قالب وردپرس دندانپزشکی دنتال دریم
قالب وردپرس دندانپزشکی دنتال دریم

امروزه رزرو وقت مراجعه به پزشک و دندان‌پزشک به‌صورت آنلاین جای روش حضوری را گرفته است. کلینیک‌های دندان‌پزشکی می‌توانند با راه‌اندازی سایت مخصوص خود، پروسه نوبت‌دهی را به‌صورت آنلاین انجام دهند و به کارهای خود نظم ببخشند. یکی ازدموهای قالب بیتم قالب وردپرس سایت دندانپزشکی دنتال دریم است. این قالب آماده مخصوص سایت کلینیک‌های دندان‌پزشکی ساخته شده است.

با بسته نصبی آسان این پکیج، سایتی کاربردی بسازید و در عصر تکنولوژی، از پیشرفت باز نمانید. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی دندانپزشکی دنتال دریم، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک ساده، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

قالب سایت دنتال دریم ریسپانسیو است و با تمامی دستگاه‌ها سازگاری دارد. کاربران شما با هر دستگاهی که وارد سایت شوند، فرقی نمی‌کند؛ قالب دنتال دریم سایت وردپرس شما را برای تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش می‌دهد. با استفاده از امکانات مختلف این قالب می‌توانید برای کاربران به‌صورت آنلاین وقت ویزیت و مشاوره تعیین کنید، درباره تکنولوژی‌های به‌روز دنیا بگویید و… .

 تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس دندانپزشکی

ویژگی‌های قالب وردپرس دندان‌پزشکی دنتال دریم:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز  المنتور (Elementor)

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت دندانپزشکی دنتال دریم

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور