قالب وردپرس باشگاه سوارکاری خزر
قالب وردپرس باشگاه سوارکاری خزر

قالب وردپرس باشگاه سوارکاری خزر از دموهای بیتم است که با امکانات مختلف یک سایت جذاب برای شما راه‌اندازی می‌کند. با این قالب می‌توانید فقط در چند دقیقه وب‌سایت دلخواه خود را بسازید. کسب‌وکار خود را وارد دنیای وب کنید و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

در نظر داشته باشید که برای راه‌اندازی سایت با قالب خزر نیازی به مهارت در کد نویسی ندارید؛ کافیست با استفاده از پنل مدیریتی گرافیکی قالب آماده، اطلاعات خود را وارد کنید و سایت خود را به شکل دلخواه بسازید. 

علاوه بر اهمیت ویژگی‌های ظاهری و نحوه عملکرد سایت برای کاربر، نباید اهمیت ریسپانسیو بودن سایت را فراموش کنیم. کاربران ممکن است با هر وسیله‌ای (اعم از موبایل، تبلت یا لپتاپ) وارد سایت شوند، ریسپانسیو بودن اجازه نمی‌دهد سایت در هیچ دستگاهی به‌هم ریخته به نظر آید. 

همچنین این قالب امکانات مختلفی برای داشتن امنیت بیشتر و بهبود سئو نیز پیشنهاد می‌کند. برای آشنایی با امکانات و عملکرد این قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس باشگاه سوارکاری خزر:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس باشگاه سوارکاری خزر

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس