معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution

معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution
معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution
8 ماه پیش

در مقالات قبلی که به نصب اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution پرداخته شد ، به نحوه دانلود و نصب آن پرداختیم و حال با توجه به درخواست کاربران برای توضیح بیشتر از این اسکین ، در این مطلب قصد داریم به معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution پرداخته تا بیشتر با آن و محیط آن آشنا شوید.

اسکین جدید دایرکت ادمین ، این کنترل پنل را از آن حالت بسیار ساده و یکنواخت که هر کاری را پیچیده می‌کرد ، خارج ساخته و حال با محیطی بسیار روان و زیبا ، در اختیار کاربران است.

این پوسته جدید با توجه به تغییرات عمده‌ای که داشته است ، در نگاه اول کمی گنگ به نظر می‌رسد اما با کمی دقت ، شما تمام گزینه‌های دایرکت ادمین را در منویی دیگر خواهید دید.

حال در ادامه با معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution همراه ما باشید تا بخش‌های مختلف آن را برای شما توضیح دهیم.

معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution

نکته : در این آموزش ما با اکانت ادمین وارد کنترل پنل دایرکت ادمین شده‌ایم تا تمامی بخش‌ها را در یک متن توضیح دهیم ، چنانچه شما یوزر یا ریسلر دایرکت ادمین هستید ، تنها بخش‌های مرتبط با شما نمایش داده خواهد شد.

بخش Admin

صفحات پنل دایرکت ادمین در اسکین Evolution ، به سه بخش کلی تقسیم می‌گردد.

بخش Top Menu : در این بخش تنظیماتی چون نحوه نمایش ، دسترسی به سطح‌های مختلف کاربری و منوی ورود و خروج دیده می‌شود.

بخش منوی اصلی : در این منو شما قادر خواهید بود تمامی تنظیمات مربوط به دایرکت ادمین را در آن مشاهده و به مدیریت آنها بپردازید ؛ همانطور که مشخص است ، هر سطح کاربری دارای منوی مشخصی است که زیر منوی‌های متعدد آن را کاربردی‌تر می‌نماید.

بخش اصلی یا بدنه : این بخش تنها قسمتی است که در هنگام کار با دایرکت ادمین تغییر خواهد کرد ، به طوریکه منوی اصلی و Top Menu در تمامی حالات یکسان هستند و هر گزینه‌ای که برای مدیریت و ... انتخاب شود در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

نکته حائز اهمیت در این قسمت در صفحه اصلی ورود به دایرکت ادمین ، نمایش وضعیت تمامی منابع است که با انتخاب هر قسمت به شما نمایش داده خواهد شد.

بخشش Admin اسکین Evolution

بخش Reseller

پس از انتخاب سطح دسترسی Reseller و یا ورود با اکانت یک ریسلر ، شما صفحه‌ای مشابه با سطح دسترسی Admin مشاهده خواهید کرد اما با این تفاوت که در منوی اصلی ، برخی گزینه‌ها مانند Reseller tools اضافه شده و همچنین برخی تنظیمات سطح بالاتر در زیر منوها تغییر کرده است.

در سایر بخش‌ها تفاوت چندانی لحاظ نشده و عموم قسمت‌ها مشابه سایر سطوح دسترسی می‌باشند.

بخش Reseller در اسکین Evolution دایرکت ادمین

بحش User

سطح دسترسی User همانند دو سطح دیگر ، دارای سه قسمت کلی است ، اما جزئیات و منوهای آن کمی متفاوت است.

در سطح دسترسی یوزر شما تنظیمات مرتبط با یک کاربر ساده را مشاهده خواهید کرد. منوها در این بخش کاربردی‌تر در زمینه هاستینگ و مدیریت وب است و بخش نمایش وضعیت ، عموماً شرایط دامنه‌ها و منابع هاست را نمایش می‌دهند.

بخش user در پوسته اولوشن دایرکت ادمین

تمامی موارد در این اسکین همانند سایر اسکین‌های دایرکت ادمین است و در نظر داشته باشید این اسکین گزینه‌ای را به دایرکت ادمین اضافه نکرده و تنها از لحاظ ظاهری تغییرات داشته است.

در پایان امیدواریم از مطلب معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

5544
معرفی اسکین جدید دایرکت ادمین به نام Evolution
100.005
A
A