کاربرد سرور مجازی میکروتیک

کاربرد سرور مجازی میکروتیک
کاربرد سرور مجازی میکروتیک
9 ماه پیش

اگر جزء افرادی هستید که تمایل به شروع کسب و کار خود در سطح اینترنت هستید و می خواهید با دنیای شبکه بیشتر آشنا شوید. در این صورت ممکن است این سوال برای شما پیش آید که به منظور میزبانی کدام سرور گزینه مناسبی است؟ در این صورت شما سرور های متعددی پیش روی خود دارید که با توجه به نوع کار و همچنین ویژگی و قابلیت های که سرور در اختیارتان قرار می دهد انتخاب متفاوت خواهد بود. یکی از این سرور ها که کاربرد های بسیاری دارد سرور مجازی میکروتیک می باشد. میکروتیک سیستم عاملی می باشد که کمپانی میکروتیک به ارائه آن پرداخته است. سهولت در نصب و پایداری از قابلیت های آن می باشد. کاربرد مهم این سیستم عامل را می توان مسیریابی دانست. به این صورت که قسمتی از سخت افزار شبکه می باشد که وظیفه دارد ارتباط میان شبکه خانگی یا همان اینترنت و دیگر وسایل که در اتصال به شبکه می باشد برقرار نماید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرور مجازی میکروتیک هستید در این صورت در ادامه در این مطلب همراه ما باشید.

میکروتیک چیست؟

میکروتیک نام یک کمپانی می باشد که در لتونی واقع شده است و در زمینه ساخت تجهیزات بی سیم و شبکه های رایانه ای فعالیت می کند. این کمپانی در ابتدای فعالیت خود با پخش روتر و وایرلس آغاز نمود. سپس در گام بعدی خود سیستم عامل میکروتیک را به بازار ارائه نمود. این سیستم را تحت عنوان اصلی ترین تولیدات این کمپانی دانست که بر روی سرور ها نصب می گردد. هر یک از سرور ها احتمال دارد که برخوردار از سیستم عامل ویندوز یا لینوکس باشد. هنگامی که از سرور میکروتیک حرف به میان می آید به این معنا است که سیستم عامل Mikro Tik Routers OS بر روی آن نصب گشته که این سیستم عامل بر پایه لینوکس می باشد.

کاربرد سرور مجازی میکروتیک

کاربرد های بسیاری را می توان برای سرور مجازی میکروتیک بر شمرد که برخی از آنها عبارت است از: مسیریابی، مشتری بی سیم یا همان وایرلس، شبکه خصوصی VPN، کیفیت سرویس، پرس بسته ها، احراز هویت، متعادل کردن بار ترافیکی و....

مزیت های سرور مجازی میکروتیک

به دلیل قابلیت های بسیاری که این سرور مجازی دارد موجب شده متمایز از دیگر سیستم عامل ها باشد و تحت عنوان یک سرور مجازی کاربردی شناخته می شود. در ادامه بخشی از این موارد را برایتان شرح خواهیم داد.

سرعت بالا

این سرور از سرعت بالایی در پردازش اطلاعات برخوردار می باشد. در نتیجه چنانچه که سرعت و دقت در اولویت قرار دارد میکروتیک برایتان یک گزینه بسیاری عالی خواهد بود.

پایداری

پایداری میکروتیک به منظور ارائه سرویس چه در شبکه های متوسط و چه در شبکه های بزرگ از مهم ترین قابلیت این سرور به حساب می آید. به نحوی که توانسته است کاربران بسیاری را جذب نماید.

پایداری سرور مجازی میکروتیک

هزینه کم

در مقایسه با رقبای خود همچون سیسکو هزینه مناسبی داشته و صرفه اقتصادی دارد.

نصب و راه اندازی آسان و رایگان

از دیگر مزیت های میکروتیک می توان به نصب و راه اندازی آسان آن اشاره نمود که تنظیم آن نیز به سهولت امکان پذیر می باشد.

خرید سرور مجازی میکروتیک

با دقت به نکاتی که در بالا مطرح نمودیم چنانچه که تصمیم تان مبنی بر خرید سرور مجازی میکروتیک قطعی است بایست به برخی موارد توجه نمایید. برای مثال دقت کنید که کاربرد های سرور مجازی میکروتیک با نیاز های شما همخوانی داشته باشد. آذرآنلاین با برخورداری از کارشناسان مجرب همراه شما است که به شما در توسعه و پیشرفت کسب و کارتان کمک نماید و دغدغه های شما را برطرف نماید.

سرور مجازی میکروتیک

کلام پایانی

در این مطلب ما تلاش خود را نمودیم هر آنچه که نیاز است در رابطه با سرور مجازی میکروتیک به صورت مختصر و مفید مطرح نماییم. توجه و دقت مهم ترین پارامتر در انتخاب سرور می باشد که با رعایت آن بدون شک بهترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت. در یک کلام پایانی سرور مجازی میکروتیک یک گزینه مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد. با بکارگیری سرور مجازی میکروتیک نیاز کاربران به روتر ها با هزینه بسیاری برای مختصات شبکه و مسیریابی کم می شود و پایداری بهتری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

پیسشنهاد مطالعه : تغییر پسورد سرور مجازی ویندوز [تغییر رمز VPS]

Web Admin- مدیر صفحات

1980
A
A