قالب وردپرس آژانس دیجیتال مارکتینگ یوز
قالب وردپرس آژانس دیجیتال مارکتینگ یوز

زندگی انسان مدرن با دیجیتالی شدن گره خورده است. دیجیتال مارکتینگ بخش بزرگی از موفقیت برندها و شرکت‌های مختلف را دربرمی‌گیرد؛ خدماتی مثل بازاریابی اینترنتی، مشاوره مدیریت، مدیریت شبکه اجتماعی، مدیریت اینستاگرام ، طراحی سایت و سئو سایت دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می‌دهند و با توجه به این دسته بندی‌ها می‌توانید اهمیت دیجیتال مارکتینگ خوب بر بیزینس را مشاهده کنید.

قالب وردپرس آژانس دیجیتال مارکتینگ یوز یک قالب وردپرسی آماده مناسب آژانس‌های ارائه دهننده خدمات مارکتینگ در دنیای دیجیتال است. این قالب یکی از دموهای خوش ساخت و جذاب بیتم است که می‌تواند فقط در چند دقیقه وب‌سایت دلخواه شما را بسازد. با این قالب می‌توانید خدمات خود را در سراسر وب به نمایش بگذارید و در پروژه‌های بیشتری همکاری کنید تا برای بیزینس‌های مختلف موفق‌های بیشتری رقم بزنید.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری و نحوه عملکرد سایت، ریسپانسیو بودن سایت می‌تواند بر رضایت کاربر از سایت شما نیز تاثیر بگذارد. قالب یوز با تمامی دستگاه‌های الکترونیک سازگار است و عملکرد خوبی دارد.

همچنین این قالب امکانات مختلفی برای داشتن امنیت بیشتر و بهبود سئو نیز پیشنهاد می‌کند. برای آشنایی با امکانات و عملکرد این قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ یوز:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس آژانس دیجیتال مارکتینگ یوز

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس