قالب وردپرس برگزاری رویداد میتینگ پلاس
قالب وردپرس برگزاری رویداد میتینگ پلاس

پانادمی اخیر زندگی همه افراد را تا حد زیادی تغییر داد و سبک جدیدی به‌وجود آورد. افزایش برگزاری رویدادهای آنلاین یکی از این تغییرات بود که ایونت‌ها را از قالب حضوری خارج کرد. با آنلاین شدن رویدادها، محدودیت‌های جغرافیایی از میان برداشته شد و حتی از فواصل دور نیز امکان شرکت در میتینگ را فراهم کرد. اکنون وب‌سایتی نیاز است که برنامه این ایونت‌ها را اطلاع رسانی کند و اطلاعات مختلف درباره آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

قالب آماده وردپرسی برگزاری رویداد میتینگ پلاس به ما کمک می‌کند تا فضایی برای معرفی و اطلاع رسانی درباره رویداد‌های مختلف آنلاین و حضوری داشته باشید. با قالب سایت وردپرسی میتینگ پلاس، دیگر کسی از برنامه‌ها جا نمی‌ماند؛ در این قالب می‌توانید تمامی رویدادها را مشخص کنید و تا لحظه آغاز، بخشی برای شمارش معکوس تعریف کنید.

یک سایت سازگار با دستگاه‌های مختلف الکترونیکی، می‌تواند برای کاربران سایت کاربردی‌تر بوده و استفاده از آن راحت‌تر باشد. به عبارت دیگر فرقی نمی‌کند کاربر با چه دستگاهی سایت شما را مشاهده می‌کند، قالب میتینگ پلاس با تمامی آن دستگاه‌ها سازگار است. همچنین ریسپانسیو بودن سایت، برای موتورهای جستجو اهمیت دارد و باعث بهبود سئو و بیشتر دیده‌شدن سایت شما می‌شود. 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس برگزاری رویداد میتینگ پلاس:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس برگزاری رویداد میتینگ پلاس

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.


تنظیمات قالب وردپرس