معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس

معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس
معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس
9 ماه پیش

معرفی افزونه ساخت نسخه موبایل سایت وردپرس

امکانات واکنش گرا و ریسپانسیو بودن سایت جز یکی از امتیازات سایت های امروزی محسوب می شود و از این به بعد هم جز امکانات پیش فرض سایت باید باشد تا هم موتورهای جستجو با سایت شما مشکل نداشته باشند و هم کاربران با حالت نمایش استانداردی سایت شما را ببینند .

با توجه به گزارشات اخیر گوگل شاهده پیشی گرفتن موبایل و تبلت در وبگردی های اینترنتی بودیم و از این پس موتورهای جستجو حساسیت بیشتری به وب سایت ها نشان می دهند و داشتن نسخه موبایل برای تمامی سایت ها اجباری می شود .

امروز میخواهیم شما را با افزونه ای آشنا کنیم که امکان ساخت نسخه موبایل سایت شما را فراهم می کند و می توانید با نصب این افزونه از این قابلیت استفاده کنید و در موتورهای جستجو به خصوص گوگل سربلند باشید چون تمامی موتورهای جستجو داشتن نسخه موبایل را اجباری می دانند و حتما باید سایت شما حالت واکنش گرا یا ریسپانسیو را داشته باشد .

افزونه بسیار کاربردی WP Mobile Redirect به شما این امکان را می دهد که با انجام تنظیمات ساده و ابتدایی نسخه موبایل سایت خود را راه اندازی کنید و کاربرانی که با استفاده از موبایل و تبلت از سایت شما استفاده می کنند با استایل بهینه شده مشاهده نمایند .

 

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

4093
A
A