موارد حیاتی برای افزایش سئوی وردپرس - بخش اول

موارد حیاتی برای افزایش سئوی وردپرس - بخش اول
موارد حیاتی برای افزایش سئوی وردپرس - بخش اول
9 ماه پیش

موارد حیاتی برای افزایش سئوی وردپرس ، با یکی دیگر از مقالات آموزشی سئو وردپرس در خدمت شما کاربران و همراهان آذرآنلاین هستیم.

موارد حیاتی برای افزایش سئوی وردپرس

همانطور که می دانید مبحث سئو را میتوان یک دریای عمیق و بی پایان دانست و از هر کسی این مورد را بپرسید، حتما تایید می کند که نمیشه یک روزه بحث سئو را فرا گرفت. اما این موضوع نباید شما را مایوس کند و از راه رسیدن به موفقیت باز دارد. ما در این مقالات به شما یاد خواهیم داد که چطور با نکات ریز و موارد حیانی چطور سرعت سئو وردپرس خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید.

آموزش سئو وردپرس

مورد اول: انتخاب سرویس هاست مناسب با سایت خود

اولین و حیاتی ترین چیزی که باید به فکر آن باشید، سرعت لود سایت است. اگر سایتی با سرعت لود قابل قبولی داشته باشید، کاربران سایتتان همیشه راضی هستند و از طرف موتورهای جستجو بخصوص موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی کسب خواهید کرد. اگر بخواهیم بگویم چی مدنظر ماست، باید سایتی داشته باشید که بین 1.5 تا 2 ثانیه کاملا لود شود. اگر سرعت لود سایتتان اینطور نیست باید با سرویس دهند هاست خود تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید تا پیگیری ها لازم را انجام دهند.

اگر مشکل رفع نشد..! پیشنهاد میشه یک سرور مجازی برای سایت خود تهیه کنید و کانفیگ مناسب با سیستم وردپرس را روش انجام دهید تا دیگر مشکلی از نظر سرعت لود نداشته باشید.

پیشنهاد ما نیز در مجموعه آذرآنلاین، استفاده از سرویس هاست لینوکس حرفه ای برای راه اندازی سایت های وردپرسی می باشد.

بخش دوم راهکار در مورد ایجاد وبلاگ خواهد بود که بزودی در سایت منتشر خواهد شد.

امیدواریم مطلب آموزش سئو وردپرس مورد پسند شما دوستان قرار گرفته باشد.

نکته: کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

علیرضا نجاتی- نویسنده

5228
A
A