قالب وردپرس خدمات خودرو آداک
قالب وردپرس خدمات خودرو آداک

مشتری مداری و جلب رضایت کاربر جزو اصول اولیه و مهم هر کسب‌وکار موفقی است؛ یک وب‌سایت خوب می‌تواند تجربه خوبی برای مشتریان محصولات شما رقم بزند. اگر تا امروز برای عرضه خدمات خود سایت راه‌اندازی نکرده‌اید، قالب آماده وردپرس آداک انتخاب مناسبی برای شماست. با قالب خدمات خودرو آداک می‌توانید در چند دقیقه صاحب یک وب‌سایت فوق‌العاده شوید.

افزونه ووکامرس یکی از ابزارهای قدرتمند وردپرس است که امکانات مختلف برای ساخت یک سایت فروشگاهی را ممکن می‌کند. ووکامرس به شما امکان عرضه تمامی محصولات و خدماتتان را رقم می‌زند. همچنین می‌توانید به راحتی درگاه پرداخت را به سایت متصل کنید و تجربه خریدی لذت‌بخش برای مشتریان خود بسازید.

یک سایت موفق می‌تواند برای دیده شدن بیشتر محصولات کمکتان کند و علاوه‌ بر این یک جلوه رسمی به شرکت و برند شما می‌بخشد. شما می‌توانید برای رشد بهتر سایت، از افزونه‌های گوناگون سئو در این قالب استفاده نمایید. با رشد سئو برند شما بیشتر دیده شده و بیش از پیش شناخته می‌شود. این قالب با ابزارها و ویژگی‌های گوناگون، دست شما را برای ساخت یک سایت بی‌نظیر باز می‌گذارد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای رشد یک سایت، ریسپانسیو و سازگار بودن آن با تمام دستگاه‌های الکترونیکی است. ریسپانسیو بودن باعث می‌شود سایت شما چه در گوشی و چه در کامپیوتر به بهترین شکل نمایش داده شود و کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. یک تجربه کاربری کم‌نظیر می‌تواند باعث شود کاربر مجددا به سایت شما بازگردد.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس خدمات خودرو

ویژگی‌های قالب وردپرس خدمات خودرو آداک:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس خدمات خودرو آداک

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور