قالب وردپرس فست فود روکولا
قالب وردپرس فست فود روکولا

تیم بیتم قالب جدیدی عرضه کرده که برای رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها انتخاب مناسبی است. این قالب جزو به‌روزترین و مدرن‌ترین قالب‌های وردپرسی است که می‌تواند برای رستوران، کافه و فست‌فود سایتی فوق‌العاده بسازد. قالب سایت فست‌فود روکولا با کیفیت بالایی ارائه شده و می‌تواند سایت پرسرعتی برایتان بسازد.

همچنین این قالب امکانات و ویژگی‌های کارآمد بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید به سادگی، بخش‌های مختلفی به سایت خود اضافه کنید، منوی رستوران خود را در سایت قرار دهید، دستور پخت‌های مختلف بنویسید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید. با استفاده از افزونه‌های موجود روی این قالب، می‌توانید یک سایت با سرعت و امنیت بالا بسازید.

بازدیدکنندگان سایت شما، با هر وسیله الکترونیکی می‌توانند وارد سایت شما شوند و بدون هیچ مشکل و به‌هم ریختگی سفارشات خود را ثبت کنند. قالب روکولا با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگار است و عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد.

برای آشنایی با امکانات و عملکرد از قالب تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس فست فود

ویژگی‌های قالب سایت فست فود روکولا:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت فست فود روکولا

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

 

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور