بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی با کریپتو بیت کوین ( BTC )

بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی با کریپتو  بیت کوین ( BTC )
بهترین ارائه دهنده های سرور مجازی با کریپتو  بیت کوین ( BTC )
3 ماه پیش

یکی از دغدغه های کاربران ایرانی، تهیه سرورهای مجازی مطمئن است که بدون فیلتر، بدون تحریم و بدون محدودیت و با سرعت بالا ارائه شوند. با اینکه شرکت‌های هاستینگ زیادی خدمات سرور مجازی ارائه می‌دهند، اما همچنان خطر تحریم و یا فیلترینگ آدرس آی پی آنها را تحدید می‌کند؛ حتی اگر کار آنها با سرور مجازی کاملاً قانونی باشد. خوشبختانه هنوز یک راه وجود دارد تا کاربران به دور از هیاهوی سیاست و بدون ترس از تحریم، از سرویس‌های خارجی مخصوصاً سرورهای مجازی استفاده کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از هاستینگ ارائه دهنده سرور مجازی با کریپتو یا همان رمزارزها، از خدمات هاستینگ و سرورهای با کیفیت خارجی از داخل ایران بهرمند شوند. در این مقاله به معرفی دو سرویس هاستینگ بسیار معتبر می‌پردازیم که کاربران می‌توانند سرویس‌های آنها، از جمله سرور مجازی را با کریپتو و رمزارزها تهیه کنند.

 خرید سرور مجازی

جایگزین امن سرور مجازی خارجی با پرداخت کریپتو

همانطور که می‌دانید، امروز جهان به لطف سیاستمداران وارد یک فاز از جنگ سرد در فضای اینترنت شده است که به آن جنگ سایبری نیز گفته می‌شود. متأسفانه در این میان کاربران ایرانی متضرر می‌شوند و هر روز استفاده از سرویس‌های قدرتمند و بروز خارجی برای آنها سخت‌تر می‌شود. اما با وجود این شرایط بسیار ویژه که برای کاربران بی گناه ایرانی به وجود آمده، هنوز یک دریچه امید وجود دارد. امروز دنیا درحال یک جهش بزرگ است و بازارهای مالی سنتی جایگاه خود را به ارزهای دیجیتال می‌دهند. ارزهای دیجیتال با توجه به ماهیت غیرقابل ردیابی و امنی که برای کاربران فراهم می‌کنند، می‌توانند بهترین گزینه برای خرید و استفاده از سرویس‌های خارجی باشند.

 

 بنابراین هاستینگ‌هایی که سرویس پرداخت با کریپتو را ارائه می‌دهند، نمی‌توانند کاربری که از ایران پرداخت خود را انجام داده، شناسایی و تحریم کنند. البته خودشان هم می‌دانند که ممکن است کاربران از هرجای دنیا اقدام به خرید سرویس از آنها کنند و با این رویکرد، هیچ برنامه‌ای برای تحریم کاربران ایرانی نیز ندارند. بنابراین می‌توان با خیال راحت از آنها سرور مجازی با کریپتو تهیه کرد. در میان شرکت‌های هاستینگ با شرایط ایده‌آل برای کاربران ایرانی، دو شرکت MonoVM و 1gbits با کیفیت ترین سرویس‌ها را با پرداخت کریپتو فراهم کرده‌اند که در ادامه به معرفی و بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت.

خرید سرور مجازی خارجی با ارز دیجیتال (کریپتو)

کریپتو (رمزارز) چیست؟

قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم، بد نیست با دنیای کریپتو آشنا شویم. کریپتو کارنسی (Crypto Currency) که با نام رمزارز و یا ارز دیجیتال نیز شناخته می‌شود، نوعی اعتبار دیجیتال است که در دنیای واقعی ارزشمند شناخته می‌شود و کاربران در سراسر جهان آن را به رسمیت می‌شناسند. همین رسمیت داده شدن به رمزارز است که این واحد جدید پولی را ارزشند کرده است. رمزارز یک رشته کد درهم ریخته است که اطلاعات مهم مالی را در خود جای داده و به لطف فناوری بلاکچین غیرقابل هک و غیر قابل سرقت است.

ارز دیجیتال چیست به زبان ساده

از طرفی نقل و انتقالات مالی یا همان تراکنش در شبکه بلاکچین بدون هیچ گونه اطلاعات از اشخاص صورت می‌گیرد که این ویژگی می‌تواند به حریم شخصی و امکان محرمانه ماندن اطلاعات در شبکه کمک کند. شبکه بلاکچین یک زنجیره از کامپیوترها هستند که اطلاعات رمزارزها را رمزنگاری می‌کنند و یک زنجیره از تغییرات اطلاعات کریپتو را ایجاد می‌کنند. برای مثال زمانی که پول بین دو کاربر منتقل می‌شود، آخرین اطلاعات سابقه این انتقال در هر دو بلاک ذخیره می‌شود و مشخص می‌کند که بلاک جدید مربوط به کدام بلاک قبل است و به همین ترتیب هر بلاک به بلاک قبلی خود اشاره می‌کند. در صورتی که یک هکر قصد تقلب در بلاک‌ها را داشته باشد، باید اطلاعات تمامی بلاک‌های قبل از آن را به ترتیب به نفع خود تغییر دهد و از آنجا که بلاک‌ها در هزاران کامپیوتر مختلف در جهان ذخیره می‌شود، عملاً هک کردن تمامی آنها غیر ممکن است.

کریپتو (رمزارز) چیست؟

از آنجا که این کامپیوترها اطلاعات مربوط به بلاک‌های رمزنگاری شده در کامپیوترهای دیگر را بطور زنجیروار ذخیره می‌کنند، به این کامپیوترها اصطلاحاً گره گفته می‌شود. دقیقاً مانند گره‌هایی که دو زنجیر فلزی را در دنیای واقعی به هم متصل می‌کند. از طرفی به گره‌هایی که اطلاعات شبکه بلاکچین را همزمان رمزنگاری می‌کنند، ماینر گفته می‌شود. ماینرها با رمزنگاری هر تراکنش و انجام عمل رمزنگاری، به عنوان پاداش بخشی از هزینه کارمزد تراکنش را برداشت می‌کنند و همین پاداش کاربران حرفه‌ای را تشویق به راه اندازی ماینر و گره‌های جدید می‌کند. برای استفاده از کریتو یا همان رمزارز، نیاز است که از یک کیف پول دیجیتال استفاده کنید. نصب و راه اندازی کیف پول دیجیتال بسیار آسان است و برخلاف سیستم‌های مالی سنتی که به تأیید هویت و مراحل اداری نیاز دارند و یا با تحریم‌های بین‌المللی نمی‌توان از آنها به سادگی استفاده کرد، کیف پول‌های دیجیتال تنها در عرض یک دقیقه راه اندازی و قابل استفاده هستند؛ علاوه بر اینکه هویت شما در تراکنش‌های مالی کاملاً مخفی و محافظت شده است.

 

هم اکنون شبکه‌های بلاکچین مختلفی وجود دارد که بر اساس قابلیت‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهند با هم متفاوت هستند. از معروف‌ترین شبکه‌های بلاکچین می‌توان به شبکه‌های بیت کوین، اتریوم، بایننس، سولانا، پالیگان متیک و تون اشاره کرد. با این که طول عمر کریپتو چیزی حدود 15 سال است، اما شبکه‌های بلاکچین بسیار زیادی در ده سال اخیر راه راه اندازی شده اند که بیشتر آنها حتی شناخته شده هم نیستند و به همین دلیل از ارزش پایین‌تری نسبت به شبکه‌هایی نظیر بیت کوین و اتریوم بهرمند هستند. دقیقاً همین شناخته شدن و اعتبار بخشیدن کاربران به آنها است که ارزش یک رمزارز را مشخص می‌کند. هرچه کاربران بیشتر از در رمزارز خاص سرمایه گذاری کنند، اعتبار و ارزش آن رمزارز نیز به نسبت بیشتر خواهد شد.

 البته قابلیت‌های شبکه بلاکچین به رمزارز و کریپتو محدود نمی‌شود و در واقع ماهیت بلاکچین یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز است که می‌توان هر ایده‌ای را بر روی آن پیاده سازی کرد. برای مثال راه اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و یا ایجاد اطلاعات رمزنگاری با ارزش مانند NFT ها و توکن‌ها. با این تعریف از ماهیت رمزارز، احتمالاً تا کنون با ماهیت کریپتو و رمزارزها آشنا شدید.

nft چیست؟ آشنایی کامل با توکن غیر قابل تعویض

شرکت هاستینگ MonoVM

شرکت MonoVM در کنار دفتر کانادا، در کشورهای لیتوانی و ترکیه نیز شعبه دارد که این خود اعتبار بالای این شرکت هاستینگ را نشان می‌دهد. خدمات این شرکت شامل انواع هاست و سرور از جمله هاست لینوکس و ویندوز، سرور مجازی، سرورهای اختصاصی، ثبت دامنه و سرورهای RDP (Remote Desktop Protocol) می‌شود که خود نشان دهنده تنوع در خدمات هاستینگ این شرکت است. شرکت MonoVM بیش از 3000 سرور اختصاصی و 10000 سرور مجازی را تحت مدیریت خود دارند و درحال حاظر بیشتر از 200 هزار مشتری از سراسر جهان را بیشتر از 12 سال است که سرویس‌دهی می‌کند و همین حالا میزبان بیش از 20000 وب‌سایت است. این آمارها با این تعداد سرور و مشتری یک رتبه فوق‌العاده به حساب می‌آید.

خرید سرور مجازی با بیتکوین از monovm

این یعنی می‌توان به این شرکت اعتماد کامل داشت. علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها، باید این نکته را نیز درنظر داشت که شرکت MonoVM یک شرکت با آمار و ارقام شفاف است. این درحالی است که بیشتر شرکت‌های هاستینگ هیچ آماری از خود به جای نمی‌گذارند و عملاً هیچ دفتر و اطلاعاتی را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهند. شفاف سازی MonoVM در مورد سابقه فعالیتش می‌تواند  یک نکته بسیار مهم و مثبت برای اعتماد در تهیه سرویس‌ها است. این نشان می‌دهد که ادعای پشتیبانی MonoVM واقعی است و اگر هر مشکلی برای مشتری رخ دهد، گروه پشتیبانی آنها 24 ساعت و 7 روز هفته آماده رفع مشکلات کاربران خود هستند.

شرکت هاستینگ MonoVM

با اینکه شرکت MonoVM انواع خدمات هاستینگ را ارائه می‌دهد، اما هدف اصلی و تخصص خود را سرور مجازی معرفی کرده و نام این شرکت نیز که با دو حرف VM مشخص شده است، به معنای Virtual Machine (ماشین مجازی) است که در اینجا منظور سرور مجازی است. شرکت MonoVM خدمات خود را با پرداخت‌های رمزارز ترکیب کرده است تا همه افراد بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت از سرویس‌های آن استفاده کنند یکی از اولین ارائه دهندگان سرور مجازی با کریپتو است. البته لازم به ذکر است که شرکت MonoVM تنها یک شرکت خدمات هاستینگ نیست و مدیران آن در حال توسعه فناوری‌های جدید در زمینه هاستینگ هستند.

 تهیه سرور مجازی با کریپتو تنها یکی از این پروژه‌های توسعه هاستینگ است که البته همین نشان دهنده فعالیت آنها در بک‌اند برای توسعه سرویس‌های با کیفیت تر است. شعار MonoVM این جمله است : "ما با هم در حال خلق میراثی از نوآوری هستیم که از عرف فراتر می‌رود و ما را به سمت افق‌های جدید سوق می‌دهد" که اشاره به پیشرفت روزافزون شرکت MonoMV دارد و خود خبر از توسعه فناوری‌های آینده خدمات هاستینگ در این شرکت دارد. برای مثال توسعه نرم‌افزارهای CMS اختصاصی، برای جهت راه اندازی وب‌سایت با سرعت بالا و تنها با انجام یک کلیک، تنها یکی از موارد از پیشرفت این شرکت هاستینگ است.

 

مقایسه شرکت MonoMV با سایر سرویس‌های هاستینگ

بدون اینکه نامی از شرکت خاص ببریم، تنها با چند مورد ساده می‌توان شرکت MonoMV را با سایر رقبا مقایسه کرد. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که اکثر وب‌سایت‌های ارائه دهنده هاستینگ، در اصل شرکت مادر و اصلی نیستند و تنها نمایندگی شرکت‌های اصلی را بر عهده دارند. این یعنی تنها درصد خیلی پایینی از شرکت‌های هاستینگ دارای سرور فیزیکی جهت ارائه خدمات با کیفیت هستند. اما تفاوت اصلی در کجاست ؟ تفاوت زمانی مشخص می‌شود که مشتری نیاز فوری به پشتیبانی داشته باشد. در صورتی که کاربر خدمات خود را از شرکت اصلی تهیه کرده باشد، تیم پشتیبانی آن شرکت به سرعت وارد عمل می‌شود و در کمترین زمان ممکن مشکلات هاستینگ را برطرف می‌کند. در مقابل اگر کاربر هاست و یا سرور مجازی خود را از وب‌سایت‌های نمایندگی تهیه کرده باشد، ابتدا مشکل را به نمایندگی گزارش می‌دهد و در صورتی که مدیریت نمایندگی بتواند به موقع تیکت‌ها را بررسی کند، ابتدا مشکلات کاربر را به شرکت اصلی ارجاع می‌دهد و سپس اگر پاسخ را بدرستی دریافت کند، مشکل را با گذشت زمان زیادی ممکن است حل کند. این یعنی یک پرسه طولانی در پشتیبانی که ممکن است در این فاصله زمانی، صاحبان وب‌سایت‌ها مشتریان نهایی خود را از دست بدهند و این به اعتبار کسب‌وکار کاربران هم صدمه می‌زند.

مقایسه شرکت MonoMV با سایر سرویس‌های هاستینگ

خیلی کم پیش می‌آیند که سرویس‌های هاستینگ نمایندگی مسئولیت پذیر باشند و تیکت‌ها را به موقع پاسخ دهند. بنابراین سرعت عمل در هاست شرکت‌های هاستینگ که خود دارای سرور فیزیکی هستند و بر تمامی امور هاست و سرور نظارت دارند، بسیار بالاتر از هاستینگ‌های نمایندگی است. البته این به معنای رد کردن نمایندگی‌ها نیست و اگر وب‌سایت‌های نمایندگی به موقع و با تعهد کاربران را پشتیبانی کنند، می‌توانند خدمات خوبی ارائه دهند؛ اما متأسفانه این نوع نمایندگی‌های هاستیگ با کیفیت بسیار کم پیدا می‌شوند. در مقابل شرکت MonoMV که خود دارای 3000 سرور فیزیکی و چندین دفتر نمایندگی و بیش از صد پرسنل است، قطعاً گزینه قابل اعتمادتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌های ارائه دهنده هاستینگ خارجی است. بنابراین تهیه سرویس از شرکت‌های اصلی و باسابقه مانند MonoMV می‌تواند کیفیت سرور مجازی و هاستینگ را بسیار بالاتر ببرد. علاوه بر اینکه مدیران MonoMV در جهت بالا بردن کیفیت خدمات خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند و رهبری فنی و تعهد به نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. در آخر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت MonoVM در اکثر کشورها و لوکیشن‌های مختلف خدمات سرور مجازی VPS خود را ارائه می‌دهد.

 

شرکت هاستینگ 1gbits

شرکت 1gbits یکی دیگر از شرکت‌هایی است که خدمات خود را با پرداخت رمزارز و کریپتو ارائه می‌دهد. آنچه که این شرکت را از سایر رقبا متمایز می‌کند، ترکیب خدمات هاستینگ آن است. 1gbits حتی برای گیمرها هم سرور گیمینگ ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات این شرکت می‌توان به میزبانی سرورهای فیزیکی دیگر شرکت‌ها اشاره کرد. اگرچه کاربران ایرانی نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند، اما همین نکته نشان دهنده این است که شرکت 1gbits خود دارای اتاق سرور پیشرفته و سرورهای فیزیکی است؛ که این یعنی ما با یک شرکت اصلی و مادر طرف هستیم (نه صرفاً یک نمایندگی هاستینگ).

خرید سرور مجازی با بیتکوین از 1gbits

بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که 1gbits یک شرکت معتبر و دارای سرمایه است که می‌توان روی خدمات و پشتیبانی آن حساب کرد. در بخش Our Team نیز می‌توانید لیست پرسنل اصلی این هاستینگ را مشاهده کنید که با توجه به سابقه و تنوع در تخصص آنها می‌توان سطح اعتماد و همکاری با 1gbits را بالاتر ببرد. همچنین 1gbits در دو کشور آمریکا و لیتوانی شعبه دارد که این نکته نیز می‌تواند نشان دهنده اعتبار این شرکت به عنوان یک سرویس دهنده جهانی باشد.

مهم‌ترین خدمات شرکت 1gbits

خدمات شرکت 1gbits به سه شاخه اصلی گروه‌بندی می‌شوند که هر کدام از آنها خود امکاناتی را برای امور مختلف فراهم می‌آورند.

  • سرور اختصاصی - Dedicated Server : این نوع سرور فیزیکی دارای سخت‌افزار اینتل و سوپرمیکرو سازمانی است که همراه با شبکه پایدار خود می‌تواند خدماتی چون ارائه انواع هاست لینوکس و ویندوز، میزبانی Cloude Storage و حتی سرورهای گیمینگ اشاره کرد.

  • میزبانی سرور مجازی - VPS : این سرویس انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس بر روی مجازی ساز VMware ESXi به همراه منابع اختصاصی ارائه می‌دهد.

  • میزبانی سرورهای RDP : این نوع سرورها بطور اختصاصی برای استفاده از ریموت دسکتاپ پیکربندی شده‌اند و برای اجرای نرم‌افزارهای مدیریتی و تجاری بصورت آنلاین و تحت شبکه بسیار مناسب هستند.

 

ارائه سرورهای مبتنی بر ارز دیجیتال توسط هاستینگ 1gbits

یکی دیگر از خدمات بسیار کاربردی شرکت 1gbits ، ارائه سرورهای مبتنی بر رمزارز و کریپتو است. این نوع سرورها برای راه اندازی خدمات اینترنتی مبتنی بر بلاکچین بسیار مناسب هستند؛ چرا که اساساً برای این منظور پیکربندی شده‌اند. این سرورها با اتصال به یک شبکه رمزارز مانند اتریوم و یا بیت کوین امکان ایجاد سرویس‌های غیرمتمرکز و رمزنگاری شده را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، سرورهای مبتنی بر کریپتو، از سخت‌افزارهای بسیار قدرتمند مانند پردازنده‌های شصت هسته‌ای و تکنولوژی ذخیره سازی NVMe برخوردارند و تمام نیازهای اتصال به شبکه‌های بلاکچین را فراهم می‌کنند. از این رو، امنیت و سرعت بسیار بالاترین را نسبت سایر سرورهای معمولی ارائه می‌دهند.

 

شرکت هاستینگ BlazingFast

یکی دیگر از شرکت‌هایی که محصولات و خدمات خود را با رمزارز و کریپتو عرضه می‌کند، هاستینگ BlazingFast است. از محصولات و خدمات این هاستینگ می‌توان به Web Hosting ، Cloud VPS و Dedicated Server اشاره کرد که همگی به سخت‌افزارهای قدرتمند و بروز مجهز هستند. از ویژگی‌های جالب آن می‌توان به رایگان بودن پنل "WHM & cPanel" اشاره کرد که باعث می‌شود تا هزینه‌های هاستینک تا حدودی کاهش پیدا کنند. این هاستینگ دارای 7 لوکیشن است که ظاهراً بیشتر آنها در جزایر امن و در اقیانوس قرار دارند. لوکیشن‌های این شرکت به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که از دسترس قوانین کشورهای مختلف در امان هستند.

خرید سرور مجازی از سایت blazingfast

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سرورهای آن بیشتر برای وب‌سایت‌ها و پروژه‌های فوق امنیتی مناسب باشد. یکی دیگر از خدمات این هاستینگ افزونه‌های امنیتی است که بطور جداگانه عرضه می‌کند. این افزونه‌ها شامل Anti-DDoS Tunnel ، Reverse Proxy Web و Protected TCP هستند که هر کدام به ترتیب از بخش‌های مختلف سرور محافظت می‌کنند.

شرکت هاستینگ BlazingFast

طبق توضیحاتی که BlazingFast در سایت خود قرار داده است، تمامی سرورها به فناوری ذخیره سازی NVMe مجهز هستند و سرورها از جدیدترین سخت‌افزارها استفاده می‌کنند. از طرفی حریم خصوصی در این سرورها بسیار مورد توجه است و اطلاعات ذخیره شده کاملاً محرمانه نگهداری می‌شود. در واقع از اطلاعات کاربران برای تبلیغات استفاده نمی‌شود. در کل هاستینگ BlazingFast یک هاستینگ امنیتی است که بیشتر از هر چیز بر روی بحث امنیت متمرکز شده است.

 

شرکت هاستینگ cryptovps

cryptovps نیز بطور رسمی از رمزارزها پشتیبانی می‌کند و همانطور که از نامش مشخص است، پرداخت‌ها در آن با کریپتو انجام می‌شود. یکی از شاخص‌های مهم در این هاستینگ، تمرکز آن بر VPS است. بر همین اساس cryptovps محصولات هاستینگ برای وب‌سایت بطور مستقیم ندارد. از محصولات این هاستینگ می‌توان به VPS ، VDS ، Hetzner اشاره کرد که در لوکیشن‌های مختلف در سراسر جهان قرار دارند. در حال حاضر دیتاسنترهای cryptovps در آلمان، فنلاند، ایالات متحده آمریکا، هلند و نروژ و لوکزامبورگ قرار دارند و در آینده مکان‌های بیشتری اضافه خواهند شد.

خرید سرور مجازی از سایت cryptovps

سرورهای استاندارد CryptoVPS Cloud بر روی آخرین نسل پردازنده های Intel® Xeon® (Skylake) با رم ECC اجرا می شوند. خط Plus VPS ما مبتنی بر پردازنده‌های نسل دوم EPYC AMD است. و برنامه های VDS ما دارای vCPU های اختصاصی (Intel® Xeon®) هستند. برای ذخیره سازی محلی، ما از NVMe SSD استفاده می کنیم.

شرکت هاستینگ cryptovps 

 

شرکت هاستینگ bluevps

bluevps هم پرداخت‌های خود را با رمزارز انجام می‌دهد. البته هزینه‌ها در این سرویس به یورو نمایش داده می‌شوند، اما حین پرداخت معادل رمزارز آن محاسبه می‌شود. این هاستینگ از اکثر رمزارزهای محبوب از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و انواع لایت کوین‌ها و میم کوین‌های محبوب پشتیبانی می‌کند. طبق توضیحات bluevps با استفاده از پرداخت رمزارز، هویت کاربران در این هاستینگ مخفی خواهد ماند و حریم شخصی و امنیت اطلاعات پرداخت برای آنها فراهم خواهد شد.

خرید سرور مجازی از سایت bluevps

در این سرویس آدرس IP6 بصورت رایگان ارائه می‌شود که می‌تواند یکی از نکات مثبت آن بحساب بیاید. bluevps در 18 لوکیشن در سراسرجهان از جمله آمریکا، کانادا، هلند، انگلیس، سوئد، اسپانیا، آلمان، هنگ کنگ، عربستان و استرالیا را شامل می‌شود که با توجه به وضعیت پخش بودن این سرویس‌ها در لوکیشن‌های گسترده، کاربر قدرت انتخاب خوبی دارد؛ علاوه بر اینکه امکان انتخاب نوع سخت‌افزار نیز برای کاربر فراهم است تا دقیقاً مطابق با نیاز خود سرویس را انتخاب کند.

 شرکت هاستینگ bluevps

 

سخن پایانی

در نهایت انتحاب این که شما از کدام یک از هاستینگ‌ها استفاده کنید، بستگی به شرایط خودتان دارد و اینکه بتوانید سرویس‌های آنها را، چه از نظر قیمت و چه از نظر امکانات و کیفیت، با هم مقایسه کنید. البته قبل از هر چیز بهتر است اعتبار و سابقه شرکت هاستینگ مورد نظر را نیز مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید لیست وب‌سایت ‌های پشتیبان شده از طرف آنها را بررسی کنید و ببینید این وب‌سایت‌ها تا چه حد اعتبار دارند که حاظر شده‌اند بر روی هاستینگ مورد نظر مستقر شوند. در کل شرایط انتخاب هاستینگ بحث طولانی تری دارند که در این مقاله نمی‌گنجد و بهتر است در مورد پارامترهای اعتبار هاستینگ بصورت جداکانه تحقیق بعمل آورید.

استفاده از سرور مجازی با پرداخت کریپتو می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش و به دور از تحریم باشد که کاربران را یک قدم بزرگ به پیشرفت در زمینه فناوری‌های جدید نزدیکتر می‌کند. برای مثال یک پروژه بزرگ را تصور کنید که باید کاربران سراسر دنیا را سرویس‌دهی کند و یک استارتاپ جهانی است که نباید قوانین پیچیده داخلی و خارجی بر روی آن تأثیر بگذارد. البته هدف از این مقاله بررسی راهکارهایی برای استفاده قانونی برای توسعه فناوری‌های جدید بر روی سرورهای پرقدرت است؛ فناوری‌هایی که یک هاست معمولی نمی‌تواند نیازهای آن را برآورده کند. فناوری‌هایی نظیر توسعه پلتفرم‌های Web3 و شبکه‌های اقتصادی قانونی برای کاربران سراسر جهان.

author
Mina seyfollahzadeh- نویسنده

629
A
A