قالب وردپرس خدمات ساختمانی سازه گستر
قالب وردپرس خدمات ساختمانی سازه گستر

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات ساختمانی ارائه می‌کنند اما برای این‌که شرکت خود را یک قدم جلوتر از بقیه نگه‌دارید، داشتن وب‌سایت راه خوبی است. یک سایت موفق می‌تواند برای عرضه بهتر خدمات و دیده شدن بیشتر کمکتان کند و علاوه‌ بر این یک جلوه رسمی به شرکت و برند شما می‌بخشد. اگر با طراحی سایت و برنامه‌نویسی آشنایی ندارید و می‌خواهید سایت خود را در کم‌ترین زمان ممکن بسازید؛ می‌توانید سراغ قالب‌های آماده وردپرسی بروید. این قالب‌ها برای کسب‌وکارها و شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف طراحی می‌شوند؛ قالب خدمات ساختمانی سازه گستر می‌تواند در میان هزاران قالب موجود در بازار، برای شما مناسب‌تر باشد. به کمک این قالب آماده، می‌توانید وب‌سایت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.

وردپرس محیطی مناسب برای ساخت وب‌سایت فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌های گوناگون سئو به رشد هرچه بهتر سایتتان کمک کنید. با رشد سئو برند شما بیشتر دیده شده و بیش از پیش شناخته می‌شود. این قالب با ابزارها و ویژگی‌های گوناگون، دست شما را برای ساخت یک سایت بی‌نظیر باز می‌گذارد.

ساختن سایت امروز از هر زمان دیگری ساده‌تر شده و فقط با چند کلیک می‌توانید سایت خود را با قالب سازه گستر راه‌اندازی کنید و برای این‌کار دیگر نیازی به کدنویسی نخواهید داشت. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی طراحی سایت خدمات ساختمانی سازه گستر تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای رشد یک سایت، ریسپانسیو و سازگار بودن آن با تمام دستگاه‌های الکترونیکی است. ریسپانسیو بودن باعث می‌شود سایت شما چه در گوشی و چه در کامپیوتر به بهترین شکل نمایش داده شود و کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. یک تجربه کاربری کم‌نظیر می‌تواند باعث شود کاربر مجددا به سایت شما بازگردد.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس خدمات ساختمانی

ویژگی‌های قالب وردپرس خدمات ساختمانی سازه گستر:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز المنتور (Elementor)
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

تنظیمات قالب وردپرس خدمات ساختمانی سازه گستر

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور