خرید سرور مجازی (VPS)،
تجربه یک میزبانی حرفه ای!

سرور مجازی یا VPS (خلاصه شده Virtual Private Server) جزو سرویس‌های پرمتقاضی و بااهمیت در تجارت آنلاین است. با خرید سرویس سرور مجازی آذرآنلاین در بیش از ۲۰ دیتاسنتر معتبر دنیا میزبانی می‌شود و در پلن‌های مختلفی ارائه می‌شود ، نیازهای مختلف کاربران را پاسخگو هستیم.

خرید سرور مجازی

سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران انتخاب مناسبی برای سایت‌های پربازدید ایرانی است. اگر کاربران شما همه در ایران هستند و بازدید سایت شما افزایش یافته یا خارج از ایران هستید و نیاز به IP ایرانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سرور مجازی ایران آذرآنلاین سرویس استفاده کنید.

مزایا
  • سرور در ایران
  • امنیت بالا
  • آی پی اختصاصی ایرانی
  • منابع اختصاصی
  • پردازنده 4 هسته
  • رم تا 8192 مگابایت
  • ترافیک ماهانه تا 4 ترابایت
شروع قیمت ماهانه از
288,000 تومان
مشاهده سرویس ها

سرور مجازی ویندوز

سرور مجازی ویندوز  بادسترسی administrator از طریق RDP در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. وی پی اس ویندوز دارای سخت افزار قدرتمند intel و Supermicro است که کیفیت فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایا
  • بیش از ۲۰ لوکیشن
  • امنیت بالا
  • آی پی اختصاصی
  • منابع اختصاصی
  • پردازنده 4 هسته
  • رم تا 8192 مگابایت
  • ترافیک ماهانه تا 4 ترابایت
شروع قیمت ماهانه از
349,000 تومان
مشاهده سرویس ها

سرور مجازی لینوکس

سرور مجازی لینوکس با دسترسی root از طریق SSH در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زیر ساخت سرورهای مجازی لینوکس دارای سخت افزار قدرتمند اینتل و سوپر مایکرو است که بازدهی، سرعت و کیفیت فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایا
  • ۲۲ لوکیشن سرور
  • امنیت بالا
  • آی پی اختصاصی
  • منابع اختصاصی
  • پردازنده 4 هسته
  • دسترسی Root از طریق SSH
  • ترافیک ماهانه تا 4 ترابایت
شروع قیمت ماهانه از
349,000 تومان
مشاهده سرویس ها

سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید مناسب برای کار با صرافی و ترید ارزهای دیجیتال است. این سرویس یک سرور مجازی ویندوز (معمولا نسخه های سرور یا ویندوز 10) است که با دسترسی administrator از طریق ریموت دسکتاپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مزایا
  • ۲۱ لوکیشن سرور
  • امنیت بالا
  • آی پی اختصاصی
  • منابع اختصاصی
  • بهینه شده ویژه ترید
  • دسترسی administrator 
  • ترافیک ماهانه تا 4 ترابایت
شروع قیمت ماهانه از
438,000 تومان
مشاهده سرویس ها

سرور مجازی کنفرانس

سرور مجازی کنفرانس با سیستم عامل ویندوز سرور 2016 به همراه نرم افزار Adobe Connect نصب شده است. این سرویس برای راه اندازی وبینار، کنفرانس، سمینار و کلاس آنلاین آماده شده است و به کاربر اجازه می‌دهد تا امنیت جلسات خود را افزایش دهد.

مزایا
  • ۲۲ لوکیشن سرور
  • امنیت بالا
  • آی پی اختصاصی
  • منابع اختصاصی
  • بهینه شده ویژه جلسات آنلاین
  • دسترسی administrator 
  •  Adobe Connect
شروع قیمت ماهانه از
349,000 تومان
مشاهده سرویس ها

منابع دلخواه خود را انتخاب کنید! اختصاصی

سیستم عامل:
میزان رم
سی پی یو
فضای دیسک
ترافیک ماهانه
dashboard imageخوب
ماهانه 0 ریال 9% مالیات بر ارزش افزوده در هنگام خرید به این مبلغ افزوده خواهد شد.

منابع اختصاصی

منابع اختصاصی برای سرورهای مجازی با استفاده از مجازی ساز ESXi و KVM

راه اندازی سریع

تحویل سرویس پس از خرید سرور مجازی در عرض چند دقیقه پس از تکمیل سفارش

تنوع لوکیشن ها

ارائه سرور مجازی در دیتاسنترهای معتبر ۲۲ کشور مختلف در سراسر جهان

\n

پشتیبانی ۲۴/۷

پشتیبانی ۲۴ ساعته و مانیتورینگ پیشرفته جهت جلوگیری از اختلال

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا VPS (که مخفف عبارت Virtual Private Server است) یکی از انواع سرویس‌های میزبانی یا هاستینگ وب به شمار می‌آید که در آن با استفاده از نرم افزارهای مجازی ساز مانند VMware وی‌ام‌ویر، Hyper-V و یا KVM، یک سرور فیزیکی به چندین محیط مجازی اختصاصی یا سرور مجازی (VPS) تقسیم می‌گردد .این Virtual serverها همگی از منابع سخت افزاری مشترکی استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با خریداری این سرورها از خدمات متعدد VPS برای وب سایت و کسب و کار خود بهره مند شوید. VPS را در واقع می‌توان یک محیط مجازی ایزوله دانست که توسط کلاد یا سرویس‌های هاستینگ وب اداره می‌شود.


کاربردهای سرور مجازی

سرور مجازی یا VPS کاربردهای گوناگونی دارد؛ در اصل از این سرورها می‌توانید به‌عنوان هاست وبسایت، فضای ذخیره فایل‌ها، پوشه‌ها و موارد بسیار دیگر استفاده کنید. همچنین یکی از کاربردهای بسیار خوب Virtual server استفاده از آن به‌عنوان یک کامپیوتر مجازی است. اگر هر روز با فایل‌های سنگین و پرحجمی سروکار دارید می‌توانید توسط VPS که سرعت اینترنت بسیار بالاتری دارد آنها را دانلود یا آپلود کنید. همچنین با نصب سیستم‌عامل ویندوز می‌توانید دقیقاً همانند یک کامپیوتر معمولی از آن استفاده کنید. در آذرآنلاین همه مجازی‌سازی‌ها توسط نرم‌افزار قدرتمند Vmware ESXi صورت می‌گیرد و شما می‌توانید از سراسر جهان موقعیت سرور خود را انتخاب و سفارش دهید.

خرید سرور مجازی

در آذرآنلاین شما می‌توانید به آسانی و با صرف هزینه‌ای معقول سرورهای مجازی سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس یا VPS کلاد و یا سرور اختصاصی موردنظر خود را از بیش از ۲۰ کشور ارائه دهنده خدمات هاستینگ در سراسر جهان (از جمله امریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک، استرالیا، سنگاپور، هلند، رومانی، هنگ کنگ و چندین و چند کشور دیگر) خریداری کنید. شرکت آذرآنلاین امکان خرید سرورهای مجازی از کشورهای اروپایی و آمریکایی را برای افراد حقیقی و صاحبین کسب و کارها فراهم آورده است. سرویس Virtual server  آذرآنلاین در بیش از ۲۰ لوکیشن متفاوت با سخت افزار به روز و قدرتمند اینتل و سوپر میکرو بر پایه مجازی ساز ESXi به همراه منابع اختصاصی با پلن های مختلف ارائه می گردد .دسترسی به این  سرورها از طریق ایمیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    امکانات سرویس سرور مجازی آذرآنلاین

    · منابع اختصاصی برای تمامی سرورهای مجازی با استفاده از مجازی ساز ESXi
    · ارائه سرویس VPS در کمتر از ۱۵ دقیقه پس از تکمیل سفارش
    · برخورداری از دیتاسنترهای معتبر در سراسر جهان
    ·پشتیبانی ۲۴ ساعته همراه با مانیتورینگ پیشرفته جهت جلوگیری از بروز هرگونه اختلال

      امکانات سرور مجازی

      آذرآنلاین با استفاده از سرورهای قدرتمند در معتبرترین دیتاسنترهای جهان و استفاده از سیستم مجازی ساز Vmware ESXi توانسته امکانات بروز و مدرنی را در اختیار کاربران قرار دهد که در ادامه برخی از امکانات این سرویس را مشاهده می نمایید.

      تحویل فوری

      راه اندازی سرور مجازی و ارائه آن در کمتر از ۵ دقیقه پس از سفارش

      سیستم عامل

      قابلیت انتخاب بیش از ۱۰۰ سیستم عامل مختلف ویندوز و لینوکس

      پورت ۱ گیگابایتی

      ارائه پورت ۱ گیگابیت اتصال به اینترنت همراه تمامی سرور های مجازی

      مجازی سازی ESXi و KVM

      استفاده از مجازی ساز پر سرعت و قدرتمند Vmware ESXi و KVM

      دسترسی نامحدود

      ارائه دسترسی root و Administrator برای سرورهای لینوکس و ویندوز

      پشتیبانی

      پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق تیکت ، تماس و چت آنلاین

      پهنای باند

      ارائه پهنای باند بالا تا ۴ ترابایت برای تمامی پلن های سرور مجازی

      لوکیشن

      امکان انتخاب ۲۲ لوکیشن مختلف در قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکا

      دسترسی VNC

      امکان ارائه دسترسی کنسول برای کنترل و مدیریت بهتر سرور مجازی

      سرور مجازی ترید با آی پی ثابت

      اگر در بازار ارزهای دیجیتال نیز دستی بر آتش دارید، سرورهای مجازی مخصوص ترید ما را از دست ندهید. تریدرها جزو آن دسته از افرادی هستند که باید همواره به صورت ۲۴ ساعته آنلاین باشند؛ بنابراین نمی‌توانند ریسک قطعی اینترنت یا داون شدن سرورها را به جان بخرند. شما با خرید VPS ترید می‌توانید معاملات رمز ارزی خود را به صورت برخط و بدون هیچگونه وقفه‌ای به انجام برسانید. این سرورها شما را از هر نرم افزار دیگری در این زمینه بی‌نیاز خواهند کرد.

      سرور مجازی کنفرانس

      این نوع Virtual server گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که با استفاده از سرور خود قصد برگزاری سمینار، جلسات، کنفرانس‌ها و کلاس‌های آنلاین را دارند. اگر از طرفداران سفت و سخت آموزش مجازی با پنل Adobe Connect (وب کنفرانس (کلاس مجازی) ادوبی کانکت Adobe Connect) با نرم افزار برای برگزاری کنفرانس، همایش و سمینار بصورت مجازی – وبینار  هستید، با استفاده از سرور مجازی کنفرانس آذرآنلاین می‌توانید با دسترسی Administrator نرم افزار برای برگزاری کنفرانس، همایش و سمینار بصورت مجازی – وبینارجلسات و سمینارهای خود را در نهایت امنیت و با امکانات دلخواه خود برگزار کنید.

      سرور مجازی ویندوز

      سرورهای مجازی ویندوز از نسخه‌های مخصوص سرور سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند. بنابراین با نصب ویندوز بر روی این سرورها می‌توانید در فضایی کاملاً آشنا از طریق نرم افزار دسکتاپ سرور مجازی با دسترسی ادمین به پنل مدیریتی خود دسترسی پیدا کنید و بدون هیچ گونه محدودیتی به مدیریت پروژه‌های خود بپردازید. زیر ساخت سرور مجازی ویندوز دارای سخت افزار قدرتمند intel و Super micro است که با استفاده از ESXi بازدهی و سرعت و کیفیت فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

      سرور مجازی لینوکس

      سرورهای مجازی یا VPSهای لینوکس با سیستم‌عامل لینوکس (family of Unix-like operating systems that use the Linux kernel and are open source) از پیش نصب شده ارائه می‌شوند. این سیستم‌عامل فاقد اینترفیس بوده و با توزیع‌های مختلف Debian، CentOS و Ubuntu بر بستر سیستم‌عامل یونیکس (Unix) پیاده سازی می‌شود.شما می‌توانید با انتخاب پلن‌های اقتصادی Virtual server لینوکس آذرآنلاین، از توان سخت افزاری فوق العاده پردازنده‌های intel و supermicro و تنوع چشمگیر امکانات نرم افزارهای مجازی ساز بهره مند شوید. آذرآنلاین یک آی پی ثابت و اختصاصی با موقعیت ایران یا اروپا را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با دسترسی root از طریق پروتکل SSH از آن برای برای مدیریت منابع خود با استفاده از سیستم عامل لینوکس Linux استفاده کنید.یکی از مزیت‌های مهم  خرید سرور مجازی لینوکس برای کاربران، امنیت بالای آن است. به علاوه VPS لینوکس سرعت هاستینگ فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید سرور مجازی اقتصادی لینوکس با توزیع‌های دبیان، اوبونتو و... می‌گردید و اگر قصد میزبانی وب سایت‌های PHP را دارید، حتماً سری به پلن‌های سرور لینوکس آذرآنلاین بزنید.

      سوالات متداول سرور مجازی

      بعد از پرداخت سرویس در چه زمانی تحویل داده می شود؟

      زمان تقریبی تحویل سرویس 5 الی 15 دقیقه می باشد.

      آیا امکان لغو سرویس( هاست ، سرور) و استرداد وجه پس از خرید وجود دارد؟

      بازگرداندن مبلغ واریز شده برای سرویس های آذرآنلاین در صورتی که مشکل از طرف آذرآنلاین به وجود آمده باشد و با دلیل قانع کننده و در صورتی که از هنگام تحویل سرویس بیش از 48 ساعت نگذشته باشد قابل انجام می باشد.

      موقعیت سرورها در كجا مستقر می باشند؟

      موقعیت سرور های ارائه داده شده خارج از ایران می باشد.

      آیا هنگام خرید سرور بایستی کنترل پنل هم خریداری شود؟

      نه خیر، در صورت عدم نیاز می توانید کنترل پنل خریداری نکنید. بدون نیاز به کنترل پنل، امکان وصل شدن با ریموت دسکتاپ به سرور مجازی وجود دارد.

      آیا با سرور ارائه شده امکان را اندازی وی پی ان و پروکسی وجود دارد؟

      طبق قوانین آذرآنلاین نصب و راه اندازی سرویس های VPN و پروکسی و استفاده غیرمجاز از آی پی های دیگر بر روی سرور های مجازی غیر مجاز است و در صورت دریافت گزارش سرور معلق خواهد شد.

      در صورتی که سرور معلق گردد طی چه مدت زمانی اطلاعات آن پاک می شود؟

      اطلاعات سرور ۵ روز پس از تاریخ انقضا پاک می شوند.

      برای اکانت پی پال نیاز به ای پی ثابت دارم شما چه پیشنهادی دارید؟

      شما میتوانید از سرویس های سرور مجازی ویندوز استفاده فرمایید.

      آیا این سرورها بر روی گوشی قابل نصب می باشد؟

      بله شما میتوانید با نصب کردن اپلیکیشن بر روی سرور با گوشی همراه نیز متصل شوید.

      نیاز به کمک بیشتری دارید؟ما برای کمک به شما، روی خط هستیم!
      4181   041

      خرید سرور مجازی ابری

      با خرید سرور ابری یا VPS کلاد از آذرآنلاین در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. شما می‌توانید VPSهای کلاد اروپا و ایران را به صورت روزانه با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرده و از قدرت پردازش و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته این سرورها بهره مند شوید. سرورهای کلاد( رایانش اَبری/Cloud computing) به مجموعه‌ای از سرورهای مجازی اطلاق می‌شود که با زیرساخت فضای ابری عرضه می‌گردند. شما با استفاده از این سرورها می‌توانید در لحظه امکانات و منابع مورد نیاز خود را کم یا زیاد کنید. به علاوه، هر وقت که یکی از سرورها به هر دلیل از دسترس خارج شوند، سرورهای دیگر موجود در کلاد بدون داون‌تایم جایگزین سرور خراب گردیده و به درخواست‌های شما پاسخ می‌دهد.

      سرور-مجازی

      نظرات کاربران

      آذرآنلاین با بیش از یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

      51

      میانگین 4.28 از بین 57 رای