خرید سرور مجازی ترید،
آی پی ثابت برای ترید با vps ترید آذرآنلاین

با خرید سرور مجازی ترید آذرآنلاین ، خرید و فروش « ارز دیجیتال» و «رمزارز ها» را آسان‌تر از همیشه انجام دهید. این سرور مجازی برای انجام امور مرتبط با "تریدینگ" بهینه شده و دارای سرعت بالا و امکانات مختلفی برای ساختن تجربه ترید موفق برای شماست.[ VPS ترید ] یک سرور مجازی ویندوز با امکانات بیشتر است که نرم‌افزار‌های "متاتریدر ۳ و ۴ " را به صورت نصب شده روی ویندوز و سایت‌ های مهم تریدینگ را به صورت بوک مارک شده دارد.

تحویل فوری
آپ‌تایم 99.99%
تنوع لوکیشن
پشتیبانی ۲۴/۷

سرور مجازی ترید یا VPS ترید 

"سرور مجازی ترید یا VPS ترید با آی‌پی ثابت"، برای معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین، کوین‌بیس، هوبی گلوبال، کراکن، بیت استمپ، بیت فینیکس، فارکس و سایر بازارهای مالی مناسب است. با «داشتن آی‌پی ثابت»، از مسدود شدن حساب کاربری شما در این صرافی‌ها جلوگیری می‌شود. برای دستیابی به آی‌پی ثابت در«معاملات ارزهای دیجیتال»، می‌توانید سرور مجازی ترید خریداری کنید. پس از خرید، یک وی‌پی‌اس با آی‌پی ثابت، در خارج از ایران با [سرعت و امنیت بالا]، منابع سخت‌افزاری قوی و سیستم‌عامل ویندوز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سرور که به عنوان سرور مجازی بایننس نیز شناخته می‌شود، برای معاملات در صرافی‌های خارجی و بازارهای رمز ارزها مناسب است و با سرعت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته آذرآنلاین و استاندارد جهانی Tier 3 ارائه می‌شود.

خرید سرور مجازی ترید از 22 موقعیت مختلف در کل جهان

خرید سرور مجازی مخصوص ترید ( تمام صرافی ها)

با رونق گرفتن معاملات ارزهای دیجیتال در ایران و محدودیت‌های اعمال شده از سوی وب‌سایت‌ها و صرافی‌های این حوزه، از جمله صرافی بایننس، کوکوین و سایرین، برای آی‌پی‌های ایران، ترید رمز ارزها برای کاربران ایرانی دشوار شده است. خرید سرور مجازی ترید بایننس یا سایر صرافی‌ها، با فراهم کردن یک آی‌پی ثابت در کشورهای مورد تایید این وب‌سایت‌ها، بهترین گزینه برای فعالیت در خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود. با تهیه VPS ترید، شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان در تمامی صرافی‌های معتبر بین‌المللی به معامله بپردازید.

اتصال به سرور مجازی‌ ترید

پس از خرید و فعال‌سازی سرور مجازی ‌ترید، نیاز به بستری دارید تا با آن به سرور متصل شوید، کامپیوتر شخصی یا گوشی همراه شما، گزینه مناسبی برای این کار است. با اتصال به سرور مجازی، یک صفحه مشابه صفحه ویندوز کامپیوتر شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن برای اجرای نرم‌افزارهای ترید و خریدوفروش استفاده کنید. سرورهای مجازی ‌ترید آذرآنلاین، نرم‌افزارهای موردنیاز شما برای تریدینگ را به‌صورت نصب‌شده دارند و استفاده از آن را برای شما راحت‌تر کرده‌اند.برای اتصال به سرور مجازی از طریق کامپیوتر شخصی، نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید، برای این کار از نرم‌افزار RDP استفاده می‌کنیم. RDP‌ یا Remote Desktop Connection، یک نرم‌افزار است که به شما امکان اتصال به سروری دورتر از کامپیوترتان را می‌دهد.
برای مشاهده آموزش اتصال به سرور مجازی ترید می‌توانید به صفحه مربوط آن مراجعه کنید. آموزش اتصال به سرور مجازی ترید پس از اتصال به سرور، شما می‌توانید در فضای ویندوز سرور هر فعالیتی را که در ویندوز خود داشتید، انجام دهید. درواقع در حین اتصال به سرور مجازی، شما با یک کامپیوتر متصل به اینترنت خارج از کشور کار می‌کنید.با تلاش گروه برنامه‌نویسان و مهندسین آذرآنلاین برای بهبود زیرساخت‌ها، زمان عرضه و فعال‌سازی این سرویس‌ها، روزبه‌روز کمتر می‌شود و اکنون درزمانی کم‌تر از 30 دقیقه پس از ثبت سفارش، شما می‌توانید صاحب سرور مجازی ترید خود شوید. با بهبود هرچه بیشتر زیرساخت، این زمان را به کم‌تر از 10 دقیقه خود، خواهیم رساند.

سرور مجازی‌ ترید؛ یک‌راه بی‌خطر برای تریدینگ

شما با خرید VPS، صاحب یک IP اختصاصی در یک کشور خاص می‌شوید که اتصالی امن، پایدار و پرسرعت در اختیار شما قرار می‌دهد. سرور‌های مجازی ترید جهت انجام خریدوفروش ارزهای دیجیتال و رمزارزها ارائه می‌شوند. این سرورها با زیرساخت‌های سریع و قدرتمند، اجازه خریدوفروش امن در صرافی‌ها را می‌دهند. شرکت آذرآنلاین سرویس‌های مختلف سرور مجازی‌ ترید پلن‌‌های سرور مجازی ترید امن را برایتان فراهم کرده تا با خیالی راحت به خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازید و نگرانی بابت امنیت حساب خود و مسدود شدن آن نداشته باشید. سرورهای مجازی‌ ترید آذرآنلاین، با فراهم کردن امنیت بیشتر، آپ‌تایم بالا، سخت‌افزار قدرتمند، اتصال سریع و پهنای باند بالا، در کشورهای اروپایی و آسیایی، انتخاب‌هایی مناسب و گسترده برای ساخت بستری برای تریدینگ به شما می‌دهد. اگر با مبحث تریندینگ آشنا نیستید توصیه می‌کنیم محتوای جذاب ترید چیست؟ را حتما بخوانید.

آی پی ثابت برای بایننس و سایر صرافی‌ها

آی پی ثابت بسیار مفید برای سرورهای مجازی مورد استفاده برای صرافی‌های ارز دیجیتال است. دلایل اصلی آن عبارتند از:
1) پایداری بیشتر: آی پی ثابت حتی اگر سرور مجازی خاموش و روشن شود همان آی پی را حفظ می کند. پایداری و دسترسی ثابت به حساب های صرافی مهم است.
2) قابلیت اعتماد بیشتر: صرافی‌ها برای ارتباطات امن‌تر و قابل اعتماد‌تر به نشانی آی پی ثابت نیاز دارند.
3)  سرعت بهتر: آی پی های ثابت معمولا بهتر متصل می‌شوند و سرعت بیشتری دارند. خصوصا برای معاملات سریع.
4)  امنیت بیشتر: آی پی های ثابت قابل شناسایی هستند و نمی‌توانند تغییر کنند. این امر امنیت ارتباط بین سرور و صرافی را افزایش می‌دهد.
5)  هزینه منطقی: هزینه آی پی ثابت چندان اختلاف قیمتی با آی پی پویا ندارد.بنابراین اگر می‌خواهید به طور پایدار، امن و با سرعت بیشتر با صرافی‌های ارز دیجیتال ارتباط داشته باشید، بهتر است از سرور مجازی با آی پی ثابت استفاده کنید.

امکانات سرور مجازی ترید

وی پی اس  از سرویس های میزبانی قدرتمند آذرآنلاین است و می‌تواند تمامی نیازهای شما را پاسخگو باشد. مدیریت و نگه‌داری سرور مجازی آسان‌تر از سرور اختصاصی بوده و سرعت، امنیت و پایداری لازم را برای شما فراهم می‌کند.

راه اندازی سریع

راه اندازی و تحویل فوری تمامی پلن‌های سرور مجازی ترید پس از تکمیل سفارش

پورت ۱ گیگابایتی

ارائه پورت ۱ گیگابیت اتصال به اینترنت همراه تمام سرور های ترید

مجازی ساز ESXi و KVM

استفاده از مجازی ساز های پرسرعت و قدرتمند ESXi و KVM با ارائه کنسول

دسترسی

ارائه دسترسی root و Administrator برای سرورهای لینوکس و ویندوز

دسترسی کنسول

امکان ارائه دسترسی کنسول برای کنترل و مدیریت بهتر سرور مجازی

پهنای باند

پهنای باند بالا تا ۴ ترابایت برای تمامی پلن های سرور مجازی ترید

تنوع لوکیشن

امکان انتخاب ۲۲ لوکیشن مختلف در دیتاسنترهای معتبر از سراسر جهان

تنوع سیستم عامل

قابلیت انتخاب از میان سیستم عامل ها و توزیع های مختلف ترید

پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق تیکت ، تماس و چت آنلاین

دیگر خدمات سرور  مجازی آذرآنلاین

با سرویس های متنوع سرور مجازی آذرآنلاین به راحتی سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید.

چرا از VPN برای ترید استفاده نکنیم؟

همان‌طور که می‌دانید؛ معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی (Exchange) مانند بایننس و فارکس انجام می‌شود و الگوریتم این صرافی‌ها به تغییر IP حساس‌اند و همچنین کشور ایران و چندین کشور دیگر را تحریم کرده‌اند. پس با اتصال اینترنت داخل ایران نمی‌توانید در این سایت‌ها خریدوفروش کنید. احتمالاً اولین گزینه‌ای که برای حل این مسئله به ذهنتان خطور می‌کند استفاده از وی‌پی‌ان است. وی‌پی‌ان آدرس IP شمارا تغییر می‌دهد و باعث می‌شود هنگام ورود به سایت‌های حساس و مهم، اطلاعات اصلی شما مشخص نشود اما وی‌پی‌ان برای متصل ماندن به کشور‌های مختلفی متصل می‌شود و باعث تغییر IP شما در زمان کوتاه می‌شود. مسلماً وی‌پی‌ان‌های رایگان با ‌IP های اشتراکی بین صدها یا هزاران کاربر، تغییرات IP کشوری که به آن متصل هستید، گزینه مناسبی برای تریدینگ در صرافی‌هایی مانند بایننس نیستند.تغییر سریع مکان و IP سرور، از دید صرافی‌ها مشکوک است و منجر به بروز مشکل، اسپم یا حتی مسدود شدن اکانت شما با تمام دارایی‌هایتان می‌شود. علاوه بر این با استفاده از وی‌پی‌ان‌های رایگان، اطلاعات شما در معرض خطر هستند. برای داشتن اتصال به یک IP اختصاصی و ثابت، سرورهای مجازی‌ ترید، بهترین گزینه هستند.

آموزش و مقالات
آموزش های سرور مجازی بورس

تیم آموزشی آذرآنلاین برای ارتقا سطح علمی و همچنین سهولت در انجام مدیریت سرور مجازی ترید مطالب آموزشی را در نظر گرفته است که در ادامه می‌توانید آنها را مطالعه فرمایید.

آموزش نصب داکر روی اوبونتو
6 دقیقه زمان برای خواندن
بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی با کریپتو  بیت کوین ( BTC )
7 دقیقه زمان برای خواندن
بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی با کریپتو بیت کوین ( BTC )

با استفاده از خرید سرور مجازی با کریپتو یا همان رمزارزها کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی بدون فیلتر و یا تحریم، سرویس سرور مجازی خارجی خود را تهیه و استفاده کنند.

 بهترین VPS برای ترید ارزهای دیجیتال

سرور مجازی ترید برای صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، کوکوین، کوین بیس و سایرین، یک کامپیوتر شخصی واقع در کشورهای خارجی با آی‌پی ثابت و اینترنت پرسرعت است. این سرورها با استفاده از هاردهای SSD قدرتمند، پردازشگرهای 2 تا 4 هسته‌ای و حافظه رم 2 تا 6 گیگابایتی، [پینگ پایین و سرعت بالایی] را فراهم می‌کنند. با خرید سرور مجازی ترید، می‌توانید در هر زمان با استفاده از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS به VPS ترید خود متصل شده و معاملات خود را در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهید.

مزایای سرور مجازی ترید

از مزایای خرید سرور مجازی ترید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. موقعیت جغرافیایی خارج از ایران: با قرار داشتن سرورها در کشورهای خارجی، می‌توانید محدودیت‌های صرافی‌های بین‌المللی را دور بزنید.
  2. آی‌پی ثابت و بدون تغییر: برخلاف نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی که ممکن است موقعیت جغرافیایی شما را در ایران نشان دهند، سرور مجازی ترید با آی‌پی ثابت به شما امکان می‌دهد با خیال راحت به معاملات خود بپردازید.
  3. آپتایم و سرعت بالا: سرور مجازی ترید با اطمینان از آپتایم بالا و سرعت مناسب، به شما اجازه می‌دهد معاملات ارزهای دیجیتال را بدون نگرانی و با کارایی بالا انجام دهید.
  4. دور زدن محدودیت‌های قانونی: با توجه به قوانین محدود کننده برای فعالیت در کشورهای آمریکا، صربستان، کرواسی و ... داشتن آی‌پی ثابت از کشورهایی مانند انگلستان و هلند از دیگر مزایای این سرور است.

