی مناسب است.پیشنهاد می‌کنم قبل از تصمیم‌گیری، بررسی دقیق‌تری را  توسط آذرآنلاین متخصص خبره در این زمینه انجام دهید و با تیم ارائه دهندگان سرویس صحبت کنید. همچنین، نظرات و تجربیات کاربران قبلی را بررسی کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

سوالات سرور مجازی انگلیس

تحویل سرور مجازی انگلیس به چه شکل می‌باشد؟

تحویل سرور مجازی انگلیس به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن در دسترس شما قرار می گیرد.

نحوه اتصال به سرور مجازی انگلیس چگونه انجام می شود؟

برای اتصال به سرور ویندوز می توانید از نرم افزار Remote Desktop Connection برای سرور لینوکس از putty یا هر نرم افزار دیگری که بخواهید انجام می گیرد.

برای ربات تلگرامی بهتر است چه سروری استفاده کرد؟

شما برای بات تلگرامی میتوانید از تمام سرور های آذرآنلاین که از سرعت بالایی برخودارند استفاده کنید اما توصیه میکنیم اقدام به خرید سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی آمریکا ، سرور مجازی فرانسه ، کنید.

برای ریموت دسکتاپ میتوان از سرور انگلیس استفاده کرد؟

به علت علت بالا بودن سرعت سرویس های انگلیس خرید سرور مجازی انگلیس میتواند برای ریموت دسکتاپ مناسب باشد برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا میتوان از سرور مجازی انگلیس برای پی پال استفاده کرد؟

شما می توانید با خرید سرور مجازی انگلیس در سایت های خارجی که نیاز به آی پی خارجی دارند به راحتی ثبت نام کنید و حساب پی پال خود را ایجاد کنید.

آیا سرور مجازی انگلستان از ایمنی کافی برخوردار است؟

تمام سرور های آذرآنلاین از امنیت بسیار بالایی برخوردارند شما می توانید به راحتی سرور موردنظر خود را تهیه و استفاده کنید.

VPS انگلستان از کدام سیستم عامل پشتیبانی می کند؟

تمام توزیع‌های لینوکس و همه ورژن‌های سیستم عامل‌ ویندوز را می‌توانید بسته به نیاز روی وی پی اس انگلستان خود نصب کنید.

سرور-مجازی-انگلستان

نظرات کاربران

آذرآنلاین با بیش از یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

51

میانگین 5.00 از بین 1 رای