قالب وردپرس مشاور املاک ونک
قالب وردپرس مشاور املاک ونک

قالب بیتم دمو‌های متنوعی برای ساخت سایت‌های وردپرسی ارائه می‌کند که هرکدام می‌توانند برای موقعیت یا موضوع متفاوتی به‌کار برود. یکی از این قالب‌ها، قالب وردپرس مشاور املاک ونک است. قالب ونک می‌تواند سایت مناسب و کارآمدی برای تیم مشاور املاک شما بسازد و خدمات مختلف را در قالب صفحات وب عرضه کند. اگر شما هم جزو مشاورین املاکی هستید که قصد پیشرفت دارید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

بازدیدکنندگان سایت شما، با هر وسیله الکترونیکی می‌توانند وارد سایت شما شوند و بدون هیچ مشکل و به هم ریختگی تمامی صفحات را مشاهده کنند. قالب ونک با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر ریسپانسیو است و عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد. همچنین این قالب امکانات مختلف برای داشتن امنیت بیشتر و بهبود سئو نیز به همراه دارد. اگر سایت شما سئوی خوبی داشته باشد، بیشتر دیده می‌شود و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس مشاور املاک

ویژگی‌های قالب وردپرس مشاور املاک ونک:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت مشاور املاک ونک

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

پنل تنظیمات

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

افزونه المنتور