قالب وردپرس طراحی سایت سینتکس
قالب وردپرس طراحی سایت سینتکس

اگر شما خدمات طراحی سایت ارائه می‌کنید و می‌خواهید سایت خود را در کم‌ترین زمان ممکن بسازید؛ می‌توانید سراغ قالب وردپرس طراحی سایت دولوپر بروید. به کمک این قالب می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با بالاترین امنیت در وردپرس راه‌اندازی کنید. همچنین وردپرس محیطی مناسب برای ساخت وب‌سایت را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌های گوناگون سئو به رشد هرچه بهتر سایتتان کمک کنید.  این قالب جزو دموهای ارائه شده توسط قالب قدرتمند بیتم است که ابزارها و ویژگی‌های گوناگون، دست شما را برای ساخت یک سایت بی‌نظیر باز می‌گذارد. ساختن سایت امروز از هر زمان دیگری ساده‌تر شده و فقط با چند کلیک می‌توانید سایت خود را با قالب دولوپر راه‌اندازی کنید. این قالب‌ امکانات گسترده برای امنیت، سئو و... در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با استفاده از این امکانات، سایت خود را به بهترین شکل در کم‌ترین زمان ممکن بسازید. با این قالب می‌توانید یک سایت کاربردی با امکانات مختلف بسازید که هر آنچه کاربران می‌خواهند، به سادگی در دسترس‌شان باشد. 

 

با استفاده از قالب وردپرس دولوپر، اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار دهید، محصولات خود را ارائه کنید، مشکلات را حل کنید و از دنیای دولوپری سخن بگویید؛ این قالب می‌تواند تمامی امکانات لازم برای ساخت چنین سایتی را در اختیار شما قرار دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای یک سایت، برای یوزر فرندلی بودن، سازگاری آن با گوشی همراه یا لپتاپ است؛ قالب طراحی سایت دولوپر برای همه وسیله‌های الکترونیکی از جمله انواع موبایل، تبلت، لپتاپ و دسکتاپ ریسپانسیو است.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس خدمات طراحی سایت

 

ویژگی‌های قالب وردپرس خدمات طراحی سایت دولوپر:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس دولوپر

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

پنل تنظیمات

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

افزونه المنتور