قالب وردپرس دمنوش پاپاتیا
قالب وردپرس دمنوش پاپاتیا

یکی از به روزترین و جذاب‌ترین دموهای قالب بیتم، قالب آماده وردپرس دمنوش پاپاتیا است. این قالب جدید برای فروش گیاهان دارویی و دمنوش انتخاب مناسبی است. قالب وردپرس دمنوش پاپاتیا با کیفیت بالایی ارائه شده و می‌تواند سایت پرسرعتی برایتان بسازد. سرعت بالای سایت اهمیت بالایی برای رقم زدن یک تجربه خوب استفاده از سایت دارد.

قالب دمنوش پاپاتیا امکانات و افزونه‌های مهم و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند ساختن سایت را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کند. این قالب ویژگی‌های کارآمد بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید به سادگی، بخش‌های مختلفی به سایت خود اضافه کنید، درباره فواید دمنوش‌های مختلف بنویسید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید.

تفاوتی ندارد بازدیدکنندگان سایت شما با چه  وسیله‌ای از سایت شما بازدید می‌کنند؛ این قالب با انواع موبایل، تبلت و سیستم کامپیوتر سازگار است. ریسپانسیو بودن جزو ویژگی‌های مهمی است که یک قالب باید داشته باشد تا سایت شما در هر نوع وسیله الکترونیکی عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

برای آشنایی با امکانات و عملکرد از قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس دمنوش پاپاتیا:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت دمنوش پاپاتیا

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور