قالب وردپرس سئو اسکیما
قالب وردپرس سئو اسکیما

بهینه سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو کاری پیچیده و تخصصی است و اگر توسط کارشناسان انجام نشود، می‌تواند تاثیر منفی بر سایت داشته باشد. یکی از عوامل مهم سایت برای دیده‌شدن، رتبه آن در موتورهای جستجو است؛ اگر شما خدمات سئو و مدیریت وب ارائه می‌کنید، حتما به یک سایت خوب نیاز دارید.

قالب وردپرس سئو اسکیما یکی از دموهای خوش ساخت و جذاب بیتم است که می‌تواند فقط در چند دقیقه وب‌سایت دلخواه شما را بسازد. با این قالب می‌توانید خدمات خود را در سراسر وب به نمایش بگذارید و پروژه‌های بیشتری بگیرید. همچنین برای راه‌اندازی سایت با قالب اسکیما نیازی به مهارت در کد نویسی ندارید؛ تنها کافیست با استفاده از پنل مدیریتی قالب، اطلاعات خود را وارد کنید. 

علاوه بر اهمیت ویژگی‌های ظاهری و نحوه عملکرد سایت برای کاربر، نباید اهمیت ریسپانسیو بودن سایت را فراموش کنیم. کاربران ممکن است با هر وسیله‌ای (اعم از موبایل، تبلت یا لپتاپ) وارد سایت شوند، اینجا اهمیت ریسپانسیو بودن مشخص می‌شود که اجازه نمی‌دهد سایت در هیچ دستگاهی به‌هم ریخته به نظر آید. 

همچنین این قالب امکانات مختلفی برای داشتن امنیت بیشتر و بهبود سئو نیز پیشنهاد می‌کند. برای آشنایی با امکانات و عملکرد این قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس سئو اسکیما:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builer

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سئو اسکیما

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس