آیا هاست های ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟

آیا هاست های ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟
آیا هاست های ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟
9 ماه پیش

 در حالت کلی همه اشخاصی که قصد دارند وارد دنیای وب شوند و برای خود یک وب سایت راه اندازی کنند به سراغ هاست های ارزان می روند. ولیکن در زمان انتخاب یک هاست ارزان بایستی به موارد بسیاری توجه نمود. چرا که بسیاری از افراد نسبت به این مسئله آگاهی ندارند و همین موضوع منجر می گردد که بیشتر مدیران سایت به قیمت بیشتر از کیفیت توجه نمایند. این موضوع شاید در ابتدا مشکلی را به وجود نیاورد. ولیکن در دراز مدت با توسعه کسب و کار سبب بروز مشکلات بسیاری می گردد. اما  به خوبی به این مسئله واقف هستیم که همواره مسائلی از قبیل هزینه بر روی تصمیم گیری افراد تاثیر می گذارد و برای افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که بسیاری از وب سایت ها در وهله اول قادر نمی باشد هزینه ای بسیاری برای خریداری هاست در نظر بگیرند. ولیکن این مسئله موجب نمی شود  که شما از هاست ارزن و بی کیفیت استفاده نمایید. چرا که این امر واضح است یک هاست بی کیفیت منجر میشود رشد وب سایت شما به کندی صورت گیرد در نتیجه فروش شما کاهش یابد. در ادامه این مقاله از آذر آنلاین همراه ما باشید تا به صورت مختصر و مفید در رابطه با آیا هاست ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟ گفتگو نماییم.

 

استفاده از هاست ارزان دارای چه معایبی می باشد؟

این مسئله واضح است که اگر قیمت کمتری برای یک چیز در نظر گرفته شده است بدون شک از یکسری ویژگی و قابلیت های آن کاسته شده است.  فاکتور های بسیاری بر روی قیمت نهایی هاست تاثیر می گذارد. شرکت های هاستینگ با کم نمودن بعضی از استاندارد ها و قابلیت ها هاست ارزان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در ادامه برخی از معایب هاست ارزان را برای شما شرح خواهیم نمود.

 هاست ارزان

شلوغی بیش از اندازه در سرور در نتیجه کندی در بار گذاری لحظه ای

  • اولین عیبی که میتوان برای هاست ارزان نام برد شلوغی بیش از اندازه سرور ها در هاست ارزان می باشد. همین مسئله سبب کندی در وب سایت می گردد. شرکت های که در زمینه ارائه هاست ارزان فعالیت میکنند. به منظور آنکه این امکان را داشته باشند قیمت مناسبی برای هاست ارزان خود در نظر بگیرند از یک سرور استفاده می نمایند. سپس تعداد بسیاری کاربران را بر روی آن میزبانی می نمایند. شلوغی سبب ایجاد اختلالات لحظه ای در تمامی وب سایت های که بر روی آن سرور قرار دارد می گردد. در نتیجه میتوان چنین استنباط کرد که هاست ارزان از سرور قدرتمندی برخوردار نمی باشد.

 

بکارگیری سخت افزار های ضعیف در سرور های هاست ارزان

شرکت های هاستینگ برای آنکه این امکان را داشته باشند هاست ارزان برای کاربران ارائه دهند. از سرور های اختصاصی استفاده نمی کنند و به جای آن سرور مجازی و یا نمایندگی  را بکار می گیرند. از اینرو این امر واضح است که میزبانی از تعدادی وب سایت در بستر سرور مجازی و یا سرور نمایندگی بسیار دشوار خواهد بود. در نتیجه سبب بروز مشکلات و اختلالاتی در وب سایت خواهد شد.

 هاست ارزان

یک هاست ارزان بایستی دارای چه ویژگی های باشد؟

برای آنکه بتوانید یک هاست با قیمت مناسب تهیه نمایید بایستی در گام نخست نیاز ها خود و البته انتظارات خود را تعیین نمایید. همچنین برای آنکه قادر باشید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید بایستی تعیین کنید که قصد دارید چه نوع وب سایتی از قبیل خبری، فروشگاهی و ... راه اندازی نمایید. پس از رعایت این نکات هاست انتخابی شما بایستی دارای پایداری بالای باشد. همچنین هاست ارزانی که شما انتخاب نموده اید بایستی همواره در بیست و چهار ساعت از شبانه روز در دسترس باشد در غیر این صورت از تعداد بازدیدکنندگان شما کاسته می شود‌.

 

نکته

منظور از آپ تایم بودن بالا این است که هاست انتخابی شما بایستی دارای آپ تایم 99 درصدی باشد. در نتیجه این مسئله بدان معنا است که آپ تایم صد درصدی وجود ندارد.

هاست ارزان

کلام پایانی

چنانچه که شما در ابتدای راه قرار دارید و میخواهید یک هاست ارزان تهیه نمایید. ما به شما توصیه می نماییم در عوض اینکه هاست ارزان و بی کیفیت تهیه نمایید. بهتر است هاست ماهانه که دارای استاندارد های لازم می باشد را تهیه نمایید. در این مطلب از آذر آنلاین تلاش خود را نمودیم تا به سوالات شما در زمینه آیا هاست ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟ پاسخ دهیم.

Web Admin- مدیر صفحات

852
A
A