معرفی قالب وردپرس فروشگاهی

معرفی قالب وردپرس فروشگاهی
معرفی قالب وردپرس فروشگاهی
8 ماه پیش

یکی از موضوعاتی که همواره در زمان پیاده سازی و طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد قالب است. با یک مثال ساده اهمیت موضوع را نشان خواهیم داد. قالب سایت را می توان همانند قفسه ها و دکور فروشگاه دانست که موجب زیبایی هر چه بیشتر وب سایت شما و منظم دیده شدن آن می شود. هنگامی که شما فعالیت خود را با وردپرس آغاز می کنید در حالت پیش فرض، قالبی بر روی سایت شما اعمال می گردد. این قالب ساده بوده و قابلیت های کمی داشته  و برای کاربران جذاب نمی باشد.

در نتیجه با این توصیف افراد را به ماندن ترغیب نمی کند. هنگامی که شما فروشگاهی را در سطح وب تاسیس می کنید بدون شک به این موضوع واقف هستید که افراد بسیاری با هر سلیقه ای در سنین مختلف به وب سایت شما سر خواهند زد.

همچنین علاوه بر این سطح دانش استفاده از دنیای وب و اینترنت این افراد یکسان نمی باشد‌. از اینرو شما بایست در تهیه هاست از جمله هاست وردپرس، زیرکانه و با ریز بینی عمل نمایید. چرا که اهمیت دارد افراد با هر سطحی از دانش بتوانند بدون سردرگمی از وب سایت شما بهره ببرند. در نتیجه می توان به این مسئله پی برد که قالب انتخاب شما بایست به گونه ای باشد که به وب سایت شما نظم داده، افراد به آسانی به جستجو بپردازند و محصولات به سهولت در اختیار کاربران قرار گیرد. ما در این مطلب از خود، بَر آن شدیم تا اطلاعات کاملی را در خصوص معرفی قالب وردپرس فروشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا انتها با ما در این مقاله از آذرآنلاین همراه باشید.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

خوشبختانه قالب های بسیاری با هدف تاسیس فروشگاه اینترنتی در وردپرس طراحی و ایجاد شده اند. از تفاوت هایی که قالب های وردپرس فروشگاهی با قالب های دیگر دارد می توان به شکل و ظاهر، سازگار با افزونه ووکامرس، قابلیت های بسیاری در قسمت فروش محصولات در ووکامرس در اختیار شما قرار می دهد.

در کنار آن در بخش درگاه قالب، تنظیمات ویژه ای به منظور سفارش سازی صفحه های فروشگاه در نظر گرفته شده است ؛ که موجب می گردد مدیر وب سایت هر چه بهتر قسمت های متعدد  را مدیریت و شخصی سازی نمایید. افزونه ی ووکامرس تا به امروز توانسته در صدر قرار گیرد. چرا که بدون هیچ هزینه ای می توانید وب سایت  خود را ایجاد نمایید. این نکته را خاطر نشان کنیم که ووکامرس تنها یک پوسته می باشد که بایست بر روی وردپرس اعمال گردد. در نتیجه نمی توان به تنهایی از آن بهره برد.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب فروشگاهی Big Store

قالب Big Store به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که امکان پیاده سازی وب سایت فروشگاهی را فراهم می سازد. رایگان بودن این قالب فروشگاهی دلیلی بر کم بودن کیفیت و عملکرد ضعیف آن نمی باشد. بلکه می توان نیاز های شما را به صورت حرفه ای برطرف نماید. عنوان بهترین قالب ووردپرس فروشگاهی را نمی توان به آن نسبت داد ولیکن در دسته خود (قالب وردپرس فروشگاهی رایگان) در جایگاه بالایی قرار می گیرد. پیاده سازی با افزونه های مختلف و سرعت بالا از مهم ترین مزیت قالب Big Store به حساب می آید.

قالب فروشگاهی رایگان Leto

این قالب نیز به صورت رایگان ارائه می گردد که طراحی کاملاً مینیمال و ساده ای دارد. در نتیجه مشتریان شما در راحت ترین حالت ممکن محصول مورد نظر را خریداری خواهند کرد. در نتیجه شاهد بالا رفتن میزان فروش خود خواهید بود. شما با انتخاب و بکارگیری قالب Leto دیگر نیازی به استفاده از افزونه های دیگر برای بهرمندی از قابلیت های بیشتر ندارید.

قالب فروشگاهی Excellent

بهره گیری  از قالب Excellent به سهولت و سادگی امکان پذیر می باشد. چرا که بدون نیاز به کوچک ترین کد نویسی می توانید وب سایت فروشگاهی خود را در اختیار داشته باشید. از کد نویسی استانداردی برخوردار بوده که با ووکامرس نیز سازگار می باشد.

قالب فروشگاهی Excellent

قالب فروشگاهی Shopay Store

یکی از برترین قالب های فروشگاهی که می توان نام برد بدون شک قالب فروشگاهی Shopay Store می باشد‌. این قالب ریسپانسیو بوده در نتیجه انتخاب بسیاری از وب سایت ها می باشد. این قالب در مقایسه با افزونه های قبلی از سرعت بالاتری برخوردار می باشد. مسئله ای که در این بین مطرح می گردد این است که شاید شما تمایل به بکارگیری المنتور داشته باشید. در نتیجه با کاهش سرعت سایت مواجه خواهید شد. همین مسئله سبب شده عبارت بهترین قالب وردپرس فروشگاهی به آن اختصاص نیابد. اما این نکته را خاطر نشان کنیم که به کمک افزونه های بهینه ساز می توان این مسئله را برطرف نمود.

قالب فروشگاهی Shopay Store

کلام پایانی

بعد از انتخاب هاست و دامنه انتخاب قالب، مسئله بعدی است که بایست مورد توجه قرار گیرد. چرا که ظاهر وب سایت شما را نشان داده و بر روی تجربه کاربری تاثیر دارد. امیدواریم این مقاله ((معرفی قالب وردپرس فروشگاهی)) برایتان مفید بوده باشد.

Web Admin- مدیر صفحات

905
A
A