معرفی برترین قالب چند منظوره وردپرس در  سال 1401

معرفی برترین قالب چند منظوره وردپرس در  سال 1401
معرفی برترین قالب چند منظوره وردپرس در  سال 1401
8 ماه پیش

 به وضوح می توان این موضوع را مشاهده نمود که مهم ترین عامل در طراحی وب سایت وردپرسی انتخاب قالب می باشد. در حقیقت قالب ظاهر اصلی سایت را تعیین و در کنار آن رابط کاربری سایت تان را نشان می دهد. از اینرو از مهم ترین نکات که وردپرس کاران با آن مواجه است انتخاب قالب وردپرس می باشد.

تمپلیت چند منظوره وردپرس از پر استفاده ترین و در کنار آن قدرتمند ترین قالب وب سایت می باشد. امکانات بسیار و زیبایی را در اختیار وب سایت قرار می دهد. استفاده از اصطلاح چندمنظوره برای قالب وردپرس بدان معنا است که برای مثال در کنار آنکه برای وب سایت شرکتی کاربرد و کارایی دارد،  قابل استفاده برای وب سایت شخصی نیز می باشد.

با بکارگیری قالب چند منظور وردپرس می توان از قابلیت هایی نظیر وبلاگ، پرداخت آنلاین و امکانات فروشگاهی در وب سایت بهره برد. یا می توان وب سایت مهندسی و پزشکی را در کنار هم با قالب چند منظوره وردپرس مدیریت نمود. 

معرفی چندین قالب چندمنظوره وردپرس در سال 1401

ما در این مطلب از آذرآنلاین بر آن شدیم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در رابطه با معرفی برترین قالب چندمنظوره وردپرس در  سال 1401 در اختیارتان قرار دهیم.

قالب Enfold تحت عنوان پرفروش ترین قالب چند منظوره وردپرس

 یک قالب چند منظوری است که استفاده و بکارگیری آن فوق العاده راحت و به سهولت امکان پذیر می باشد در نتیجه کاربر پسند می باشد. انعطاف بسیار بالا با ساختاری تمیز قالب انفولد بسیار جذاب می باشد. این قالب برای وب سایت های شرکتی، شخصی، فروشگاه های اینترنتی و ... مناسب می باشد. این قالب یعنی Enfold با برخورداری از تنظیمات بسیار که برخوردار است این امکان را برای شما فراهم می سازد تا طرح بندی، رنگ ها، استایل و فونت ها به وسیله بخش مدیریت خود ویرایش نمایید.

از میان بیشتر از سی دموی آماده آن را انتخاب و آن را شخصی سازی نمایید یا اینکه این قابلیت برای شما فراهم می باشد که بر طبق نظرات و سلایق خود وب سایت جذابی ایجاد کنید. از مهم ترین دلیل محبوبیت این قالب که می توان نام برد صفحه سازی قوی و ماهر  آن است.  دارا بودن به طراحی امروزی و نوین آن سبب شده قابل استفاده برای هر نوع وب سایتی باشد. همچنین به دلیل آنکه از ووکامرس پشتیبانی می نماید شما می توانید فروشگاه کاربر پسند برای ارائه کالای دیجیتال و غیر دیجیتال به وجود آورید. از افزونه های همچون Mailchimp Newsletter و wpml پشتیبانی می نماید.

قالب چند منظوره وردپرس انفولد

قالب چند منظوره وردپرس Avada

اگر به چند سال گذشته نگاهی بیندازیم قالب وردپرس Avada جزء محبوب ترین قالب وردپرس می باشد. یک قالب ویژه و برای تاسیس وب سایت به شمار می آید که از بهترین مزیت این قالب چند منظوره می توان به همچون طرح های زیاد و کاربردی، پشتیبانی حرفه ی اشاره نمود که موجب تعجب کاربران شده است. از بهترین آپشن قالب Avada می توان به کتابخانه آن اشاره نمود که در خود بیشتر از 30 دموی جای داده است.

در نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن خواهید توانست یک سایت کامل ایجاد کنید. همچنین این قالب این امکان را دارد که با جدیدترین ورژن وردپرس هماهنگ باشد. با افزونه های سئو همچون Yoast SEO سازگار می باشد در نتیجه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. برخورداری از صفحه ساز اختصاصی یکی دیگر از قابلیت های این افزونه می باشد.

 قالب چند منظوره وردپرس Betheme

 اگر نسخه بروزرسانی شده این قالب را تهیه نمایید در کنار فونت های فارسی فونت اختصاصی آن را در اختیار خواهید داشت و سازگار با افزونه المنتور خواهد بود. به احتمال بسیار این مسئله سبب شگفتی شما شود اما هر کسب و کار، فروشگاه و یا شرکتی که در اختیار دارید یک وب سایت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار می دهد.

قالب چند منظوره وردپرس بی تم

قالب چند منظوره وردپرس سون (The 7)

بهترین آپشن این قالب که دلیلی بر محبوبیت آن است سئوی قدرتمند این قالب چند منظوره است که توانسته است تاییده گوگل را دریافت نماید. این قالب این امکان را برای شما فراهم می سازد فکر و ایده های خود را اجرا نمایید.

قالب چند منظوره وردپرس سون

کلام پایانی

 ما در این مقاله از خود در آذرآنلاین تلاش خود را نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با معرفی برترین قالب چندمنظوره وردپرس در  سال 1401 بپردازیم. قالب چند منظوره وردپرس به خوبی می توان نیاز های شما را برطرف نماید.

پیشنهاد مطالعه: روش خرید بهترین قالب وردپرس

 

 

Web Admin- مدیر صفحات

1190
A
A