آشنایی با انواع پوسته وردپرس

آشنایی با انواع پوسته وردپرس
آشنایی با انواع پوسته وردپرس
9 ماه پیش

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید در طراحی سایت مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد، وردپرس است. این فضا به علت دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از این ویژگی های منحصر به فرد در فضای وردپرس، پوسته وردپرس می باشد.

وردپرس دارای انواع پوسته ها برای استفاده در سایت های مختلف با موضوعات متنوع می‌باشد. به منظور استفاده از این موارد می توانید ضمن خواندن این متن اطلاعات کافی در زمینه آشنایی با پوسته وردپرس جمع کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید هاست وردپرس

پوسته وردپرس چیست؟

به منظور آشنایی با پوسته وردپرس لازم است بدانید که پوسته وردپرس که به آن قالب وردپرس نیز می‌گویند، بخش بسیار مهمی است که شکل ظاهری سایت را نمایان می‌سازد. به طوری که تمام کد نویسی های انجام شده در مرحله آخر در قالب پوسته وردپرس در سایت نمایش داده خواهد شد.

به علت متنوع بودن قالب ‌های وردپرس، افراد قادر به طراحی تعداد بسیار زیادی سایت با ویژگی‌ های ظاهری متفاوت از هم خواهند بود. این بخش از سایت به علت آن که مربوط به بخش ظاهری سایت است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

زیرا در هنگام مشاهده سایت اولین و مهم‌ترین فاکتوری است که مورد توجه قرار می‌گیرد، شکل ظاهری و نحوه قرارگیری متن‌ها در سایت است. به همین علت آشنایی با پوسته وردپرس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به طور کلی پوسته وردپرس قابل نصب کردن در تمام سایت‌ ها می‌ باشد.

آشنایی با انواع پوسته وردپرس

قابلیت های پوسته وردپرس

همانطور که پیش تر ذکر شد، پوسته‌های وردپرس قابلیت نصب در اکثر سایت‌ها را دارند. همچنین به علت تنظیمات منحصر به فرد این سیستم، شرایط و ویژگی‌های ظاهری پوسته‌ها قابل تغییر هستند. به علاوه، افزونه‌های متعددی در پوسته وردپرس تعبیه شده است که به مزیت های منحصر به فرد آن افزوده است.

علت اصلی اهمیت بسیار بالای این افزونه، طراحی ظواهر سایت است. به طوری که اگر یک سایت از بهترین و معتبرترین اطلاعات نیز در متن خود استفاده کرده باشد اما فاقد پوسته وردپرس مناسب باشد، با کمترین مقدار بازدید مواجه خواهد شد.

بنابراین به منظور دریافت رتبه ای مناسب برای سایت خود، بهتر است قبل از هر چیز به آشنایی با پوسته وردپرس بپردازید. پوسته وردپرس به افراد این امکان را می‌دهد که برای سایت هایی با موضوعات مختلف از طرح‌ها و دیزاین‌های متنوع استفاده نمایند. به طور مثال افراد قادر به انتخاب کادر و طراحی متفاوتی برای سایتی با موضوع خبری و سیاسی نسبت به سایت با موضوع تفریحی و سرگرمی خواهد بود.

نحوه دسترسی به پوسته وردپرس و نحوه نصب آن

آشنایی با پوسته وردپرس به منظور نصب و دسترسی به آن حائز اهمیت است. بنابراین به منظور دسترسی به پوسته های مختلف وردپرس پیش از هر چیز نیاز است آن ها را به افزونه وردپرس اضافه نمایید. به منظور افزودن پوسته جدید به وردپرس نیاز است ابتدا وارد فضای وردپرس شوید.

سپس به کمک منوی قرار گرفته در سمت راست، بر روی کلید "پوسته ها" کلیک کنید. سپس با صفحه ای مواجه خواهید شد که یکی از اصلی ترین موارد آن که به چشم می خورد، افزودن پوسته جدید می‌باشد.

با کلیک بر روی کلیدِ "افزودن پوسته جدید" قادر به اضافه کردن افزونه دلخواه خود به این فضا خواهید بود. شما می توانید این پوسته را با توجه به موضوع محتوا و موضوع سایت خود برگزینید. همچنین در صورتی که پوسته مد نظر خود را پیدا نکردید می توانید از گزینه search برای انجام این کار استفاده کنید.

همچنین در بسیاری از موارد ممکن است قصد دسترسی به پوسته‌‌ی از پیش نصب شده داشته باشید. در این مواقع نیاز نیست در قسمت افزودن پوسته جدید به دنبال پوسته مورد نظر باشید‌. در این هنگام لازم است ضمن آشنایی با پوسته وردپرس، با ورود به فضای وردپرس بر روی منوی سمت راست کلیک کنید.

سپس کمی پایین تر گزینه‌ی "پوسته ها" را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه، به پوسته های از پیش اضافه شده دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که فضای وردپرس به صورت پیش فرض دارای افزونه های 2019، 2017 و 2016 می باشد که در این بین افراد قابلیت حذف دو مورد یعنی  2016 و 2017 را خواهند داشت. اما قادر به حذف افزونه 2019 نخواهند بود.

حرف آخر

همانطور که در ابتدای متن ذکر شد یکی از پر اهمیت ترین بخش ها در فضای وردپرس، پوسته های آن می باشد که در متن بالا حتی‌الامکان به نکات مهم در خصوص آشنایی با پوسته وردپرس اشاره شد.

 

 

 

Web Admin- مدیر صفحات

1180
A
A