بهترین هاست کدام است؟

بهترین هاست کدام است؟
بهترین هاست کدام است؟
8 ماه پیش

ابتدایی ترین گام جهت راه اندازی یک وب‌سایت اینترنتی خرید هاست می باشد. بسیاری از آدمیان در همین گام ابتدایی دچار سردرگمی می گردند و نمی دانند که بهترین هاست کدام است! جهت خرید هاست لازم است به چه نکاتی توجه بشود؟ آیا شما هم جهت تهیه هاست دغدغه دارید و نمی دانید از کجا هاست را تهیه کنید، بهتر است! پیشنهاد می نماییم تا به پایان این مطلب از ما همراه‌مان باشید.

بهترین هاست

سون هاست؛

سون هاست از جمله هاستینگ های برتر ایرانی می باشد که در طی چهارده سال فعالیت مستمر توانسته است به ۲۱۰۰۰ کاربر خدمات هاستینگ ارائه نماید. البته که این شرکت توانسته است کسب و کار خود را در فهرست بهترین هاست کشور جای بی‌اندازد. از جمله حائز اهمیت ترین ویژگی هایی که سون هاست را به نسبت دیگر هاستینگ ها متمایز نموده است، کیفیت بسیار سرویس های ارائه گردیده با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. قیمت گذاری سرویس سون هاست به شدّت اقتصادی است و برای اشخاص که تازه کسب و کار خود را راه‌ اندازی نموده‌اند، بسیار مناسب می باشد. البته این کمپانی یک قسمت جذاب برای مشتریان به اسم تالار گفتگوی تشکیل نموده است که با نظارت خودشان در این بخش به مشکلات و پرسش های احتمالی کاربران جوابگوی هستند. میانگین مدّت زمان پاسخگویی سون هاست در روزهای جمعه به تیکت ها، ده دقیقه می باشد.

این شرکت به جهت جلب رضایت مشتریان خویش و اعتماد سازی برروی سرویس های خویش ضمانت بازگشت وجه سی روزه را عرضه می دارد. به هنگامی که پس از گذشت یک ماه از سرویس میزبانی خویش هیچ گونه رضایتی نداشته باشید، می توانید هزینه صرف شده را باز پس گیرید. در خرید یکساله خود می توانید از دامنه .ir به صورت رایگان بهره گیرید.


سون هاست 

هاست نگار؛

هاست نگار نیز یکی دیگر از کمپانی های هاستینگ است که با چهارده سال پیشینه درخشان در صنعت هاستینگ توانسته است با عرضه خدمات مناسب و مطلوب به بیشتر از ۴۷۰۰۰ مشتری خدمات تحت عنوان هاست ارائه دارد. البته که این کمپانی هم توانسته است جای خود را در میان بهترین هاستینگ ها به دست آورد.

از خدمات هاست نگار ما می توانیم به ارائه هاست لینوکس، هاست اختصاصی نیز هاست وردپرس، هاست ویندوز، جوملا و دروپال، هاست پشتیبان و نیز دانلود و از تمامی این ها مهم تر هاست ابری اشاره بنماییم. از جمله دیگر ویژگی های این هاستینگ به نسبت مابقی هاستینگ ها ارائه فول بکاپ دوازده ساعته می باشد که می تواند برای وب‌سایت هایی که حاوی محتوای به روز و حائز اهمیتی می باشند بسیار مفید و مؤثر باشد. زیرا اگر که مشکلی در سایت شما رخ بدهد امکان دارد اطلاعات سایت شما از میان برود، لذا هاست نگار با عرضه این بکاپ گیری امنیت را به شما خواهد داد. پس شما می توانید با خیال راحت تری وب‌سایت خویش را بر روی سرورهای هاست نگار واقع نمایید.

میانگین مدّت زمان پاسخگویی هاست نگار در روزهای جمعه، تقریباً سی دقیقه است. قیمت هاست این کمپانی به شدّت مقرون به صرفه می باشد. اگر که در هاست نگار شما از سرویس های خود تنها به مدّت سه روز از سرویس میزبانی رضایت نداشتید، می توانید هزینه پرداخت شده را باز پس گیرید. هاست نگار از کشور های فرانسه و ایران نیز آلمان میزبانی وب‌سایت‌ های مشتریان خویش را به انجام می رساند. از جمله مزایای برجسته هاست نگار ارائه داشتن پهنای باند نامحدودی می باشد که بر روی تمامی سرویس های خود با مطلوب ترین قیمت ها عرضه می نماید.

 هاست نگار

 

وب رمز؛

از جمله دیگر کمپانی های برتر عرضه کننده بهترین هاست وب رمز می باشد که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خویش را آغاز نموده است. آیا می دانستید این شرکت تا به اکنون توانسته است به بیشتر از ۳۰۰۰۰ هزار مشتری خدمات خویش را عرضه نماید. وب رمز در عرصه سرورهای مجازی و اختصاصی هم پیشتاز می‌ باشد و اکنون از کشورهای؛ آمریکا، آلمان، ایران سرورهایی با کانفیگ دلخواه مشتریان عرضه می نمایند. از جمله مزایای این کمپانی عرضه خدمات وسیع و متنوع است. شما می توانید با استناد به وب‌سایت خویش منابع دلخواه خویش را سفارش بدهید.

البته ما از جمله دیگر مزیت های این شرکت را می توانیم در داشتن هاست وردپرس حرفه ای خلاصه نماییم. این هاست به خوبی برای وردپرس کانفیگ گردیده است و حاوی سرعت بسیار خوبی است. میانگین مدّت زمان پاسخگویی وب رمز در روزهای جمعه به تیکت ها، سی دقیقه است. وب رمز در راستای جلب رضایت مشتریان خویش ضمانت بازگشت وجه هفت روزه را عرضه می دارد. به هنگامی که بعد از گذر هفت روز از سرویس میزبانی خود رضایت نداشته باشید، بدون هیچ گونه پرسشی، هزینه پرداختی شما باز خواهد گشت.

و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این مطلب از خود سعی نمودیم شما را با سه گونه از شرکت های هاستینگ شناخته شده و معتبر در ایران آشنا سازیم. امیدواریم که به اطلاعات مورد نیاز خود دست یافته باشید.

 

Web Admin- مدیر صفحات

1058
A
A