قالب وردپرس خبری نگرش نیوز
قالب وردپرس خبری نگرش نیوز

اگر با برنامه‌نویسی و طراحی سایت آشنایی ندارید و می‌خواهید یک سایت خبری راه‌اندازی کنید، می‌توانید از قالب آماده سایت خبری آذران نیوز استفاده کنید. این قالب جزو دموهای ارائه شده توسط بیتم است. ساختن سایت امروز از هر زمان دیگری ساده‌تر شده و فقط با چند کلیک می‌توانید سایت خبری خود را با قالب آذران نیوز راه‌اندازی کنید. این قالب‌ امکانات گسترده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از این امکانات سایت دلخواه خود را بسازید. قالب سایت خبری آذران نیوز برای سایت‌ها و مجلات خبری انتخاب مناسبی است. با این قالب می‌توانید یک سایت کاربردی با امکانات مختلف بسازید که پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. 

ظاهر خوب سایت برای کاربران اهمیت زیادی دارد و بر نظر آن‌ها نسبت به وب‌سایت شما تاثیر زیادی می‌گذارد؛ پس حتما باید در انتخاب قالب سایت این امر را در نظر داشته باشید. قالب سایت خبری آذران نیوز یک سایت زیبا و یوزر فرندلی برای شما ایجاد می‌کند که می‌تواند وب‌سایت شما را برای کاربران خوب جلوه دهد.

همچنین همان‌طور که گفته شد با این قالب دیگر نیازی به کدنویسی نخواهید داشت؛ قالب خبری آذران نیوز به افزونه قدرتمند ووکامرس مجهز است و این یعنی دیگر نیازی ندارید با پیچیدگی‌های کدنویسی سر و کله بزنید. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی خبری آذران نیوز، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

با استفاده از قالب وردپرس آذران نیوز، اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار دهید، آمار ارائه کنید و از اخبار روز سخن بگویید؛ این قالب می‌تواند تمامی امکانات لازم برای ساخت چنین سایتی را در اختیار شما قرار دهد. یکی دیگر از عوامل مهم در محبوبیت سایت برای بازدیدکنندگان سازگاری آن با گوشی همراه یا لپتاپ است؛ این قالب با همه وسیله‌های الکترونیکی از جمله انواع موبایل، تبلت، لپتاپ و دسکتاپ سازگار است و بدون به‌هم‌ریختگی، سایت را به کاربران ارائه می‌کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس سایت خبری

ویژگی‌های قالب وردپرس سایت خبری آذران نیوز:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت خبری آذران نیوز

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

پنل تنظیمات

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

افزونه المنتور