افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس

افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس
افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس
8 ماه پیش

یکی از دغدغه‌های وبمستران آگاهی از آمار و تعداد بازدیدکنندگان سایت و مطالبشان است که بتوانند با شناسایی رفتار کاربران خود و همچنین آمار دقیقی از محل ، نوع ارتباط با وب سایت ، نوع مرورگر و … را دریافت کرده تا وب سایت خود و مطالب جدید را بهبود بخشند.

در این بین ابزار گوگل آنالیتیکس بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت آماری کامل است که با اضافه کردن افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس این آمار دقیق تر و همچنین تجزیه و تحلیل بهتری بر روی سایت انجام می‌پذرید.

در این مقاله به معرفی یک افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس می پردازیم تا کاربران با اضافه کردن آن بتوانند آمار وب سایت خودشان را کاملتر و بهینه‌تر دریافت کنند.

افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس

برای دریافت اطلاعات وب سایت خود شما می توانید خود افزونه وردپرس Google Analytics را نصب کنید اما در کنار این افزونه ، NK Google Analytics به عنوان یک افزونه مکمل کمک بسیار شایانی به دریافت آمار صحیح تر خواهد کرد.

افزونه وردپرس NK Google Analytics کد های جاوا اسکریپت ضروری را برای ردیابی سایت شما برای نمایش آمار سایتتان در Google Analytics فراهم می کند .

در واقع افزونه NK Google Analytics برای پشتیبانی از افزونه Google Analytics ایجاد شده و این دو افزونه مکمل یکدیگر هستند و افزونه NK Google Analytics به نحوی کد های جامعی برای آمارگیری از سایتتان در اختیار افزونه گوگل آنالیز قرار می دهد و باعث افزایش دقت در آمارگیری سایت شما توسط افزونه Google Analytics می شود .

افزونه NK Google Analytics دارای تنظیمات ساده و راحتیست و فقط کافیست که شناسه افزونه Google Analytics را در آن وارد کرده و گزینه ی ذخیره را انتخاب کنید .

برخی از امکانات افزونه NK Google Analytics

– پشتیبانی از آخرین الگوریتم گوگل آنالیتیکس

– افزودن Tracking Code در تمام صفحات پوسته

– افزودن Tracking Code در هدر و فوتر سایت

– پشتیبانی از تنظیمات مختلف گوگل آنالیتیکس

– قابلیت نمایش آمار با فیلترهای مختلف نسبت به صفحه و …

– پشتیبانی از گوگل تگ منیجر

– پشتیبانی از وب سایت های بدون کوکی

– تنظیمات پیشرفته و مدیریت بر ورود و خروج اطلاعات

– پشتیبانی از Tracking Code های سفارشی سازی شده گوگل

– پشتیبانی از Tracking Code های جهانی گوگل

– پشتیبانی از Tracking Code های کلاسیک گوگل

– نصب آسان از مخزن وردپرس

– اره‌اندازی بسیار آسان با وارد کردن کد API گوگل

– و …

امیدواریم از مطلب افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس استفاده لازم را برده باشید.

مطالعه مقاله های زیر به شما پیشنهاد میشود.

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

3647
افزونه مکمل گوگل آنالیتیکس در وردپرس
100.001
A
A