آیا هاست ارزان قیمت می تواند نیازهای ما را برطرف کند؟

آیا هاست ارزان قیمت می تواند نیازهای ما را برطرف کند؟
آیا هاست ارزان قیمت می تواند نیازهای ما را برطرف کند؟
8 ماه پیش

به دنبال خرید هاست ارزان قیمت هستید؟! از ویژگی های هاست اقتصادی اطلاعی دارید؟ هر نوعی از هاست و سرور مجازی متناسب با کسب و کار خاصی طراحی شده و استفاده می شود. برای آنکه بدانید کدام نوع هاست برای شما مناسب تر است و صرفه ی اقتصادی بهتری دارد، باید در ابتدا با ویژگی های هر هاست بيشتر آشنا شوید. در ادامه ی مطلب درباره ی این ویژگی ها بیشتر صحبت می کنیم‌. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا بتوانید مناسب ترین هاست و سرور مجازی را برای کسب و کار خود خریداری کنید!

 هاست ارزان قیمت چه ویژگی هایی دارد؟

پیش از آنکه به این سوال بپردازیم که چه نوعی از هاست نیاز ما را برطرف می کند در ابتدا بهتر است بدانیم هاست ارزان قیمت برای چه نوع کسب و کار هایی طراحی شده‌. هاست اقتصادی یا همان هاست ارزان قیمت برای سایت هایی که بازدید معمولی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی در اصل این سایت ها از سرور مصرف معمولی دارند.
همچنين کد نویسی هاست اقتصادی بر پایه سیستم عامل لینوکس یا ویندوز است.

هاست ارزان قیمت برای چه سایت ها و کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

این نوع هاست ها برای سایت هایی مناسب اند که بازدید کمتری دارند و نیازمند منابع زیادی نیستند. برای مثال؛ برای برخی از سایت های شرکتی، دانشجویی، استارت آپ ها و... می توانید از هاست اقتصادی استفاده کنید‌. آموزش تغییر پسورد هاست از پنل کاربری.

چرا هاست های اقتصادی ارزان قیمت هستند؟!

دلیل ارزان بودن این هاست ها و محدودیت‌ هایشان در منابع اقتصادی آن ها است. برای مثال هاست ارزان قیمت در برخی موارد مثل فضا، سی پی یو، رم دارای محدودیت هایی هستند‌. جالب است بدانید که این محدودیت هرگز بر کیفیت این هاست ها تاثیری نگذاشته است. در واقع هاست ارزان قیمت بهترین گزینه برای کسانی است که قصد دارند یک سایت معمولی و عادی برای کسب و کار خود تاسیس کنند‌.

هاست ارزان قیمت اقتصادی

نحوه ی پشتیبانی هاست ارزان قیمت چگونه است؟ آیا هاست اقتصادی قابل اطمینان است؟

پیش از آنکه بخواهید برای سایت خود هاست تهیه کنید بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. اگر سرور دهی توسط هاست شما قطع گردد، سایت تان آفلاین می شود‌. این مساله در دراز مدت می تواند خسارات بسیار زیادی به کسب و کارتان وارد کند. از طرفی حجم گسترده ای از کسب و کار های شرکتی آنلاین و از طریق سایت ها انجام می شود. بنابراین آفلاین شدن سایت ها حتی برای مدت کوتاهی می تواند خسارات جبران ناپذیری به درآمد شما وارد کند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید هاست از نحوه ی پشتیبانی و ارائه ی سرویس توسط هاست خود اطمینان حاصل کنید‌. بررسی پشتیبانی هاست ها جزء مهم ترین مواردی هستند که همیشه باید در نظر داشته باشید.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید هاست در نظر بگیرید پرداخت خسارت به مجموعه ی شما در صورت آفلاین بودن سایت ها است. بدین صورت که برخی از هاست های ارزان قیمت به مشتری های خود تضمین می دهند تا با کمترین تاخیر سرور دهی سایت هایشان را انجام دهند. استاندارد این تضمین بین ۹۹/۵ تا ۹۹/۸ درصد است. این تضمین یعنی بین ۳۶۳ تا ۳۶۴ روز از سال سایت های شما آنلاین خواهند ماند‌. پس چه زمانی آفلاین می شوند؟ احسنت! درست حدس زده اید وقتی که به روز رسانی نرم افزار یا سرور ها انجام شود! اما قبل از خرید سرور یا هاست اقتصادی یک مورد را هم باید در نظر داشته باشید. درصد این تضمین در هاست های ارزان قیمت کمتر از سایر هاست است!

پشتیبانی هاست ارزان قیمت

امنیت و هاست های ارزان قیمت!

امنیت وب سایت ها از جمله مهم ترین مواردی است که قبل از خرید هر نوع سروری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید‌. چرا که ممکن است سایت تان اطلاعات حساسی داشته باشد و در صورت نداشتن یک امنیت مناسب تمامی زحمات تان به هدر رود. تصور کنید بر روی یکی از وب سایت هایی که هاست های اقتصادی به آن ها سرور ارائه می کنند، ویروس آپلود شود! کاملا واضح است که این مساله زحمات تمامی پرسنل و برنامه نویسان شما را از بین خواهد برد! بنابراین قبل از آنکه بخواهید هاست خریداری کنید در ابتدا باید از امن بودن این هاست اطمینان حاصل کرده باشید!
این ویروس ها می توانند علاوه بر اختلال در اطلاعات سایت و تخریب آن ها، نسخه های جعلی از وب سایت های معتبر ایجاد کنند! سپس از این طریق با دسترسی به اطلاعات حساس مشتری ها اقداماتی غیر قانونی انجام دهند! پس این ویروس ها نه تنها اطلاعات مشتری هایتان را آلوده کرده اند، بلکه توانسته اند تنور کسب و کارتان را نیز از فعالیت باز دارند! با این وصف دیگر اعتباری برای شما باقی نمانده و احتمالا خدایی نکرده به ورشکستگی روی خواهید آورد!
اهمیت انتخاب یک هاست اقتصادی و سرور مناسب برای کسب و کار آنلاین و اینترنتی آنقدر بالا است که حتی ممکن است بخواهید ماه ها تحقیق کرده و وقت صرف آن کنید!

پیشنهاد مطالعه : فعال کردن Cron Jobs در هاست

Web Admin- مدیر صفحات

647
A
A