امنیت سرور مجازی ترید

حفظ امنیت هنگام انجام معاملات ارزی، بورس، کریپتوکارنسی و ... همواره یکی از دغدغه‌های اصلی افراد فعال در این حوزه بوده است. امنیت شامل مواردی چون اتصال به نحوی که تنها از طریق یک رایانه باشد تا شخصی غیر از مالک به اطلاعات دسترسی نداشته باشد، حفظ موقعیت مکانی و حفظ آی‌پی سیستم می‌شود. با خرید بهترین سرور مجازی ترید، که از سیستم‌عامل‌های به‌روز شده شرکت مایکروسافت با پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کند، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا سرور ترید به‌عنوان یک رایانه شخصی همیشه همراه شما باشد. شما تنها با استفاده از نام کاربری و رمز عبور (username & password) به آن متصل می‌شوید و شخصی بجز شما به آن دسترسی نخواهد داشت. علاوه بر این، به دلیل محدودیت فعالیت برای کاربران ایرانی، نیاز به تغییر موقعیت جغرافیایی دارید که این کار توسط VPS مخصوص ترید به‌راحتی انجام می‌شود و برخلاف ابزارهای موجود، همواره با یک آی‌پی ثابت معاملات خود را انجام خواهید داد.
 
 

سوالات شما

تفاوت سرور مجازی ترید با سرور مجازی چیست؟

تفاوت اصلی بین سرورهای مجازی و سرورهای مجازی ترید در کاربردهای مختلف آنها و نیازهای ویژه‌ کاربران آنها است. برای درک بهتر این موضوع محتوای سرور مجازی ترید چیست؟ را حتما بخوانید.

آیا امکان ارتقا در سرور مجازی ترید وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی آذرآنلاین و ثبت درخواست خود به راحتی سرویس موردنظر تان را ارتقا دهید.

آیا سرور مجازی ترید دارای دارای IP ثابت است؟

به دلیل حساسیت بالای آی پی برای سیستم های مالی خارجی و احتمال مسدود شدن حساب، آی پی تمام سرورهای مجازی ترید آذرآنلاین مانند سرور مجازی لینوکس ثابت است.

راه‌اندازی و تحویل سرور ترید چقدر زمان خواهد برد؟

تیم آذرآنلاین تمام سعی خود را میکند تا سرور ترید شما را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و به شما تحویل دهد.

تمدید و یا ارتقا سرویس سرورو مجازی ترید با تغییر IP همراه است؟

خیر، آی پی شما با ارتقا و یا تمدید سرویس ثابت خواهد ماند.

آیا میتوان با سرور مجازی ایران ترید کرد؟

خیر شما نمی توانید با سرور مجازی ایران ترید کنید چرا که ایران در صرافی‌های مطرح دنیا مانند بایننس غیر مجاز تلقی می‌شود. درحقیقت، ایران در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد و کاربران ایرانی نمی‌توانند به طور مستقیم معاملات خود در سطح جهانی انجام دهند

آی‌پی ثابت برای بایننس و سایر صرافی‌ها

خرید آی‌پی ثابت برای صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، کوکوین، کوین‌بیس و دیگر صرافی‌ها، ضروری و بسیار مهم است. آی‌پی نشان‌دهنده کشوری است که از آن به اینترنت متصل شده‌اید و وارد صرافی می‌شوید. متاسفانه، قوانین وضع شده برای کاربران ایرانی در این صرافی‌ها مانع از ترید آزادانه ارزهای دیجیتال می‌شود. یکی از راه‌حل‌های مؤثر برای این مشکل، خرید وی‌پی‌اس با آی‌پی ثابت برای بایننس است.ثابت بودن آی‌پی در وی‌پی‌اس ترید اهمیت زیادی دارد، زیرا با تغییر آی‌پی، احتمال شناسایی موقعیت جغرافیایی و مسدود شدن حساب توسط صرافی افزایش می‌یابد. در وی‌پی‌اس‌های ترید پارس پک، برخلاف نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی که با قطع و وصل شدن مکرر آدرس اینترنتی شما را تغییر می‌دهند و ریسک مسدود شدن حساب کاربریتان را افزایش می‌دهند، هیچ‌گونه تغییر آی‌پی صورت نمی‌گیرد. در صورت قطع شدن اینترنت، فقط اتصال به سرور را از دست خواهید داد، اما آی‌پی شما ثابت می‌ماند.

سرور-مجازی-ترید

نظرات کاربران

آذرآنلاین با بیش از یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

51

میانگین 4.06 از بین 18 رای