ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید در راه است!

ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید در راه است!
ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید در راه است!
8 ماه پیش

چندی پیش با اعلام مایکروسافت ، ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید و مدرن و متکی به تکنولوژی ابری در نیمه دوم سال 2018 عرضه خواهد شد.

این ویندوز سرور که همانند ویندوز سرور 2016 از معماری هسته جدید مایکروسافت بهره‌مند است ، اکثریت قابلیت‌ها و امکانات بتا و اینسایدر ویندوز سرور 2016 را ارتقا داده و نسخه اصلی از تمام ابزارها در آن گنجانده شده است.

نکته : نسخه اینسایدر ویندوز به نسخه‌ای گفته می‌شود که پیش از عرضه عمومی برای کاربرانی خاص که به آنها اینسایدر گفته می‌شود عرضه شده و پس از آزمون و خطا برای تمامی کاربران منتشر می‌گردد. حال ممکن است کل یک نسخه از ویندوز به حالت اینسایدر عرضه گردد و یا برای ابزارهای کوچکی که در ویندوز منتشر خواهد شد ، نسخه‌ای از اینسایدر عرضه گردد.

ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید

به گفته مایکروسافت پروژه Honolulu برای یکپارچه‌سازی آسان ویندوز Azure ، Azure Sync ، Disaster Recovery و ... در ویندوز سرور 2019 عرضه شده و کاربران می‌توانند به صورت کامل از آن استفاده کنند.

همچنین در بحث امنیتی ، ویندوز سرور 2019 مجهز به Windows Defender پیشرفته (ATP) و هوشمندی شده است که جدا از محافظت در برابر حملات هکرها و بدافزارها ، تمامی حملات Zero-Day را شناسایی و کشف کرده و جلوی آن را نیز می‌گیرد.

گفته‌های مایکروسافت از ویندوز سرور 2019 تنها به این دو اخبار تمام نشد و مدیر بخش توسعه ویندوز سرور ، خبر از ارائه کامل WSL برای ویندوز سرور را داد که کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند سیستم عامل لینوکس را بدون استفاده از مجازی ساز بر روی ویندوز اجرا کرده و از آن استفاده کنند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که در ویندوز ، سرویس‌های لینوکسی را ارائه داده و از مزایای این سیستم عامل قدرتمند نیز برخوردار گردند.

در حال حاضر مهمترین نکات از جدیدترین امکانات ویندوز سرور 2019 که منتشر شده است را خدمت شما دوستان گرامی عرض کردیم و در ادامه تمامی اخبارهای ارائه شده از این سیستم عامل جدید را در مطالب آتی منتشر خواهیم کرد.

شایان ذکر است که طبق گفته مایکروسافت ، کاربران می‌توانند نسخه پیش نمایش ویندوز سرور 2019 را با شماره بیلد 17639 نصب کرده و از آن استفاده نمایند.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

4247
ویندوز سرور 2019 با قابلیت‌های جدید در راه است!
100.002
A
A