سرور مجازی ترید چیست؟آشنایی با کاربرد های VPS ترید

سرور مجازی ترید چیست؟آشنایی با کاربرد های VPS ترید
سرور مجازی ترید چیست؟آشنایی با کاربرد های VPS ترید
1 هفته پیش

تریدر حرفه‌ای هستید یا به‌تازگی پا به بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها گذاشته‌اید؟ فرقی ندارد، همان‌طور که می‌دانید صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند بایننس و فارکس، کشور ایران را تحریم کرده‌اند و امکان دسترسی به این سایت‌ها و نرم‌افزارها از داخل ایران ممکن نیست. اگر شما هم مایل به ادامه فعالیت خود در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، باید به یک سرور خارج از کشور با اتصال پایدار و امن، دسترسی داشته باشید. سرورهای مجازی کاربرد‌های زیادی دارند که می‌توان استفاده از سرور مجازی ترید برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال (تریدینگ) را به‌عنوان یکی از این کاربردها نام برد. سرور مجازی (VPS) به زبان ساده، یک کامپیوتر دقیقاً مثل کامپیوتر شخصی شماست که می‌توانید پس از نصب ویندوز روی آن، هر برنامه دلخواه روی آن نصب و اجرا کنید.

هارد برای ذخیره‌سازی اطلاعات شما و اینترنت پرسرعت و پهنای باند بالا، روی کامپیوتری که 24 ساعته روشن است، از ویژگی‌های ارزشمند وی‌پی‌اس‌ها است. با نصب ویندوز روی سرور، به همه امکانات ویندوز دسترسی دارید که به اینترنت کشوری همچون هلند یا فرانسه متصل است.

 

چرا از VPN برای ترید استفاده نکنیم؟

همان‌طور که می‌دانید؛ معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی (Exchange) مانند بایننس و فارکس انجام می‌شود و الگوریتم این صرافی‌ها به تغییر IP حساس‌اند و همچنین کشور ایران و چندین کشور دیگر را تحریم کرده‌اند. پس با اتصال اینترنت داخل ایران نمی‌توانید در این سایت‌ها خریدوفروش کنید. احتمالاً اولین گزینه‌ای که برای حل این مسئله به ذهنتان خطور می‌کند استفاده از وی‌پی‌ان است. وی‌پی‌ان آدرس IP شمارا تغییر می‌دهد و باعث می‌شود هنگام ورود به سایت‌های حساس و مهم، اطلاعات اصلی شما مشخص نشود اما وی‌پی‌ان برای متصل ماندن به کشور‌های مختلفی متصل می‌شود و باعث تغییر IP شما در زمان کوتاه می‌شود. مسلماً وی‌پی‌ان‌های رایگان با ‌IP های اشتراکی بین صدها یا هزاران کاربر، تغییرات IP کشوری که به آن متصل هستید، گزینه مناسبی برای تریدینگ در صرافی‌هایی مانند بایننس نیستند.

تغییر سریع مکان و IP سرور، از دید صرافی‌ها مشکوک است و منجر به بروز مشکل، اسپم یا حتی مسدود شدن اکانت شما با تمام دارایی‌هایتان می‌شود. علاوه بر این با استفاده از وی‌پی‌ان‌های رایگان، اطلاعات شما در معرض خطر هستند. برای داشتن اتصال به یک IP اختصاصی و ثابت، سرورهای مجازی‌ ترید، بهترین گزینه هستند.

 

سرور مجازی‌ ترید؛ یک‌راه بی‌خطر برای تریدینگ

 شما با خرید VPS، صاحب یک IP اختصاصی در یک کشور خاص می‌شوید که اتصالی امن، پایدار و پرسرعت در اختیار شما قرار می‌دهد. سرور‌های مجازی ترید جهت انجام خریدوفروش ارزهای دیجیتال و رمزارزها ارائه می‌شوند. این سرورها با زیرساخت‌های سریع و قدرتمند، اجازه خریدوفروش امن در صرافی‌ها را می‌دهند. شرکت آذرآنلاین سرویس‌های مختلف سرور مجازی‌ ترید پلن‌‌های سرور مجازی ترید امن را برایتان فراهم کرده تا با خیالی راحت به خریدوفروش ارز دیجیتال بپردازید و نگرانی بابت امنیت حساب خود و مسدود شدن آن نداشته باشید. 

