بهترین هاست دانلود در ایران

بهترین هاست دانلود در ایران
بهترین هاست دانلود در ایران
9 ماه پیش

چنانچه که صاحب وب سایتی هستید که کاربران شما فایل های با حجم زیاد را دانلود می کنند. به عبارتی در یک بیان ساده حوزه کاری شما ارائه خدمات همچون ارائه کتاب ها به صورت پی دی اف، پادکست های صوتی، فیلم، نرم افزار، وب سایت های دانلود موسیقی و... می باشد  بدون شک انتخاب شما هاست دانلود بوده است. انتخاب و بکارگیری هاست دانلود برای چنین وب سایت های بهترین راه حل خواهد بود. چرا که در این صورت در زمانی که تعداد درخواست برای دانلود فایل زیاد باشد سرعت سایت کاهش نیافته و به تبع کاربران به سهولت اقدام به دانلود فایل ها خواهند کرد.

از اینرو یکی از نگرانی که همواره صاحبان چنین سایتی با آن مواجه هستند انتخاب بهترین هاست دانلود می باشد که بایست از میان مجموعه های ارائه دهنده هاست دانلود بهترین را انتخاب نموده و از آن بهره ببرند. این امکان برای شما فراهم می باشد که هاست دانلود را به هاست اصلی  متصل نمایید  و از آن برای میزبانی فایل های دانلودی خود بهره ببرید. به دلیل اهمیت این موضوع  ما امروز در آذرآنلاین موضوع مقاله خود را به بهترین هاست دانلود در ایران اختصاص داده ایم اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هاست دانلود هستید در ادامه تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هاست دانلود

هاست دانلود چیست؟

دانلود مستقیم محتوای ویدئویی، فایل های سنگین، نرام افزار و موسیقی منابع سرور بسیاری در اختیار دارد. از اینرو انتخاب وب مستر ها هاست دانلود می باشد شما می توانید به سهولت محتوا های که حجم بالای دارند در این هاست بارگذاری نموده و به سهولت به وردپرس اضافه نمایید. این نوع هاست یک هاست بدون دیتابیس می باشد در نتیجه قابلیت نصب سیستم مدیریت محتوا برای شما امکان پذیر نمی باوجود ندارد. امکان نصب وردپرس بر روی هاست دانلود وجود ندارد.

در این سرویس تنها امکان ذخیره فایل های با حجم بسیار وجود دارد. بعد از اتصال تصاویر و فایل ها از هاست دانلود بارگذاری شده در نتیجه شما دیگر مشکلاتی همچون پهنای باند و ارتقاء هاست اصلی ندارید.

علت انتخاب این شیوه برای آپلود فایل ها این می باشد که در صورتی که هاست اصلی وب سایت را برای سرویس دانلود و بارگذاری بکار ببرید به حجم بسیاری نیاز دارید که موجب می گردد هزینه های شما بالا برود. از سوی دیگر به دلیل آنکه سرویس به منظور دانلود فایل می باشد افراد زیادی در حال دانلود فایل های متعددی هستند موجب شده ترافیک مصرفی بالا رود و سرعت سایت را درگیر می نماید. در نتیجه با همه ی این تفاسیر هاست دانلود پی ریزی شده است که تنها به منظور دانلود فایل می باشد.

نکته

به دلیل آنکه برای امنیت بهتر بایست فایل ها با FTP مدیریت گردند و دیگر نیازی به بکارگیری کنترل پنل هاست نیست در نتیجه کنترل پنل دایرکت ادمین که دارای لایسنس ارزان تری می باشد بکار گرفته می شود. بعضی شرکت ها نیز کنترل پنل کلوکسو برای هاست دانلود در اختیار شما قرار می دهند که هر دو مورد رابط گرافیکی مناسبی در مقایسه با سی پنل یا پلسک ندارند.

نکته هاست دانلود

بهترین هاست دانلود را از کجا بخریم؟

بیشتر شرکت های هاستینگ موجود در ایران هاست دانلور را در اختیار شما قرار می دهند. هاست دانلود به دلیل آنکه پایگاه داده نیازی ندارد و در کنار آن نیاز به کنترل پنل آنچنانی ندارد در مقایسه با دیگر هاست های موجود همانند هاست وردپرس  قیمت مناسب داشته و بسیار کاربردی می باشد.

در نتیجه موضوعاتی این چنینی سبب شده است بعضی از میزبانی های وب تمرکز خود را بر روی هاست دانلود گذاشته چرا که هزینه کمتری داشته و همچنین نیازی به خدمات بک آپ گیری نیازی ندارد. برای آشنایی با اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سیپنل می توانید به لینک مقاله آن مراجعه فرمایید.

مزیت های استفاده از هاست دانلود

در حالت کلی بکارگیری از هاست دانلود مزیت های برای شما به همراه خواهد داشت.

  • برخورداری از سرعت بالا در بارگذاری تصاویر و ویدئو ها.
  • هزینه بسیار کم.
  • کم نمودن کاهش مصرف پهنای باند .
  •     قابلیت دانلود همزمان فایل ها به وسیله کاربران.
  • دارای فضای ذخیره سازی بالا.

مزیت های استفاده از هاست دانلود

کلام پایانی

در دنیای دیجیتالی امروز ایجاد و بارگذاری ویدئو یک مهارت مارکتینگ به شمار می رود. به گونه ی که یک شیوه عالی برای کسب درآمد به شمار می رود چرا که محتوای ویدئویی جذاب ترین شکل محتوا می باشد ولیکن فضا و پهنای باند بسیاری نیاز دارد. در نتیجه تأثیر مخربی بر روی سرعت وب سایت شما دارد. این مسئله در هاست اشتراکی بیشتر خود را نشان می دهد.  در نتیجه انتخاب وبمستران  برای ممانعت از این مشکلات هاست دانلود می باشد.

 

Web Admin- مدیر صفحات

1484
A
A