5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس

5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس
5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس
9 ماه پیش

در این بخش از سری مطالب آموزش وردپرس در آذرآنلاین به درخواست کاربران گرامی با آموزش 5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس خدمت شما خواهیم بود تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین و کاراترین امکانات را برای یک صفحه Landing یا همان صفحه فرود خود فراهم سازید.

صفحات فرود یا به انگلیسی Landing Pages از مباحث مهم در خرید و فروش اینترنتی هستند. یک صفحه فرود خوب و جذاب قطعا باعث افزایش میزان فروش و در نتیجه سود دهی یک سایت فروشگاهی خواهد شد.

اما مشکل اینجاست که همه دارندگان فروشگاه‌های اینترنتی، مهارت طراحی و کدنویسی کافی برای ایجاد این گونه صفحات را ندارند. همچنین بسیاری از آن ها بودجه کافی برای سپردن این کار به یک طراح و کد نویس را نخواهند داشت.

با این وجود در این بین افزونه‌های کاربردی زیادی وجود دارد که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت تا بتوانید با صرف کمترین زمان و بدون دانش خاصی ، یک صفحه Landing خود طراحی نمایید.

در ادامه با آموزش 5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس همراه ما باشید.

5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس

افزونه Beaver Builder

Beaver Builder شامل مجموعه‌ای از ماژول‌های محتوایی است که در ساخت صفحات فرود کمک می‌کنند. همچنین این افزونه از انواع ویجت و کدهای کوتاه برای ایجاد طرح‌هایتان به راحتی هرچه تمام‌تر، پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، Beaver Builder از اکثر پوسته‌ها پشتیبانی کرده و با آنها سازگار است. این افزونه برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز بهینه سازی شده است و صفحات واکنشگرا را برای تجربه هرچه بهتر کاربرانتان خواهد ساخت.

این پلاگین با استفاده از افزونه‌های وردپرس به توسعه دهندگان این اجازه را خواهد داد که ویجتهای سفارشی بسازند. 

افزونه Ultimate Landing Page and Coming Soon Page

اگر دانش کد نویسی شما در حد صفر است و یا از مبتدیان دنیای وردپرس هستید، این افزونه درست برای شما طراحی شده است. به کمک این افزونه قادر خواهید بود permalink یا لینک دائمی قابل تنظیم برای لیست ایمیل‌هایتان بسازید. همچنین شما قادر خواهید بود که در صفحات ساخته شده از لوگو یا برند تجاری خود در جهت افزایش اعتبار استفاده نمایید.

از قابلیت‌های کاربردی دیگر این افزونه میتوان به امکان شخصی‌سازی تصویر زمینه ، عنوان و توضیحات اشاره کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید از فونت‌های گوگل نیز در این افزونه سود ببرد.

 همچنین به کمک این افزونه می‌توانید کنترل کاملی بر روی بخش هدر و فوتر  “صفحات فرود” و “صفحات به زودی خواهیم آمد” را داشته باشید.

 افزونه Landing Page

با استفاده از افزونه Landing Page صفحات فرود جذاب بسازید و بین پوسته‌های متفاوت سوئیچ کنید تا بهترین طراحی را برای صفحات فرود خود بیابید.

کلیه مراحل کار با این افزونه به صورت خودکار بوده و بدون نیاز به کمترین دانش برنامه نویسی امکان کار با این افزونه برای کاربران وجود دارد. علاوه بر آن شما می‌توانید تست‌های  A/B را اجرا نمایید. این افزونه همچنین از فرم‌های اشتراک خارج از جعبه افزونه MailChimp پشتیبانی می کند.

به کمک این افزونه قادر خواهید بود خبرنامه‌های مستقیم ایمیلی را از طریق پیشخوان به صورت ایمیل های HTML چشم نواز بسازید تا تعامل با کاربران و در نتیجه فروش محصولات بیشتر شود ؛ و در آخر لازم بذکر است که این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های ساخت صفحات فرودی است که از لحاظ سئو نیز بهینه‌سازی کامل شده است.

افزونه WordPress Landing Pages

افزونه WordPress Landing Pages به کاربران این امکان را خواهد داد تا با استفاده از یک ویرایشگر اختصاصی درون برنامه‌ای یک صفحه Landing کامل و زیبا را طراحی نمایند.

این ویرایشگر قابلیت نمایش تغییرات انجام شده در هنگام تغییر و جابجایی المان‌ها را دارد و همچنین از امکانات مهم این افزونه می‌توان به توانایی دوبل کردن صفحات گرافیکی ساخته شده، اشاره نمود.

افزونه WordPress Landing Pages به شما این اجازه را می دهد که از بین صفحات فرود سفارشی، صفحه مد نظرتان را انتخاب کنید و یا تم سایتتان را بر روی صفحات فرود پیاده سازی کنید.

برای بهبود کارایی این افزونه بهتر است افزونه های WordPress Calls to Action و WordPress Leads نیز را در کنار آن نصب کرده و از آنها استفاده نمایید.

افزونه Parallax Gravit

Parallax Gravity به شما اجازه می دهد تا تنظیمات بخش های مختلف را به راحتی ایجاد نمایید. به دلیل ویژگی “پشتیبانی بخش های متعدد” این افزونه، شما به راحتی قادر خواهید بود بخش‌های مختلف صفحات فرود را با تصاویر پس زمینه متنوع، کدهای کوتاه، CSS و … شخصی سازی کنید.

از سایر قابلیت‌های این افزونه نیز می‌توان به غیرفعال‌سازی صفحات فرود ، استفاده از کدهای Analytics برای تجزیه و تحلیل بهتر و همچنین استفاده از QR Code برای صفحات آفلاین نیز اشاره نمود.

در پایان امیدواریم از معرفی 5 افزونه کاربردی طراحی صفحات Landing در وردپرس استفاده لازم را برده باشید و آنها را به شکل مفید استفاده نمایید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

2795
A
A