بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ  ایران

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ  ایران
بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ  ایران
8 ماه پیش

انتخاب یک هاست مناسب که بتواند به خوبی تمام نیاز های وب سایت را برطرف نماید بسیار سخت می باشد و به یکی از دغدغه های اصلی وبمستر ها تبدیل شده است. در حقیقت برای آنکه بتوانید یک وب سایت پر سرعت تاسیس کنید بایستی در انتخاب هاست دقت نمایید. بدون شک شرکت های هاست ایرانی بسیاری میتوانید بیابید که شما این شرایط برای شما مهیا می باشد با وارسی هر یک از آنها بهترین را انتخاب نموده و از خدمات آن بهره ببرید. علاوه بر این شرکت های هاستینگ خارجی متعددی نیز وجود دارد. ولیکن همانگونه که میدانید به دلیل وجود تحریم شما نمیتوانید از خدمات شرکت های هاستینگ خارجی استفاده نمایید‌. به دلیل اهمیت این مسئله ما در  آذر آنلاین تمایل داریم تا به صورت کامل در رابطه با بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران گفتگو نماییم.

یک هاست با کیفیت بایستی دارای چه ویژگی های باشد؟

یکی از مهم ترین مؤلفه های هاست با کیفیت برخورداری از پایداری، سرعت بسیار و امنیت بالا و البته پشتیبانی می باشد. علاوه بر این موارد شما بایستی در زمان تهیه یک هاست به پارامتر های متعددی از قبیل پهنای باند، میزان فضا و.... توجه نمایید. امکاناتی که شرکت های میزبانی  در اختیار کاربران خود قرار می دهند متفاوت می باشد. در ادامه مطلب برخی از مهم ترین قابلیت های  که بایستی یک هاست داشته باشد برای شما مطرح خواهیم نمود.

هاست وردپرس با کیفیت

فضای میزبانی

به میزان فضای هاست اطلاق می گردد. در ایران برخی از شرکت های میزبانی محدودیت های برای فضای میزبانی در نظر گرفته اند.

پهنای باند

به میران ترافیک مصرفی یک وب سایت اطلاق می گردد برای مثال مقدار بازدیدی که از یک وب سایت صورت  می گیرد.‌ یا تعداد فایل های که به وسیله کاربران از یک وب سایت دانلود می گردد.

در دسترس بودن سرور

منظور از در دسترس بودن در واقع آپ تایم بودن بالا می باشد. در حقیقت از مهم ترین پارامتر های است که علاوه بر این که شما بایستی در زمان خرید به آن توجه کنید یک شرکت هاستینگ نیز اگر بخواهد از رقبای خود پیشی بگیرد باید به آن توجه کنید. تصور ‌کنید که وب سایت شما در طول روز و یا در هفته چندین بار از دسترس خارج گردد در این صورت به احتمال بسیار بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد و همین موضوع بر میران فروش شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

سخت افزار قوی

سخت افزاری که در سرور مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم می باشد. برای مثال بکارگیری فناوری جدید  و البته یک هارد پر سرعت در کیفیت هاست بسیار تاثیر دارد.

امنیت بالا

از اساسی ترین پارامتر های که بایستی یک شرکت هاستینگ دارا باشد این است که بتواند امنیت سرور را فراهم نماید. اکثر شرکت های ایرانی که در زمینه میزبانی وب فعالیت می کنند  از فایروال های سخت افزاری و قدرتمند بهره می برند. که همین موضوع وب سایت شما را در برابر هر نوع حملات محافظت می نماید. به عبارتی از امنیت بالای برخوردار می باشد. از اینرو با این تفاسیر اهمیت دارد که شرکت هاستینگی را انتخاب کنیدقادر باشد امنیت بالای را برای وب سایت شما فراهم سازد.

هاست ورد پرس

هاست وردپرس چیست؟ چرا باید از هاست وردپرس استفاده نماییم؟

بدون شک میدانید که بسیاری از وب سایت های جهان به وسیله وردپرس راه اندازی شده اند. از اینرو شاید برای شما این سوال به وجود آید که هاست وردپرس چیست؟ هاست وردپرس مانند دیگر هاست ها از سیستم عامل لینوکس بهره می برد‌ ولیکن وجه تمایز آن  این است که دارای منابع سخت افزاری قوی می باشد. همچنین به دلیل آنکه در این هاست یکسری از محدودیتهای هاست معمولی وجود ندارد کیفیت میزبانی بالای دارد. هاست وردپرس بایستی فاقد محدودیت های Max_Post_Size و Max_ Upload_Size باشد. اغلب افرادی که از سیستم وردپرس استفاده میکنند ولیکن هاست معمولی تهیه نموده اند با این محدودیت روبرو هستند. هاست وردپرس از فناوری gzip بهره می برد. اگر شما تصمیم دارید هاست وردپرسی تهیه نمایید. بایستی بدانید که به دلیل آنکه از منابع سخت افزاری بیشتر استفاده می نماید. از اینرو نباید دارای محدودیتی در منابع باشد. در حقیقت هاست وردپرس بایستی عاری از چنین محدودیت های باشد. اکنون با مطالعه ای این مطالب  پی برده اید که اگر از سیستم وردپرس استفاده می کنید. برای عملکرد درست بهتر است هاست وردپرس را تهیه نمایید. توجه نمایید که اگر از هاست معمولی استفاده می کنید تا زمانی که کاربران زیادی و یا ترافیک بالای ندارید مشکلی نخواهید داشت.

کلام پایانی

در این مطلب تلاش ما بر این بود تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. انتخاب یک هاست وردپرس و شرکت هاستینگ مناسب در گِرو داشتن اطلاعات کافی در این حیطه می باشد.

پیشنهاد مطالعه : آیا هاست های ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟

Web Admin- مدیر صفحات

2158
A
A