اتصال هاست دانلود به هاست پلسک

اتصال هاست دانلود به هاست پلسک
اتصال هاست دانلود به هاست پلسک
8 ماه پیش

در مطالب قبلی به آموزش اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سیپنل پرداخته شد و حال در این مطلب از سری مطالب آموزش کنترل پنل پلسک با آموزش اتصال هاست دانلود به هاست پلسک در خدمت شما خواهیم بود.

مدیران وب سایت‌های دانلود و یا سایت‌هایی که مطالب زیادی برای دانلود کاربران خود قرار می‌دهند ، برای افزایش سرعت کاربران در دانلود و همچنین کند نشدن سایت اصلی به علت دانلود زیاد کاربران ، هاست دانلود خود را از هاست اصلی جدا می‌سازند که یک امر استاندارد و حرفه‌ای است.

حال در این مطلب به شما دوستان گرامی آموزش خواهیم داد که چگونه یک هاست دانلود را به هاست پلسک متصل کنید.

در این مطلب هاست پلسک ، هاست اصلی سایت ما است که وب سایت اصلی بر روی آن قرار گرفته است و همچنین کنترل پنل هاست دانلود از اهمیت خاصی در این مراحل برخوردار نمی‌باشد.

اتصال هاست دانلود به هاست پلسک

1- ابتدا وارد هاست اصلی پلسک خود شوید.

2- در بخش تنظیمات سایت خود بر روی DNS Setting کلیک کنید.

رفتن به تنظیمات DNS در پلسک

3- در این بخش بر روی Add Record کلیک نمایید.

کلیک بر روی Add Record

4- حال در این بخش record type را بر روی A قرار داده و نام مورد نظر به همراه آدرس IP سرور یا هاست دانلود خود را وارد کنید.

در این آموزش دامنه ما Azarlearn.com می‌باشد و برای هاست دانلود را dlhost.azarlearn.com انتخاب کرده‌ایم.

چنانچه هنوز آدرس IP دانلود سرور خود را در اختیار ندارید ، آدرس 127.0.0.1 را وارد کنید و پس از خرید هاست دانلود ، آدرس IP آن را ویرایش نمایید.

اتصال هاست دانلود به هاست پلسک

5- حال پس از انجام این عملیات ، در هنگام خرید هاست دانلود و در هنگام سفارش آن باید نام دامنه را مطابق با نامی که در پلسک وارد کردید ، انتخاب کنید ( به طور مثال ما دامنه dlhost.azarlearn.com را وارد می‌نماییم.)

نکته : چنانچه قبلاً هاست دانلود را تهیه کرده‌اید و نام متفاوتی برای آن در نظر گرفته بودید ، با بخش پشتیبانی هاست خود تماس گرفته و درخواست تغییر نام دامنه به زیر دامنه جدید ایجاد شده را بدهید.

نکته مهم : دقت داشته باشید برای اتصال هاست دانلود به هاست اصلی پلسک ، نباید SubDomain در هاست اصلی تعریف کرد و تنها ایجاد یک رکورد A کافی است.

بدین ترتیب شما موفق به اتصال هاست دانلود به هاست پلسک خود شده‌اید و می‌توانید از آن برای لینک دهی در سایت و در اختیار قرار دادن فایل‌های خود برای کاربران استفاده کنید.

امیدواریم از اتصال هاست دانلود به هاست پلسک استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

4370
اتصال هاست دانلود به هاست پلسک
100.002
A
A