سرورهای مجازی‌ ترید آذرآنلاین، با فراهم کردن امنیت بیشتر، آپ‌تایم بالا، سخت‌افزار قدرتمند، اتصال سریع و پهنای باند بالا، در کشورهای اروپایی و آسیایی، انتخاب‌هایی مناسب و گسترده برای ساخت بستری برای تریدینگ به شما می‌دهد. اگر با مبحث تریندینگ آشنا نیستید توصیه می‌کنیم محتوای جذاب ترید چیست؟ را حتما بخوانید.

 

اتصال به سرور مجازی‌ ترید

پس از خرید و فعال‌سازی سرور مجازی ‌ترید، نیاز به بستری دارید تا با آن به سرور متصل شوید، کامپیوتر شخصی یا گوشی همراه شما، گزینه مناسبی برای این کار است. با اتصال به سرور مجازی، یک صفحه مشابه صفحه ویندوز کامپیوتر شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن برای اجرای نرم‌افزارهای ترید و خریدوفروش استفاده کنید. سرورهای مجازی ‌ترید آذرآنلاین، نرم‌افزارهای موردنیاز شما برای تریدینگ را به‌صورت نصب‌شده دارند و استفاده از آن را برای شما راحت‌تر کرده‌اند.

برای اتصال به سرور مجازی از طریق کامپیوتر شخصی، نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید، برای این کار از نرم‌افزار RDP استفاده می‌کنیم. RDP‌ یا Remote Desktop Connection، یک نرم‌افزار است که به شما امکان اتصال به سروری دورتر از کامپیوترتان را می‌دهد. برای مشاهده آموزش اتصال به سرور مجازی ترید می‌توانید به صفحه مربوط آن مراجعه کنید. آموزش اتصال به سرور مجازی ترید پس از اتصال به سرور، شما می‌توانید در فضای ویندوز سرور هر فعالیتی را که در ویندوز خود داشتید، انجام دهید. درواقع در حین اتصال به سرور مجازی، شما با یک کامپیوتر متصل به اینترنت خارج از کشور کار می‌کنید.

با تلاش گروه برنامه‌نویسان و مهندسین آذرآنلاین برای بهبود زیرساخت‌ها، زمان عرضه و فعال‌سازی این سرویس‌ها، روزبه‌روز کمتر می‌شود و اکنون درزمانی کم‌تر از 30 دقیقه پس از ثبت سفارش، شما می‌توانید صاحب سرور مجازی ترید خود شوید. با بهبود هرچه بیشتر زیرساخت، این زمان را به کم‌تر از 10 دقیقه خود، خواهیم رساند.

 

جمع‌بندی

مزایای استفاده از سرور مجازی‌ ترید:

  • اختصاص یک IP ثابت و دائمی برای هر بار ورود به بایننس
  • عدم قطعی سرور و مشخص شدن هویت ایرانی شما
  • سرعت پینگ بالا و امکان خریدوفروش سریع بدون وقفه چندثانیه‌ای
  • قابلیت اتصال به سرور از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلفن همراه
 

عوامل مهمی که در انتخاب سرور مجازی ‌ترید باید در نظر بگیرید: 

  • انتخاب سرور کشوری که از طرف بایننس تحریم نشده است. (کشورهای اروپایی بهترین گزینه هستند، چراکه از طرف بایننس تحریم نشده‌اند. اکثر ایالت‌های آمریکا در تحریم از سوی بایننس هستند و مسلماً سرور آمریکا گزینه مناسبی نیست.)
  • انتخاب سروری که دارای کمترین میزان پینگ به ایران باشد. (تأخیر چندثانیه‌ای در خریدوفروش می‌تواند تأثیرات منفی بزرگی بر تریدینگ شما بگذارد.)
  • خرید سرور از سایتی معتبر و بدون قطعی و پشتیبانی 24 ساعته

 

مزایای استفاده از سرور مجازی‌ترید آذرآنلاین

  • اتصال سریع
  • امنیت بیشتر
  • آپ تایم بالا
  • موقعیت سرور در کشورهای اروپا و آسیا
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته
  • تحویل فوری پس از ثبت سفارش
author
Mina seyfollahzadeh- نویسنده

1793
A
A