هاست لینوکس حرفه ای

هاست لینوکس حرفه ای یکی دیگر از سرویس های هاستینگ آذرآنلاین است که برای وب‌سایت‌های پربازدید و با ترافیک بالا ارائه می‌شود که نیاز به منابع اختصاصی و سرعت عملکرد بالایی دارند. در این نوع از هاست لینوکس، از حافظه‌های پرسرعت NVMe و وب سرور لایت اسپید (LiteSpeed) برای افزایش کیفیت و کارایی وب سایت ها استفاده شده است.

منابع اختصاصی
آپ‌تایم 99.99%
بک‌آپ گیری منظم
کنترل پنل Cpanel
هاست لینوکس

هاست Linux Pro

پلن های هاست لینوکس حرفه ای آذرآنلاین

هاست Linux Pro

هاست لینوکس  حرفه‌ای چیست؟

هاست لینوکس حرفه‌ای هاستی است که بر روی سرورهایی که به سیستم عامل لینوکس linux مجهز هستند اجرا می‌شود. لذا به دلیل این که در هاست لینوکس کنترل پنل کارایی بالایی دارد، این هاست با نام هاست Cpanel معروف شده است. از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن نیز این است که در آن از زیر ساخت‌های رایانش ابری استفاده شده است.این زیرساخت سبب می‌شود که سایت با مشکلی موجه نشود و دوام بالایی داشته باشد. این زیرساخت فرایندها را با سرعت بیشتر به سرور میزبان انتقال می‌دهد و برای کاربران دسترسی و دوام بالا را در هاست لینوکس فراهم می‌کند. در صورت بروز اختلال در سرور میزبان، سایت با مشکل روبرو نخواهد شد و همچنان در دسترس کاربران خواهد بود. شما می‌توانید هاست لینوکس نامحدود را از  آذرآنلاین خرید کنید.

لایسنس و افزونه های پریمیوم به صورت رایگان

Softaculous Logo

Softaculous

با این پلاگین می‌توانید در سی‌پنل تمامی اپ‌ها، CMS ها و اسکریپت‌های پرطرفدار و محبوب را تنها با چند کلیک نصب کنید؛ از وردپرس گرفته تا PHP، Java و پرل.

LiteSpeed Logo

LiteSpeed Cache

اگر به دنبال افزونه‌ای جهت افزایش سرعت وردپرس سایت خود هستید، لایت‌اسپید‌کش بهترین گزینه برای شماست.

Jetbackup Logo

JetBackup

با امکانات گسترده جت بک‌آپ به راحتی از بخش‌های مختلف وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا همیشه از بابت مشکلات احتمالی خیالتان راحت باشد.

Wordpress Logo

Wordpress Toolkit

با این جعبه ابزار به سادگی و با چند کلیک وردپرس نصب کرده و قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی خود را مدیریت کنید.

cloudflare Logo

CloudFlare

با دسترسی آسان به کلودفلر در سی پنل، سرعت و سئو سایت خود را بهبود دهید و سایت خود را در مقابل حملات DDoS و آسیب های امنیتی حفظ کنید.

کاربرد هاست لینوکس چیست؟

هاست Linux کاربردهای زیادی دارد و طرفدارانش نیز زیاد هستند. میزبانی وب سایت از جمله کاربردهایش می‌باشد. در این سرویس می‌توانید با یک کلیک عملیات نصب وردپرس، ووکامرس و غیره را انجام دهید. لذا بهینه‌سازی لازمه در این مورد انجام شده است. میزبانی لینوکس (family of Unix-like operating systems that use the Linux kernel and are open source) به جز میزبانی سایت، برای هاست ایمیل بهترین گزینه می‌باشد.سایت‌ها و مشاغلی که به طور مستمر با خریداران خود بوسیله ایمیل و پیام‌های متنی مرتبط هستند یا قصد داشتن ایمیل سازمانی را دارند این امکان را دارند که با سرویس SMTP یا آی پی مخصوص، هاست لینوکس ابری را اخذ کنند. در این صورت علاوه بر حفظ شدن امنیت پیام ها، از اسپم شدن با ویروس و آلودگی پیشگیری می‌شود. سایت ما هاست لینوکس ارزان را با امکانات کامل ارائه می‌دهد.

مزایای Linux host

هم اکنون در سایت ما هاست لینوکس با دو موقعیت ایران و اروپا که دارای کاربری راحت و موردپسند است با کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه می‌شود. زیر ساخت این هاست به شکل ابری است که کاربران این امکان را دارند تا بر اساس تعداد منابع مورد نیاز خود هاست را تهیه کنند و قابلیت ارتقا آن در هر زمانی وجود دارد.  از مزایای هاست لینوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• از سرعت بالایی برخوردار بوده و از تکنولوژی ابری بهره‌مند است.
• دارای ایمنی و امنیت زیادی بوده و آپ تایم بالایی دارد.
• در هاست لینوکس از هارد NVME استفاده شده و در آن می‌توان از IP مخصوص استفاده کرد.
•به هاست لینوکس می‌توان DNS سفارشی اختصاص داد و ترافیک ماهانه آن نامحدود می‌باشد.
•قدرت CPU بالایی داشته و RAM قوی دارد.

امکانات سرویس میزبانی

با توجه به اهمیت بالای هاست در تجارت الکترونیک، آذرآنلاین تمامی پلن‌های هاست لینوکس حرفه ای خود را روی سرورهای پرقدرت ارائه می‌کند تا علاوه بر دریافت بالاترین سرعت و بهترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از آپ‌تایم بالایی هم بهره‌مند باشید. در ادامه با امکانات مختلف این سرویس بیشتر آشنا خواهید شد.

راه اندازی فوری

تمامی سرویس‌های هاست آذرآنلاین به‌صورت فوری راه اندازی و تحویل داده می‌شود.

دسترسی Terminal در هاست

تمامی کاربران می‌توانند از طریق ترمینال دستورات خود را اجرا نمایند.

سخت افزار قدرتمند

سرویس هاست لینوکس ، از سرورهای مدرن در دیتاسنترهای معتبر اروپا ارائه می‌شود.

ایمیل نا محدود

قابلیت ساخت ایمیل به تعداد نامحدود در تمامی پلن های هاستینگ وجود دارد.

امنیت

استفاده از فایروال اختصاصی باعث جلوگیری از آپلود شل مخرب و نفوذ هکرها می‌شود.

پارک دامنه نا محدود

قابلیت پارک دامنه به تعداد نا محدود در تمامی پلن های هاستینگ وجود دارد.

نصب سیستم مدیریت محتوا

نصب خودکار بیش از ۱۰۰ سیستم مدیریت محتوا روی هاست ، به صورت آنی انجام می‌شود.

آپ تایم

ماینتورینگ دائمی سرور های وب هاستینگ ، تضمینی بر آپ تایم ۹۹٫۹۹ درصدی است.

بک آپ خودکار

سیستم خودکار تهیه بک آپ از کلیه اطلاعات هاست ، روی تمامی سرویس‌های هاست فعال است.

ویژگی های هاست لینوکس حرفه ای


• هاست لینوکسی به استفاده از توزیع‌های قوی خود مانند CENTOS، Fedora، Ubuntu و غیره امنیت را برای کاربران خود بالا برده است و آن‌ها با این وجود از سیستم استاندارد، عملکرد سریع، سرعت عمل بالا و فضایی کاملا کاربردی استفاده می‌کنند. اهمیت سایت در سئو نیز اهمیت زیادی دارد و هاست قسمتی از این امنیت را تامین می‌کند.
• هاست لینوکسی دارای پشتیبانی خوب، اجرای جامع و تخصصی محیط html و php را دارد و به بهترین شکل ممکن امکان استفاده کامل از پایگاه داده MYSQL را ایجاد می‌کند.
• پشتیبانی از نرم افزارهای تنظیم محتوا مانند وردپرس و جوملا که در حال حاضر استفاده می‌شود. بر خلاف هاست ویندوز که نمی‌تواند از این برنامه‌ها پشتیبانی کند. البته باید توجه کرد که می‌توان از هاست وردپرس نیز جهت استفاده از وردپرس نیز استفاده کرد.
• از زبان‌های برنامه‌نویسی رایج مانند php پشتیبانی نموده و این کار با آپاچی که همان وب سرور است صورت می‌گیرد.
• سی پنل و دایرکت ادمین از دایرکت‌های گرافیکی پرکاربرد است که در مدیریت سایت استفاده می‌شوند. و به دلیل دسترسی آسان، یادگیری راحت و کاربرد راحت محبوبیت زیادی دارند.جهت خرید هاست لینوکس سایت ما بهترین مکان است، زیرا این هاست را با امکانات کامل ارائه می‌دهد.

آموزش و مقالات
در مورد IT، هاستینگ و شبکه در بلاگ ما بخوانید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی، آموزش‌های به‌روز دنیای وب، برنامه نویسی، شبکه، سرور مجازی، لینوکس و ویندوز را در بخش آموزش سایت آذرآنلاین برای شما آورده‌ایم تا در مسیر رسیدن به اهداف‌تان، با خیال راحت‌تری قدم بردارید.

لینک سازی داخلی چیست؟ بهترین روش‌های لینک سازی داخلی
9 دقیقه زمان برای خواندن
لینک سازی داخلی چیست؟ بهترین روش‌های لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی یکی از روش‌های کلیدی در بهبود سئو وب‌سایت است که تأثیر قابل‌توجهی بر رتبه‌بندی در موتورهای جستجو دارد.

بهترین کانال های آموزشی یوتیوب
13 دقیقه زمان برای خواندن
بهترین کانال های آموزشی یوتیوب

یوتیوب با میزبانی محتواهای بی‌شمار یکی از منابع بسیار جامع برای یادگیری مهارت‌های مختلف است که کانال‌های متعددی وجود دارند که هرکدام، اهداف آموزشی خاصی دارند.

کنترل پنل هاست لینوکس

همراه با هاست لینوکس ارائه کنترل پنل دایرکت ادمین در دستور کار قرار می‌گیرد. با دایرکت ادمین می‌توانید سایت و گزینه‌های دیگری که میزبانی آن‌ها روی این سرویس انجام می‌شود را با بکارگیری از یک رابط گرافیکی ساده و جذاب مدیریت کنید. با این وجود می‌توانید هاست را نیز مدیریت نمایید. بهره گیری از کنترل دایرکت ادمین این امکان را می‌دهد که مدیریت تعداد زیادی از سایت ها، حساب‌های ایمیل و غیره را انجام دهید. به طور کلی بعضی امکانات دایرکت ادمین شامل مدیریت و ایجاد پروتکل‌های مختلف، مدیریت و ایجاد آدرس‌های مختلف، مدیریت DNS و FTP، ایجاد فرانت پیج و مدیریت آن، مدیریت و ایجاد ساب دامین‌ها و پایگاه داده، بازیابی و پشتیبانی داده‌های هاست، عیب‌یابی و رسیدگی خطاها، اجرای گواهینامه‌های SSL می‌شود.

هاست-حرفه-ای-لینوکس

نظرات کاربران

آذرآنلاین با بیش از یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

51

میانگین 4.08 از بین 13 رای