قالب وردپرس زبانکده فرتاک
قالب وردپرس زبانکده فرتاک

صاحب یک آموزشگاه زبان‌های خارجی هستید؟ از چه راهی برای معرفی آموزشگاه خود و ارائه برنامه کلاس‌ها و امکانات خود دارید؟ در دنیای تکنولوژی و اینترنت از پیشرفت بازنمانید. با استفاده از قالب وردپرسی زبانکده فرتاک می‌توانید تمام امکانات را در یک وب‌سایت جای دهید. این قالب از دموهای خوش ساخت بی‌تم است که می‌تواند در چنددقیقه سایت دلخواه‌تان را بسازد.

با استفاده از قالب‌های آماده وردپرسی دیگر نیازبه کدنویسی و مهارت برنامه نویسی ندارید؛ می‌توانید به سادگی از طریق یک پنل کاربری گرافیکی سایت خود را بسازید. در وب‌سایت خود می‌توانید برنامه کلاس‌ها را به اشتراک بگذارید، اساتید را معرفی کنید یا آزمون تعیین سطح طراحی کنید.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری که کاربر با آن برخورد دارد، ریسپانسیو بودن سایت نیز اهمیت بالایی دارد؛ چرا که کاربر با هر وسیله‌ای که وارد سایت شود، نباید آن را به هم ریخته و درهم ببیند. قالب زبانکده فرتاک با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر ریسپانسیو است و عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد. همچنین این قالب امکانات مختلف برای داشتن امنیت بیشتر و بهبود سئو نیز به همراه دارد. اگر سایت شما سئوی خوبی داشته باشد، بیشتر دیده می‌شود و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

برای آشنایی با امکانات و عملکرد این قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس زبانکده فرتاک:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builer

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس زبانکده فرتاک

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس